2013-02-04, 16:19
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Var det den här du väntade på?
http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/203547-sturmtiger-ingame/

Sturmtiger : Ingame!

får jag bara

bilden antagligen borttagen pga fejk? enligt de tidiga postarna ?

td teir 8 och arty som teir 10
men vi får väll vänta ett år till, med tanke på 1 skott borde slå ut 15 st maus innom ett område på 100 meter så bör de nog tweaka den lite :P
Citera
2013-02-04, 16:20
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Hur köper jag premium konto till wot via min internet bank. Hur går det till steg för steg?

Tacksam för svar
innen aning, jag använder bara SMS köp eller Visa kortet
har du inget betalkort?
Citera
2013-02-04, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
innen aning, jag använder bara SMS köp eller Visa kortet
har du inget betalkort?

Jo maestro, men jag får inte till det när jag ska lägga in wot som ny mottagare på mitt swedbank konto. Hur fungerar det med sms då? Jag har kontantkort.
Citera
2013-02-04, 16:35
Medlem
Laddar jag på kontantkortet med typ 200 kr och sedan smsar till wot och det dras direkt från telefonen?
Citera
2013-02-04, 16:46
Medlem
Salorms avatar
Vilken enrom skillnad på Tier 3 och 4 maskiner. Skaffade just M5A1 och utan uppgraderingar så är den redan 100 ggr roligare än Chi Ha!

Blev löjligt roligt igen
Citera
2013-02-04, 16:57
Medlem
Citat:
Hur köper jag premium konto till wot via min internet bank. Hur går det till steg för steg?

Tacksam för svar

logga in på WoT, vid guld finns det fyll på saldo tryck på den knappen då kommer du till deras hemsida där väljer du hur mycket guld du vill köpa det kostar 2500guld/mån efter fullbordat köp gå tillbaka till WoT vänta tills du får ditt guld. Efter du fått ditt guld finns det premium knapp högst upp till höger tryck på den och välj hur länge du vill vara premium.
Citera
2013-02-04, 20:19
Medlem
Not.Theres avatar
Någon som vet hur ett server byte kommer att vara?

Bor i NA och spelar därför på NA servern, undrar hur det skulle vara om jag bytte till EU. Lagg? eller beror det helt och hållet vilket internet man sitter på?
Citera
2013-02-04, 20:32
Medlem
Salorms avatar
Man är grymt stolt att man fått en tier 4 tank! Så åker man in i 2 matcher i rad där det bara är Tier 7-8 förutom en tier 6 (Hellcat) i andra laget.. Jag kan ju inte ens penetrera dom där jävla odjuren!
Citera
2013-02-04, 22:26
Medlem
Littlebear34s avatar
Det är så det är för light tanks tier4+ ;P försök och ta några arties eller fiendenas scouts
Citera
2013-02-04, 23:04
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Not.There
Någon som vet hur ett server byte kommer att vara?

Bor i NA och spelar därför på NA servern, undrar hur det skulle vara om jag bytte till EU. Lagg? eller beror det helt och hållet vilket internet man sitter på?
Byte av server kan inte göras idag utan då får du börja om med ett helt nytt konto.
Citera
2013-02-05, 01:27
Medlem
Citat:
Jo maestro, men jag får inte till det när jag ska lägga in wot som ny mottagare på mitt swedbank konto. Hur fungerar det med sms då? Jag har kontantkort.
jag kör med swedbanks betalkorts tjänst. som jag dock inte vet vad den heter... men den funkar som ett betalkort fast man gör ett nytt för varje betalning, alternativt sätter gilitighetstiden längre om det rör sig om upprepade betalningar. Kör det på Steam, spotify, wot och en del annat. Man väljer också max belopp själv, just in case. På Wot tar det knappt en minut att fixa. Trycker på "get gold", Skickas automatiskt till deras internetsida, väljer summan. Startar programmet som jag tankat ner från swedbank. Loggar in med personnummer och lösen. Startar ett maestro, skriver in summan, den står även i SKR, skapar kort. Tillbaka på WOT så behöver jag inte ens skriva kortnummret, räcker att dra det med musen från programmet, skriver in giltighetstiden. Done.
Citera
2013-02-05, 01:52
Moderator
Arne.Ankas avatar
1333xp behövs för att få ace tanker med panther2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in