2013-02-02, 10:17
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
kan mycket väl köra med guldskott, t34 teir 8 vs en TD som var top teir innan, kan jag inte träffa weakpoints med säkerhet så kör jag oxå guld mof jagdtiger

Var det den här du väntade på?
http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/203547-sturmtiger-ingame/
Citera
2013-02-03, 00:32
Medlem
haha, den är bra rolig lilla Hetzern! två matcher och sju kills.
Inte så märkvärdigt kanske, men jag gjorde av med sju granater.
Alla va inte heller från 100%, men typ 5 tror jag.. Så det blev två reaper i rad.
Fin vagn det dära!

EDIT: Då kan vi lägga till sex kills på listan. tolv kills och och tolv shells. Har nog aldrig haft så lång "reaper" badge förut.
Räknade lite fel, va sex i dom första två matcherna, inte sju. Två i första och fyra i andra. Fick reaper i första ändå, eftersom jag hade tydligen en kill sen tidigare.

EDIT IGEN: Nu sket det sig. Va tvungen att blåsa mot en några tier 6. Och blev tillslut oneshottad av en KV1-S
Senast redigerad av KaptenKolv 2013-02-03 kl. 01:12.
Citera
2013-02-03, 09:22
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Not.There
Sjukt roligt spel, synd bara att man är ensam inom kompiskretsen som lirar. Kan tänka mig att det är riktigt roligt att sitta och bira (och lira för den delen) medan man kör teamspeak.

Pokerlasse hade en TS eller Vent server uppe men han är inte här så ofta längre...

För övrigt var jag lite pickled igår men det var tur att jag inte satt på en mic för då hade ni hört mig skrika och sparka hunden, vilka jävla lag...
Citera
2013-02-03, 17:43
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKolv
Defeat
Battle: Murovanka den 1 februari 2013 20:08:39
Vehicle: Matilda
Experience received: 853
Credits received: 20*743
Battle Achievements: Top Gun

Ibland suger livet hårdare än en polsk hora på tjack.

EDIT: Och min win ratio slog om negativt med en procent! Vilket betyder att jag blev en sämre spelare för den förlusten!
Ja detdär är "kul". Har väl fått åtminstone 2 topguns redan på min su-122-44 där vi förlorat. Roligast (& "sämsta" då det bara var 3st Tier7) var väl en match med mestadels T5... Satt mest på kullen i Mines med en 8-9 i fiendelaget kvar och väntade på att dem skulle göra något. Defender, Top Gun, Reaper... (tyvär ingen steel wall för det var mest Kv-1or med ärtbössor som sköt på mig )

Måste skaffa någon snabb mediumtank alltså, vk3001p är lite tråkig efter 750 matcher...
Senast redigerad av Nume 2013-02-03 kl. 17:52.
Citera
2013-02-03, 18:59
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Ja detdär är "kul". Har väl fått åtminstone 2 topguns redan på min su-122-44 där vi förlorat. Roligast (& "sämsta" då det bara var 3st Tier7) var väl en match med mestadels T5... Satt mest på kullen i Mines med en 8-9 i fiendelaget kvar och väntade på att dem skulle göra något. Defender, Top Gun, Reaper... (tyvär ingen steel wall för det var mest Kv-1or med ärtbössor som sköt på mig )

Måste skaffa någon snabb mediumtank alltså, vk3001p är lite tråkig efter 750 matcher...

Du vet att i en SU-122-44 är du i princip osårbar för tier5-6 frontalt, så i tier7 matcher kör jag bara rakt fram och dödar allt jag möter utan motstånd.

För övrigt, 750 matcher i en VK3001P .
Har knappt ens så många matcher i min Type. Den anses för övrigt vara en av de sämsta tanksen i WOT, mest baserat på att den är fullständigt hemsk att uppgradera. Gillade min dock, och hade 61% i win rate efter 80 games.
Citera
2013-02-03, 19:06
Medlem
teflonpannan69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume

Har svårt att förstå hur man kan gilla "valen" så mycket. Om du gillar vk3001p så lär du digga t20. Har nyss införskaffat den, och den är skitrolig, även om den är lite mer utav en "säl"
Citera
2013-02-03, 20:46
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teflonpannan69
Om du gillar vk3001p så lär du digga t20. Har nyss införskaffat den, och den är skitrolig, även om den är lite mer utav en "säl"
Har du fått 90mm kanonen än? den gör t20 skapligt potent.-
Citera
2013-02-03, 21:14
Medlem
teflonpannan69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Har du fått 90mm kanonen än? den gör t20 skapligt potent.-

Yes! Minns att jag hatade t20 i beta, men nu gillar jag den starkt, även om 80% crew suger...
Citera
2013-02-03, 22:57
Moderator
Arne.Ankas avatar
Idag röker mm hasch och skjuter heroin så det står härliga till, är det inte 16st type59 i en match så är det 18st löwe/t34/t32...
Citera
2013-02-03, 23:31
Medlem
Är imponerad på de spelare som har 20k+ i matcher och win rate på 58%+
Citera
2013-02-04, 14:37
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Du vet att i en SU-122-44 är du i princip osårbar för tier5-6 frontalt, så i tier7 matcher kör jag bara rakt fram och dödar allt jag möter utan motstånd.

För övrigt, 750 matcher i en VK3001P .
Har knappt ens så många matcher i min Type. Den anses för övrigt vara en av de sämsta tanksen i WOT, mest baserat på att den är fullständigt hemsk att uppgradera. Gillade min dock, och hade 61% i win rate efter 80 games.
Jo har märkt det

Citat:
Ursprungligen postat av teflonpannan69
Har svårt att förstå hur man kan gilla "valen" så mycket. Om du gillar vk3001p så lär du digga t20. Har nyss införskaffat den, och den är skitrolig, även om den är lite mer utav en "säl"
Valen.. haha! (Jo passande namn )

Så rolig tycker jag den inte är. Har ganska kass statistik på den faktiskt...

Den är dock, skulle jag tro, oslagbar för sin tier att ramma sönder varenda Tier 6 medium (eller ryska HTs) eller sämre i en nedförsbacke eller på asfalt..... Antagligen varför jag behållt den.
Inte alltid "Valen" får möjlighet till detta tyvär.

T20 måste testas. Ska bara blitza lite i Valen.

Ang. matchmakern så är den definitivt helt bäng till och från på senaste...... Senast i min Tiger II var det bara 2st HTs, 7-8 lights och 3 SPG, i vardera.................
Citera
2013-02-04, 16:03
Medlem
Hur köper jag premium konto till wot via min internet bank. Hur går det till steg för steg?

Tacksam för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in