Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Jag gillar dig, du kommer tillbaks och svarar på ett inlägg som jag skrev i Mars 2013
Ringa Aftonbladet? Om WoT? Vad handlade det om?
Citat:
Ursprungligen postat av
Bearforceone
Kommit fram till Bishop med hjälp av free XP, rätt kul än så länge, lite väl kort range på den med dock. Men till skillnad från det sovjetiska och amerikanska spgs (som jag gav upp efter ett par matcher i ren frustration) jag testat tidigare är de brittiska en ren jävla dröm att spela med. inga 30 sek laddningstider och man siktar in sig tillräckligt fort för att skada tanks innan de hinner flytta sig.
Lustigt. Jag fick nyss också ett ryck och började spela arty igen (efter att inte ens ha tittat åt deras håll på minst ett halvår). FV304 är som sagt askul (även om du gör lika mycket skada som om du skulle nysa på motståndaren från 1 meters håll) men jag sålde den när jag grindat klart då jag behövde krediter till att handla tier X. Dessutom har jag inte hört så gott om efterföljaren. Likaså rök den franska AMXF3 (tror jag den heter? Typ tier VI, VII eller nått). Fick iaf sånt jävla psykbryt på fransosen till slut. Det ville sig inte och det var på gränsen till att tangentbordet krossades. Så nu har jag bara kvar det amerikanska (M44) och tyska (Hummel). Inga jag direkt dansar glädjedans över att spela men ändå ok. Hoppas dock att det blir bättre på nästa tier.
-------
Vad gör man f.ö. med sunkiga klankompisar? Min klan har (som de flesta) inga intagningskrav vilket betyder att ibland hoppar man in och plutonar med folk som 1. Är pissdåliga 2. Är ännu sämre 3. Lämnar alltid ett tier VIII-X battle med under 1.000 (ofta 0) i damage och 0 kills...
Jag säger inte att jag är någon typ av världsmästare men ibland blir det bara plågsamt. Är dock för snäll och artig för att säga något. Häromdagen satt jag fast i över 2 timmar med två riktiga lirare. Hade wr 79% när jag klev in. Kom ut på 45%. Dom tyckte det var skitskoj ändå. Herregud...