2016-05-25, 15:31
  #20989
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Går nästan inte spela i dag, det är fem grille per lag i "varenda" tier 10 match. Perfekt om någon behöver MT15-uppdraget för det är sällan så här bra läge för att klara det.

Det är samma visa varje gång en ny tank introduceras. SNAFU
Citera
2016-05-25, 18:37
  #20990
Medlem
Skelets avatar
Sne inloggning, http://www.ladda-upp.se/bilder/yuzkwocgpgghpc/
Citera
2016-05-25, 20:14
  #20991
Bannlyst
Någon som har bra tips för hur man skall kriga med en KV4 på ett bra sätt?
Citera
2016-05-26, 17:20
  #20992
Medlem
Ace Venturas avatar
Tror det är första gången någonsin men nu har jag problem med en/någon mod? När matchen är slut så hamnar jag i garaget med tanken inzoomad men inget annat? Och det går inte att ta sig därifrån med mindre än att gå ur spelet och avsluta programprocessen i Windows? Någon annan som drabbats av detta? Kör med OMCs modpack och det enda jag har för garaget vad jag vet är karusellen (med WR/WN8-info) och klocka. Inga märkvärdigheter m.a.o.

Citat:
Ursprungligen postat av Skarpheden
Finns det en vettig anledning till varför det ens går att skapa en pluton med exempelvis tier 1 och tier 10 vagnar? Varför är inte bara göra det omöjligt att skapa fail-plutoner?
När jag läste lite mer noga så står det faktiskt att just detta är på gång. Plus en massa varningar före battle som gör att de aldrig kan skylla på okunskap om de hamnar "way off" i tiers.

Citat:
Ursprungligen postat av Aggrovator
Har inlett dagen med att bekanta mig med Grille 15 och jag är hittills jävligt nöjd med den! Bara kört en handfull matcher i skrivande stund men vunnit alla

Kanonen är sinnessjuk, grym precision... Ca 14 sekunder reload, helt okej. Älskar att vagnen är såpass mobil som den är i övrigt. Inte lika jävla omöjlig som WT E100 att hålla låg profil med.
Faktum är att den var inte alls så dum. Me like also.
Citera
2016-05-26, 18:43
  #20993
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Tror det är första gången någonsin men nu har jag problem med en/någon mod? När matchen är slut så hamnar jag i garaget med tanken inzoomad men inget annat? Och det går inte att ta sig därifrån med mindre än att gå ur spelet och avsluta programprocessen i Windows? Någon annan som drabbats av detta? Kör med OMCs modpack och det enda jag har för garaget vad jag vet är karusellen (med WR/WN8-info) och klocka. Inga märkvärdigheter m.a.o.
Edit: Såg på forumet att det tydligen var många som drabbats av samma sak men det är fixat nu (av OMC).
Citera
2016-05-26, 22:22
  #20994
Medlem
franges avatar
Uppdaterade spelet och OMC Modpack nu och upptäckte direkt ett problem - det verkar inte länge gå att ha bättre zoom? Det tillvalet med "extra" zoom i Modpack finns fortfarande, men "är grått" och går inte att välja - vadan nu detta?

Känns ju som att man är blind när man försöker köra med default typ 4x zoom...
Citera
2016-05-26, 23:14
  #20995
Medlem
Pilsnerpungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Uppdaterade spelet och OMC Modpack nu och upptäckte direkt ett problem - det verkar inte länge gå att ha bättre zoom? Det tillvalet med "extra" zoom i Modpack finns fortfarande, men "är grått" och går inte att välja - vadan nu detta?

Känns ju som att man är blind när man försöker köra med default typ 4x zoom...
Gå in i inställningar så ser du att du måste aktivera extra zoom. Då får du upp till x25 i zoom.
Märkte dock själv att det inte går att zooma ut sådär mycket som det gick innan med Quickybabys xvm modpack.. Jag gillade det när man skulle ta sig runt på vissa ställen.

Måste bara berätta en sak för er haha
Spelade Normandiebanan med min tiger II, ni vet i backen ner till stranden så är det ganska höga väggar. Efter ett tag ställer sig en t34 där o ska sjuta mig, han åker för långt fram och trillar ned( dör givetvis), Är kvar på samma ställe, Då kommer en tiger tvåa på nästan samma ställe och gör samma sak( klarar sig i livet med några få HP. Prercis samtidigt slänger sig en Cromwell ut i full fart på samma ställe oxå(han klarar sig med några få HP kvar likaså.
Jag började garva så hårt att jag inte kunde spela så de dödade mig.

hahah ni fattar inte hur sjuukt det var hahaha
Citera
2016-05-27, 20:42
  #20996
Medlem
xyklopfs avatar
The unicum guide to the E100

https://www.youtube.com/watch?v=wtd_lvsHaCc

Swedish Crew, Rank Pads, MoE, Consumable & Exterior


Diverse skvaller och rykten:

– even if historical battles are to come, they will be against bots.
– the FV215b will probably not be replaced by the Chieftain, but by something similar to the 215b, except the turret being at the front.
– and even if the Chieftain is to be introduced, then only as a side branch, time is needed to pass through the archives.
– Swedish line of tanks will appear before the Poles – the line is almost ready with the tanks. Most likely it will have 2 lines of machines: medium and heavy.
– Planned tank for introduction: Panzerkampfwagen 35R 731 (f) mit T-26 tank Turm as a premium.
– WG has a problem with the German Rheinmetall Skorpion and KV-4 KTTS. First, it is sh*t, and the second too OP – Wargaming does not know if they will be introduced in-game.
– No return of the Waffle is planned, not even a reworked one.
– No buff for Löwe is planned.
– Wheeled vehicles are not planned.

Som alltid, ta rykten med en nypa salt.
Citera
2016-05-28, 02:17
  #20997
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
The unicum guide to the E100

https://www.youtube.com/watch?v=wtd_lvsHaCc

Swedish Crew, Rank Pads, MoE, Consumable & Exterior


Diverse skvaller och rykten:

– even if historical battles are to come, they will be against bots.
– the FV215b will probably not be replaced by the Chieftain, but by something similar to the 215b, except the turret being at the front.
– and even if the Chieftain is to be introduced, then only as a side branch, time is needed to pass through the archives.
– Swedish line of tanks will appear before the Poles – the line is almost ready with the tanks. Most likely it will have 2 lines of machines: medium and heavy.
– Planned tank for introduction: Panzerkampfwagen 35R 731 (f) mit T-26 tank Turm as a premium.
– WG has a problem with the German Rheinmetall Skorpion and KV-4 KTTS. First, it is sh*t, and the second too OP – Wargaming does not know if they will be introduced in-game.
– No return of the Waffle is planned, not even a reworked one.
– No buff for Löwe is planned.
– Wheeled vehicles are not planned.

Som alltid, ta rykten med en nypa salt.
Dom glömde ju buff av artys
Citera
2016-05-28, 17:01
  #20998
Medlem
xyklopfs avatar
Q&A – 28th May 2016

– Object 268 5 will not be researchable.
– there are new maps being developed.
– AMX M4 mle. 49 will be sold.
– ISU-130 will be buffed in the next patch.
– there are plans to flatten “Prokhorovka”, but not too much.

...och...

– Swedes will come this year, they will have a unique top tier tank.



Undrar hur de svenska rösterna blir? Lite grann hoppas jag på svenske kocken och Robert Gustafssons karaktär i "Fråga Bertil":
"Jaaaaaaa......ajajaj, vi har förlorat ammunitionsstället...".
Citera
2016-05-28, 17:43
  #20999
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
– Swedes will come this year, they will have a unique top tier tank.


Fantastiskt
Citera
2016-05-28, 22:15
  #21000
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Q&A – 28th May 2016

– Object 268 5 will not be researchable.
– there are new maps being developed.
– AMX M4 mle. 49 will be sold.
– ISU-130 will be buffed in the next patch.
– there are plans to flatten “Prokhorovka”, but not too much.

...och...

– Swedes will come this year, they will have a unique top tier tank.



Undrar hur de svenska rösterna blir? Lite grann hoppas jag på svenske kocken och Robert Gustafssons karaktär i "Fråga Bertil":
"Jaaaaaaa......ajajaj, vi har förlorat ammunitionsstället...".
Bästa nyheten iår, ser fram emot full cammo o svenska flaggan på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in