Alltså... har jag missat nått men är Stalingradkartan lite omgjord nyligen? Startade nyss från södra basen och körde västerut men det kändes som att husen var flyttade där? Kanske bara inbillar mig (det var ett tag sedan jag körde den från söder) men jag brukar ha hyggligt minne för sånt?
I övrigt saknar jag Hidden Village, Pearl River, South Coast och Komarin. Hur var det nu? Är de borta för alltid eller skulle de bara göras om? Hidden Village var ju en skitkarta men de andra gillade jag. Ffa Pearl River och South Coast. Kändes som att man fick extra bra betalt för att spela med skills där och vice versa, dvs straffades hårt när man gjorde något klantigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Flexarn30
Såja 4 matcher in i canc.. arty månaden hur i helvete ska man kunna spela nått denna månaden? såå frustrerande 99% av spelarna i detta spel hatar skiten endå fortsätter rysshelvetena att ha det kvar i detta stadie nerfa skiten nån gång
Vad är det för speciellt med arty den här månaden? Vad har jag missat?
Brukar lira några artymatcher varje gång jag har en speldag. Det är jäkligt skoj faktiskt. Ffa när man kommit upp mot tier IX-X. Tyvärr sänker de matcherna statsen som bara f*n. Hur bra man än spelar känns det som. Men det är skit samma. Kul är det iaf. Ffa när man retar upp motståndare.
Btw.. med den pissiga RNG/dyngspridarfaktor som är för arty så behövs det knappast någon nerf.