2016-05-29, 01:07
  #21001
Medlem
Skarphedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Undrar hur de svenska rösterna blir? Lite grann hoppas jag på svenske kocken och Robert Gustafssons karaktär i "Fråga Bertil":
"Jaaaaaaa......ajajaj, vi har förlorat ammunitionsstället...".
Jag hoppas på Loa Falkman: "Håhå, en fin träff!" och "Där rök bandet, nu sitter vi i klistret."
Citera
2016-05-29, 01:51
  #21002
Bannlyst
Jag är faktiskt bara 15, inte 18 som man måste vara på Flashback hehe, men tror ni wot passar till en 15åring?
Citera
2016-05-29, 06:23
  #21003
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattybrah
Jag är faktiskt bara 15, inte 18 som man måste vara på Flashback hehe, men tror ni wot passar till en 15åring?
Tål du att andra spelare kallar dig lite allt möjligt och lär dig spelet så varför inte.
Citera
2016-05-29, 08:32
  #21004
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattybrah
Jag är faktiskt bara 15, inte 18 som man måste vara på Flashback hehe, men tror ni wot passar till en 15åring?

Det är gratis, så det är bara och ladda ner och testa.
Citera
2016-05-29, 08:40
  #21005
Medlem
teflonpannan69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Q&A – 28th May 2016

– Object 268 5 will not be researchable.
– there are new maps being developed.
– AMX M4 mle. 49 will be sold.
– ISU-130 will be buffed in the next patch.
– there are plans to flatten “Prokhorovka”, but not too much.

...och...

– Swedes will come this year, they will have a unique top tier tank.



Undrar hur de svenska rösterna blir? Lite grann hoppas jag på svenske kocken och Robert Gustafssons karaktär i "Fråga Bertil":
"Jaaaaaaa......ajajaj, vi har förlorat ammunitionsstället...".

Undrar om det är S-tanken det då? Vore ju ballt även om man aldrig skulle ha tiden eller pengarna att grinda fram den.

Är väl lite så spelet är för mig just nu. Skulle aldrig palla grinda och spendera dyrbara pengar o min "värdefulla" tid. Men jag har mina roliga tanks som jag alla gillar att spela i varierande grad och då är det kul att hoppa in varannan dag eller så o köra tre eller fyra games
Citera
2016-05-29, 13:56
  #21006
Medlem
Noobermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teflonpannan69
Undrar om det är S-tanken det då? Vore ju ballt även om man aldrig skulle ha tiden eller pengarna att grinda fram den.

Är väl lite så spelet är för mig just nu. Skulle aldrig palla grinda och spendera dyrbara pengar o min "värdefulla" tid. Men jag har mina roliga tanks som jag alla gillar att spela i varierande grad och då är det kul att hoppa in varannan dag eller så o köra tre eller fyra games

Det finns inte så många svenska stridsvagnar - skulle inte förvåna mig om de har en svensk version av centurion...

Men WOT kommer göra med den som de gör med de andra, tex T57Heavy, - inget kommer vara som i verkligheten...
En S-vagn har ingen laddare utan alla skott laddas automatiskt och den har en mycket hög eldhastighet. Dessutom är den mycket snabb och manövrerbar...
Det blir som vanligt bara utseendet som är rätt i wot...

Spelet är nu så mycket bullshit och fusk så jag tycker inte nån ska berika dom mer...
Ett stort BS nu, är att det är enklare att träffa ett rörligt mål än ett som står stilla...
Citera
2016-05-29, 14:34
  #21007
Medlem
swebarbs avatar
Spännande, undrar vilken som blir top tier tank för sverige då, är det nån som kan gissa ?
Citera
2016-05-29, 21:34
  #21008
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nooberman
Men WOT kommer göra med den som de gör med de andra, tex T57Heavy, - inget kommer vara som i verkligheten...
En S-vagn har ingen laddare utan alla skott laddas automatiskt och den har en mycket hög eldhastighet. Dessutom är den mycket snabb och manövrerbar...
Skulle vara grymt op med sin rätta kanon, 105mm L/62(6.5meter långt kanonrör) och 3 sekunder mellan skotten...får våfflan att verka mesig
Citera
2016-05-30, 21:40
  #21009
Medlem
muminfars avatar
Coolt att planerar ett helt tec-tree
Kanske man kommer tillbaka aktivt.
BTW så har War Thunder planerat redan en svensk tank nästa patch
Citera
2016-06-01, 19:49
  #21010
Medlem
Såja 4 matcher in i canc.. arty månaden hur i helvete ska man kunna spela nått denna månaden? såå frustrerande 99% av spelarna i detta spel hatar skiten endå fortsätter rysshelvetena att ha det kvar i detta stadie nerfa skiten nån gång
Citera
2016-06-01, 20:57
  #21011
Medlem
Ace Venturas avatar
Alltså... har jag missat nått men är Stalingradkartan lite omgjord nyligen? Startade nyss från södra basen och körde västerut men det kändes som att husen var flyttade där? Kanske bara inbillar mig (det var ett tag sedan jag körde den från söder) men jag brukar ha hyggligt minne för sånt?

I övrigt saknar jag Hidden Village, Pearl River, South Coast och Komarin. Hur var det nu? Är de borta för alltid eller skulle de bara göras om? Hidden Village var ju en skitkarta men de andra gillade jag. Ffa Pearl River och South Coast. Kändes som att man fick extra bra betalt för att spela med skills där och vice versa, dvs straffades hårt när man gjorde något klantigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Såja 4 matcher in i canc.. arty månaden hur i helvete ska man kunna spela nått denna månaden? såå frustrerande 99% av spelarna i detta spel hatar skiten endå fortsätter rysshelvetena att ha det kvar i detta stadie nerfa skiten nån gång
Vad är det för speciellt med arty den här månaden? Vad har jag missat?

Brukar lira några artymatcher varje gång jag har en speldag. Det är jäkligt skoj faktiskt. Ffa när man kommit upp mot tier IX-X. Tyvärr sänker de matcherna statsen som bara f*n. Hur bra man än spelar känns det som. Men det är skit samma. Kul är det iaf. Ffa när man retar upp motståndare.

Btw.. med den pissiga RNG/dyngspridarfaktor som är för arty så behövs det knappast någon nerf.
__________________
Senast redigerad av Ace Ventura 2016-06-01 kl. 21:00.
Citera
2016-06-01, 21:11
  #21012
Medlem
perineums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Vad är det för speciellt med arty den här månaden? Vad har jag missat?
T92 är top of the tree!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in