Efter att ha slitit som ett djur med att komma underfull med bössan på SP, så har jag iaf lyckats grinda ihop tillräckligt med silver och exp för att få ihop till en fullt uppgraderad Pershing.
Oh boy vilken skillnad...
Rätt bra klipp i bössan för att vara en medium tank, och sen är den hyffsat snabb, vilket underlättar en hel del.
SuperP behåller jag endast för att den är en ruggit bra pengamaskin
Det som jag dock är mest nöjd med är att jag för första gången i min WoT histora har fler vinster än förluster