Citat:
Ursprungligen postat av
Cardiac
Som det låter så översträcker du dig själv tidigt i matchen och blir utslagen efter att ha gjort en hel del skada. Eftersom du gör skada är du automatiskt bättre än större delen av ditt lag. Jag gissar också på att du försöker pusha mycket eftersom du har blivit frustrerad över dina lagkamraters oförmåga. Ditt problem verkar vara att du försöker göra allt själv? Vilka Tier9/10 kör du?
Kör du XVM? Annars borde du göra det för att få en känsla vilka i ditt lag som är komplett inkompetenta och som du inte kan lita på att de gör något smart. Har man 40-45% (inte illa ment) i global + tier 10 tank WR är den spelaren en börda för sitt lag som inte kommer bidra till något.
Som jag försöker spela nuförtiden är att inte sätta mig i positioner som jag inte kan ta mig ifrån, jag försöker låta mina medspelare gå först för att veta vad jag möter. Även om en hel del campar, så är det sällan hela laget som gör det. Tier10 matcher innebär också mycket mer försiktigt spel eftersom man vill spara HP och det är mycket som orsakar massiv skada. Försiktigt spel är skilt från campande även om det kan verka likt.
Du kanske har rätt, det är ju inte lägre tiers man spelar, där det istortsett inte spelar någon roll vad man har för lagkamrater, de kan st 0 - 10 till de röda inom fem minuter - ändå kan man bära laget till vinst. Man är ju onekligen mer beroende av sina lagkamrater i högre tiers...
Och det har ju gått bra förut i tier 10, med både tier nio och tier tio. Nu inte så bra.
Provade XVM ett tag, men det var för mig för jobbigt att greppa vad som händer där, jag är rätt sinnesslö. Men det var ett tag sen körde XVM.
Det går rent utsagt skit, spelade 5 game igår med där amerikanska automatladdare i tier nio, jättebra vagn, det gick ganska så bra för mig tycker jag, gjorde en del skada mot de tier tio man möter. Ett magasin i en IS7 gör ju ändå runt ~1500 i skada, otroligt lättspelad vagn.
Vi blev direkt överkörda i fyra game.
1 game vann vi, självklart det gamet där jag var tvungen att spotta åt våra 7 Tds för att våra två scouts inte ville röra sig ut ur bascirkeln.
I detta game studsade jag två skott på en AMX 90, de två på en stationär Is8 i sidan. Vet att jag stod stilla för länge och precis när magasinet var slut så tog en G.W Tiger, mig tror jag det var.
Skitbra X2 vinst... Sen stängde jag av.
Jag blir bara så jäkla arg.
Mitt premium går ut på söndag, efter det så ska jag ta ett uppehåll på några veckor och se om jag på ett "magiskt" sätt får bättre game.
Annars får man göra som Arne.Anka sa, spela lägre tiers bara, men det känns som mina sälklubbardagar är över, det ger inte så mycket.
Men det finns inte så många andra intressanta spel, War Thunder, njaa...
Längtar tillbaka till 2001