Citat:
Ursprungligen postat av KloBengan
Det verkar ju tyvärr som att det är fallet. Du förstår väl själv att man inte blir anatomiskt kunnig bara för att man tränar bodybuilding. Kroppen är oerhört komplex, och det är inget man lär sig bara sådär.
Fan vad du är grym, du kanske borde hålla tal på nästa A. Classic? Seriöst...
Är det fallet? Herregud. Nej det betyder inte att man är anatomiskt nördpåläst men man vet vad som fungerar i praktiken då jag lovar dig att de testet det mesta i byggväg annars är du inte där topp-proffsen är!
Om du är så jävla kunnig o om din anatomiska kunskap nu betyder så jävla mycket varför ser du då ut som du gör?

Utan att vara elak.
Citat:
Ursprungligen postat av evilkitty
Nej. Bakom alla BBs står i grunden ett gäng anatominördar.
Ja, varför skulle man träna athletic fitness om det är BB man satsar på?
Är du seriös? De förespråkar det Robban förespråkar. Gå in på musculardevelopment.com och häng på in the trenches så ska du få se vad tränare, och proffs, mm, uttalar sig om. Inte är det någon Axonträning inte.
Citat:
Ursprungligen postat av evilkitty
Nej. Bakom alla BBs står i grunden ett gäng anatominördar.
Ja, varför skulle man träna athletic fitness om det är BB man satsar på?
Viss skillnad om man nu satsar på AF men inte oerhört stor skillnad. Lite mer fokus på några övningar och uthållighet men muskelbygge rent visuellt är alltid detsamma.
Citat:
Jag sa att de anatomiska förklaringarna var fel, läs det jag skriver för helvete.
"Det är de bristfälliga anatomiska förklaringarna som förstör ett annars fint sätt att träna. "
Jag: Hur förstör det?
Du:
Citat:
Det förstör genom att vara fel.
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
"Att enbart använda storleken på en persons muskelmassa som referens till dess kunskap eller framgång i gymmet inom en branch där doping är lika vanligt förekommande som att valla skidorna inför vasaloppet blir ofta väldigt missvisande"
Det har väl ingen egentligen gjort här. Vi litar på de som själva kan uttrycka sig om som man märker vet vad de snackar om. Finns flera bodybuilders som inte bara visar när de tränar utan även pratar om det utanför passen. I intervjuer, på forum. Det är inte svårt att komma åt.