2010-07-15, 17:32
  #97
Medlem
L.Kollbergs avatar
Bloggen kan man bara läsa när man är medlem på bilddagboken.se. Eftersom ZH verkar vara online jämnt o skriver mysiga saker på Facebook till sin häktade sambo tar hon säkert bort bloggen snart.
Citera
2010-07-15, 17:33
  #98
Medlem
YngveFrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Theo slagit sig o har ont under bröstkorgen april 2010.

Han bryter armen 25 juni 2010.

Han dör av yttre våld den 12 juli 2010.
Stackars lillpojk. Man blir ju förtvivlad!

Mamman måste vara inblandad eller så är hon förblindad av kärlek till denna kille.
Citera
2010-07-15, 17:33
  #99
Medlem
http://zzzannaa.soclog.se

Dock måste man bli medlem i skiten för att kunna läsa....
Citera
2010-07-15, 17:34
  #100
Medlem
"Att få ett plus på testet var det lyckligaste stunden i mitt liv, du fick mig att se ljuset i de märka målnet, i allt jag var med om med din pappa. Inget var positivt sen dök resultatet upp, ja valde en annan och ensam väg för att vi skulle klara oss i livet. Jag vet idag att jag gjort det rätta. Vi va ensamma ett tag men sen kom din "pappa" in i bilden, en person som du ser upp till och betraktar som en far, du kom hem från dagmamman en dag och ropa "pappa" vi lev jätte glada, ingen ville tvinga fram något i dig. Vi lever ett fint å bra liv nu. Jag tror jag har gjort rätt val för våran del.... "


Pappan verkar inte finnas med i bilden, och valet var väl sådär om allt är som det skrivs
Citera
2010-07-15, 17:36
  #101
Medlem
Greve22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Nej, däremot definitionen av White Trash

Ja är det inte negrer så måste det ju vara white trash. Känner du honom?
Citera
2010-07-15, 17:37
  #102
Medlem
CherylTweedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linlun
http://zzzannaa.soclog.se

Dock måste man bli medlem i skiten för att kunna läsa....
Funkar att läsa den cachade versionen.
Citera
2010-07-15, 17:37
  #103
Medlem
cochrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linlun
Den 2 april skriver hon i sin blogg att de varit på akuten för att Theo har slagit sig och har ont "under bröstkorgen". De verkar ha varit en del på akuten...
Visst slår sig barn mycket i den åldern, men jag vet inte om bröstkorgen är ett så vanligt ställe att slå sig på, och jag vet inte om naturliga skador i den åldern kräver att man åker till akuten stup i kvarten.

Fullkomligt fruktansvärt!

Nej, det är verkligen inte vanligt att ha "stamkort" på akuten pga att ens tvååring skadar sig. Litet skrapsår på knän, armbågar och liknande är väl vad en liten grabb kan råka ut för.
Citera
2010-07-15, 17:39
  #104
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greve22
Ja är det inte negrer så måste det ju vara white trash. Känner du honom?

Nej jag känner inte honom, vad är din poäng?
Citera
2010-07-15, 17:43
  #105
Medlem
YngveFrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherylTweedy
Funkar att läsa den cachade versionen.
Och var hittar jag den?
Citera
2010-07-15, 17:45
  #106
Medlem
L.Kollbergs avatar
OK, Seavers eller hans älskling har tagit bort Facebook-sidan.
Citera
2010-07-15, 17:46
  #107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Ja AB är väl inget. Ingen jävla bild som den andra länken nån gav



Nej.

Citat:
Ursprungligen postat av CherylTweedy
Japp, det verkar så:

R.I.P Theo 080623-100712
(skrivet av en av GM:s vänner på facebook)

Förälder: Zanna Hammarström & Kevin Fur
Datum: Mån 23 jun 2008
Tid: 15:27
Vikt: 2580
Längd: 46
Hemort: Göteborg
BB-ort: Östra sjukhuset
Nu har våran efterlängtade pojke kommit till världen, med en ilande fart. 6 veckor för tidig men kry som bara den.
http://www.familjeliv.se/Foralder/Nyfodda/?page=73


Det var det jah hittade på nätet, men ville inte skriva ut allt! Så då borde det vara klart att Kevin är pappa och sonen föddes i GBG.

Patric är "plastpappa"
Suzanna (Zanna)

bor på samma adress enl ratsit iaf.

Personnummer: 19870607-XXXX
Förnamn: Suzanna Pernilla Alexandra
Tilltalsnamn: Suzanna
Efternamn: Hammarström

Mantalsskrivning
Gatuadress: Skattegårdsgatan 1 H 4tr

Personnummer: 19850808-XXXX
Förnamn: Patric John
Tilltalsnamn: Patric
Efternamn: Seavers

Mantalsskrivning
Gatuadress: Skattegårdsgatan 1 H 4tr
Citera
2010-07-15, 17:47
  #108
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YngveFrej
Och var hittar jag den?

Googla på hennes namn. Z**n* H*m***s***m. Sen väljer du inte länken till bloggen utan den cachade varianten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in