Citat:
Ursprungligen postat av Vigil-Lante
Med denna någon menar jag naturligtvis mamman till barnet. Det är ju givetvis hon som lättast borde upptäcka tecknen på att något var fel.
Men nu måste du sluta älta detta!!!! Alla som läst FUP mm och du som känner henne vet ju att hon inte var kapabel till detta!!! Varför fortsätter du om att hon borde hit och hon borde dit

????
I stort sett alla här har sagt att hon har en diagons och var inte förmögen att förstå och tolka vad som var bäst för Theo och hur konsekvenser skulle bli. Skriv om ngt annat nu eller ta bort karbonpappret mellan tangenterna!!!!