2010-07-16, 22:04
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det märke vi pratar om faller helt inom ramen för normala skador för ett barn i den åldern. Han kan ha trillat mot ett TV-bord, gått in i ett matbord, rivit sig på en buske eller vad som helst. Tro mig, jag har i mitt yrke sett några tusen barn genom åren...

Vill bara påpekar att ett barn i den åldern inte gör något av det du skrev av sig själv, så litet kan det inte ens krypa.

Men håller med, rivmärket är inget konstigt alls.
Citera
2010-07-16, 22:06
Medlem
Z*na H*mmarström ಌ
"Han tackar han ramlade i tröskeln in till hans rum å bröt armen:s dom ska undersöka honom. För han har börjat tappa balansen eller va man ska säga. Trillar mkt iaf.
den 26 juni kl. 23:37 · GillaSluta gilla · Anmäl"

Facebook kommenterade hon detta på en bild på barnet precis efter operationen på den brutna armen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74
Vill bara påpekar att ett barn i den åldern inte gör något av det du skrev av sig själv, så litet kan det inte ens krypa.

Men håller med, rivmärket är inget konstigt alls.

Nej, precis. Men råka rulla ner för soffa/säng osv torde inte vara omöjligt.
Citera
Medlem
Agamantums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
En väns vän är anklagad. Vad jag vet är han svensk. Fyfan, stackars mamman Vet vem det är. Lägger dock inte ut FB-uppgifter tyvärr. Måste låta anhöriga få sörja.
Vaddå stackars mamman, stackars pappan!!!! Fatta istället! Idiotmamman hos vilken det kliade i underlivet släppte in fel man i sitt liv, där hade nog inte pappan något att säga till om.. Men det måste vara första gången sånt här händer!!! eller??
Citera
2010-07-16, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_wiseguy
hur lång tid kan det dröja innan det blir rättegång då? någon som vet?

åtal ska vara väckt senast 30 juli.
http://corren.se/ostergotland/mjolby/?articleId=5286730&date=&menuids=
Citera
2010-07-16, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agamantum
Vaddå stackars mamman, stackars pappan!!!! Fatta istället! Idiotmamman hos vilken det kliade i underlivet släppte in fel man i sitt liv, där hade nog inte pappan något att säga till om.. Men det måste vara första gången sånt här händer!!! eller??

Pappan var ju enligt tidigare inlägg ingen gudagåva. Han ska ju ha misshandlat SH under tiden hon var gravid, varför hon lämnade honom innan grabben var född.
Citera
2010-07-16, 22:10
Medlem
Mr_wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av village-idiot
åtal ska vara väckt senast 30 juli.
http://corren.se/ostergotland/mjolby/?articleId=5286730&date=&menuids=

Ok ska bli mycket intressant att se vad han får... för det råder ju ingen tvekan om att han döms...
Citera
2010-07-16, 22:13
Medlem
Bananapunchs avatar
Någon som vill länka cashad version på hennes facebook, enbart för ja e kass på att googla...
Citera
2010-07-16, 22:16
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sojiro
Patriks pappa ska vara från Linköping, och Patrik själv bodde där med. Dags att kolla dubbelmordet?
Han är ju ganska lik fantombilden:
1.http://www.dn.se/nyheter/sverige/fantombild-ska-losa-dubbelmord-1.1130997

2.http://www.svenskamord.se/index.php?PHPSESSID=19f40674442fe341eb7a4db6d26c9a ee&topic=4633.0

Speciellt ögonen matchar ju....kusligt. Kan någon kolla var Seavers bpdde när mordet skedde, var det skedde o var Seavers resp föräldrarna bodde/bor?
Citera
2010-07-16, 22:21
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissUnderbar
Z*na H*mmarström ಌ
"Han tackar han ramlade i tröskeln in till hans rum å bröt armen:s dom ska undersöka honom. För han har börjat tappa balansen eller va man ska säga. Trillar mkt iaf.
den 26 juni kl. 23:37 · GillaSluta gilla · Anmäl"

Facebook kommenterade hon detta på en bild på barnet precis efter operationen på den brutna armen

Ramlade i tröskeln och bröt armen? Mig veterligen är småbarn rätt "mjuka" och tål en hel del innan något går av, åtminstone om det är självförvållat. Lägg där till att dom har väldigt nära till marken och att det inte hinner bli så mycket kraft i nedslaget.
Citera
2010-07-16, 22:21
Medlem
pekingbrudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Speciellt ögonen matchar ju....kusligt. Kan någon kolla var Seavers bpdde när mordet skedde, var det skedde o var Seavers resp föräldrarna bodde/bor?

Enligt Ratsit finns ett par, födda -47 och -52, i Linköping. Boende på Ullstämmavägen. Trots att jag bor i närbelägna Peking, vet jag inte avståndet mellan Ullstämmavägen och Trädgårdsföreningen (för visst var det där mordet skedde...?) Men det är ju ett par år sen mordet skedde, så de kanske inte bodde där då. Jag har inte tillgång till några register som visar på tidigare adresser, men det är ju bara att den intresserade kontaktar skatteverket på måndag.
Citera
2010-07-16, 22:22
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pekingbruden
Enligt Ratsit finns ett par, födda -47 och -52, i Linköping. Boende på Ullstämmavägen. Trots att jag bor i närbelägna Peking, vet jag inte avståndet mellan Ullstämmavägen och Trädgårdsföreningen (för visst var det där mordet skedde...?) Men det är ju ett par år sen mordet skedde, så de kanske inte bodde där då. Jag har inte tillgång till några register som visar på tidigare adresser, men det är ju bara att den intresserade kontaktar skatteverket på måndag.

Det är, på rak arm, runt ~6 kilometer mellan dom adresserna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in