Citat:
Ursprungligen postat av Chalaisen
Man kanske inte pallar med att ha kontakten med en mamma som Zanna. Verkar vara en ganska jobbig person. Sedan kan jag tänka mig att hon skaffade barn på eget bevåg för att snärja killen. Hon verkar så omogen, som ett barn som vill leka mamma, pappa, barn. Hennes ex kanske inte alls var med på noterna och hade svårt att känna något för det ev. påtvingade faderskapet. När det inte gick som planerat blev det till att söka en annan via nätet istället och hur det gick vet vi ju.

Ja, det är ju inte heller omöjligt att det var så, med tanke på hur jag och andra som också sett videoförhören och konfrontationen med Zanna uppfattar henne är det t.o.m. möjligt. Dock är det inget vi vet. Min uppfattning är att de, både Zanna och Patric, lekte familj med Theos liv som insats, det var någon form av dröm att vara mamma, pappa, barn. Det blev en mardröm!