2010-07-16, 02:08
Medlem
lompan_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinho82
Z bör dessutom få väldigt omfattande psykologisk hjälp.
Hon har nog fått en hel del "hjälp" med tanke på hur hon stavar.

Nä nu va jag hård, tycker verkligen att detta är fruktansvärt. Alla bollar verkar ju rulla åt att det är denna "Patte" som har utfört det.
Senast redigerad av lompan_ 2010-07-16 kl. 02:12.
Citera
2010-07-16, 02:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lompan_

Nä nu va jag hård, tycker verkligen synd om henne och detta är ju fruktansvärt. Alla bollar verkar ju rulla åt att det är denna "Patte" som har utfört det.

Finns väldigt få andra rimliga alternativ. Polisen skulle ju inte bara anta att det rör sig om ett mord/dråp om det inte fanns ordentliga skäl till det.
Citera
2010-07-16, 02:13
Medlem
Hur vet vi att det inte är ett troll som skickar pm?
Citera
2010-07-16, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lompan_

Nä nu va jag hård, tycker verkligen att detta är fruktansvärt. Alla bollar verkar ju rulla åt att det är denna "Patte" som har utfört det.

Hon verkar vara väldigt naiv, och jag känner med henne. Det här är nog bland det värsta som kan hända en. Samtidigt kan man inte låta bli att bli frustrerad.
Citera
2010-07-16, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 113113
Jag tror att det är hon(berättat väldigt detaljerade grejer i PM)
Citera
2010-07-16, 02:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 113113

Det vet vi inte, antar jag.
Men än så länge har ju PM:aren inte lämnat ut någon intressant information, så det gör ju egentligen detsamma.
Citera
2010-07-16, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robinho82
Det vet vi inte, antar jag.
Men än så länge har ju PM:aren inte lämnat ut någon intressant information, så det gör ju egentligen detsamma.

Den påstådda Zanna:

Skulle han vara skyldig så kommer det fram. Jag är en naiv människa... För theos skull vill ja heller inte tro det värsta direkt. Det får papprena visa å hans advokat visa för mig vilket ja kommer få om några dagar hoppas jag på. Till dess ser jag inget skyldigt, kunde lika väl varit jagh som föärsökt få liv i min son å försökt på fel sätt. det är inte patric jag tror på. jag tror på det jag ser. sen kan ni sluta skriva om norrköping. där va jag å theo en gång för att få tarm medicin, sen den bruta armen va patric inte ens hemma å bröstkorgen trodde vi det var när han ramla på dagis men de hade med att han hade infektion.. Sluta skriv saker ni inte vet ett skit om, ex att ja ska va gravid elr att vi skulle gifta oss elr att vi blev ihop ókt, ni vet ingenting. inget av de stämmer heller, är det konstigt att man blir irriterad? jag har rätt att läsa så mkt som alla andra.... Som sagt inte sovit sen händelsen då blir det lätt att man sitter här, absolut när ja kollar begravniong samt att folk säger vad som skrivs här.... ha förståelse
Citera
2010-07-16, 02:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maerta
Den påstådda Zanna:

Skulle han vara skyldig så kommer det fram. Jag är en naiv människa... För theos skull vill ja heller inte tro det värsta direkt. Det får papprena visa å hans advokat visa för mig vilket ja kommer få om några dagar hoppas jag på. Till dess ser jag inget skyldigt, kunde lika väl varit jagh som föärsökt få liv i min son å försökt på fel sätt. det är inte patric jag tror på. jag tror på det jag ser. sen kan ni sluta skriva om norrköping. där va jag å theo en gång för att få tarm medicin, sen den bruta armen va patric inte ens hemma å bröstkorgen trodde vi det var när han ramla på dagis men de hade med att han hade infektion.. Sluta skriv saker ni inte vet ett skit om, ex att ja ska va gravid elr att vi skulle gifta oss elr att vi blev ihop ókt, ni vet ingenting. inget av de stämmer heller, är det konstigt att man blir irriterad? jag har rätt att läsa så mkt som alla andra.... Som sagt inte sovit sen händelsen då blir det lätt att man sitter här, absolut när ja kollar begravniong samt att folk säger vad som skrivs här.... ha förståelse

Vilken soppa. På ett sätt förstår jag hur hon tänker, men jag skulle aldrig gå så långt att jag gick ut och skrev grejer på Facebook på det där sättet. Speciellt som att sannolikheten för att man får revidera det inom kort är överhängande.

Sjukdomshistoriken vet vi naturligtvis ingenting om, annat än att den verkar varit lite väl intensiv. Kan givetvis vara olyckliga omständigheter.

Men hur Theo dog lär ju framkomma.
Citera
2010-07-16, 02:44
Medlem
Att försöka få liv i en liten 2-åring så ska han inte ha skador på kroppen som det står i tidningen. Det man kan utläsa från artikeln så verkar han inte ha lite skador utan grova skador. Blåmärken skulle dock uppkomma om man får panik och försöker hjälpa barnet, men inte skador av den karaktär så att polisen misstänker mord.
Citera
2010-07-16, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettersson72
Att försöka få liv i en liten 2-åring så ska han inte ha skador på kroppen som det står i tidningen. Det man kan utläsa från artikeln så verkar han inte ha lite skador utan grova skador. Blåmärken skulle dock uppkomma om man får panik och försöker hjälpa barnet, men inte skador av den karaktär så att polisen misstänker mord.

Försvarar inget här, vill bara förklara för dig att hur man reagerar när ett barn eller någon människa överhuvudtaget faller pladask till golvet livlös, ja, det finns ingen manual för det. Mitt barn visade för MAX(!!!) 1/10 sekund, att hon satt något i halsen, hon fällde huvudet bakåt o den panik jag fick under den korta stund har jag aldrig känt, o heller kan jag inte beskriva den, panik är lite som isande känsla genom kroppen, detta var inte ens i närheten. Lägg då till den känslan och sen ska jag lyfta ur henne ur stolen, lägga henne längs min arm, huvudet nedåt och stryka hennes rygg. Tror du det går igenom mitt huvud då?
Nu är hon så pass gammal så slänga huvudet bakåt är i fas, något som pappas haka, läpp o näsa fått erfara, aj aj aj.

Som sagt, försvarar INGET här utan vill bara förklara att det är lätt att vara efterklok...utan erfarenhet.
Citera
2010-07-16, 03:58
Medlem
tekirchs avatar
Fan, så jävla sorgligt detta.. och sjukt. Förstår inte hur
man kan ha ihjäl ett litet oskyldigt barn, men lika fan händer det..

Någon som kommer ihåg Bobby som blev torterad av mor och styvfar?
http://www.expressen.se/1.349823

Helt jävla sinnessjukt.. vissa människor ska verkligen inte ha barn.
Citera
2010-07-16, 08:15
Medlem
Står även i expressen idag att lillgrabben dog av yttre våld och att just han som nämns här i forumet var ensammen med grabben den dagen. Mamman säger att hon inte såg att han var blåslagen, nu ljuger knappast polisen eller obuktionen i sig så nog lär han ha varit blåslagen om han dog av yttre våld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in