2010-07-15, 21:50
Avslutad
Hur som helst. 2åringen blev INTE sönderslagen då han avled. Fanns andra orsaker. Har en extremt stark källa som säger det.

~ Där han kom ut, så att säga.
Citera
2010-07-15, 21:58
Medlem
Stackars, stackars lillkillen!
Mitt hjärta blöder. Han hade ju knappt börjat livet.
Sov gott lille vän.
Citera
2010-07-15, 22:01
Medlem
Jag har hört av en skolkamrat till honom att han var jättelugn i skolan, och inte utmärkte sig speciellt. Och att han umgicks med rätt normalt folk, typ. Men man har väl kanske olika definitioner av normalt, jag vet inte.

Men i vilket fall som helst, jag tror att de var två om det!
Borde vara ganska svårt att genomföra annars om man har en hyftat normal relation.
Tycker jag.
Citera
2010-07-15, 22:02
Medlem
451122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Hur som helst. 2åringen blev INTE sönderslagen då han avled. Fanns andra orsaker. Har en extremt stark källa som säger det.

Då kanske din "extremt starka källa" kan med önskvärd tydlighet också beskriva hur fan en 2-åring först åker in på akuten ett par gånger med märkliga diagnoser (bröstsmärta och bruten arm) för att sedan även ha fysiska skador av yttre åverkan när obduktionen görs.

En sjuk teori är att det egentligen är mamman som ligger bakom det hela. Antingen att hon manipulerat sin pojkvän till att skada barnet, eller att hon skadat barnet själv men lyckats manipulera sin pojkvän till att ta på sig skulden.
Som sagt, en sjuk teori, men det förklarar isåfall varför mamman "slickar pojkvännens stjärt" via facebook...
Citera
2010-07-15, 22:16
Medlem
majkuzs avatar
Jobbade bredvid honom för några år sen på BT i mjölby, brukar se honom titt som tätt när man väntar på skjuts hem, så nog blev jag lite paff när han namn/bild dök upp här.

Mjölby är litet, ryktet kommer sprida sig snabbare än klamydia runt midsommar på Öland, så är han skyldig så kommer han nog fasiken inte få det lätt när han släpps.
Citera
2010-07-15, 22:17
Medlem
kubisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 451122
En sjuk teori är att det egentligen är mamman som ligger bakom det hela. Antingen att hon manipulerat sin pojkvän till att skada barnet, eller att hon skadat barnet själv men lyckats manipulera sin pojkvän till att ta på sig skulden.
Som sagt, en sjuk teori, men det förklarar isåfall varför mamman "slickar pojkvännens stjärt" via facebook...

Jag fick också den tanken, men man vet aldrig. Det är så sjukt att över huvud taget döda ett litet barn så det är svårt att tänka sig varför man gör det. Men med tanke på mammans beteende på facebook så är det ju något lurt ;o
Citera
2010-07-15, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke06
Vad vill du få ut av detta?? Pack? Ensam och nedstämd? Det va han ju inte, ta reda på fakta innan du yttrar dig dumfan. Vi har växt upp och umgåtts med varandra under 18 år, så de va han inte sörru. Dumfan

Men du kanske va likadan? Så du såg (ser) det inte så själv?
Ok förlåt, ska inte blanda mig i GMs personlighet (eller din) men vad har du att säga
om brottsmisstankarna, du som känner GM bra?
Citera
2010-07-15, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif

Där han kom ut? vad menar du?
Är mamman din källa?
Citera
2010-07-15, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubisk
Jag fick också den tanken, men man vet aldrig. Det är så sjukt att över huvud taget döda ett litet barn så det är svårt att tänka sig varför man gör det. Men med tanke på mammans beteende på facebook så är det ju något lurt ;o

var finns mammans fb med skrift? Förlåt om jag tar upp ngt självklart, har missat det...
Citera
2010-07-15, 22:24
Medlem
McHarleyBandits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 451122
Då kanske din "extremt starka källa" kan med önskvärd tydlighet också beskriva hur fan en 2-åring först åker in på akuten ett par gånger med märkliga diagnoser (bröstsmärta och bruten arm) för att sedan även ha fysiska skador av yttre åverkan när obduktionen görs.

...tror att din teori är närmare sanning än sjuk....
Citera
2010-07-15, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McHarleyBandit
...tror att din teori är närmare sanning än sjuk....

Jag är nog benägen att hålla med.
Jag gissar att han är den som skadade, och hon lät bli att "se och förstå" för att kunna få uppmärksamhet på sjukhuset när hennes barn var skadat. Hon känns som en sån, tyvärr.

Hur många föräldrar som nyss förlorat sitt barn har tid, lust eller ork att scanna igenom internet på vad som som skrivs om dem? Jag hade skitit fullständigt i det kan jag säga.

Kommentaren "snälla ta bort bilden av min son" eller vad det stod på en länkad sida verkar helt sinnessjuk. Jag fattar att man inte vill ha den där, men hur orkar man ta sig dit?
Citera
2010-07-15, 22:33
Bannlyst
Om han gjorde detta med flit så kan han ju fan inte klara sig undan utan några skuldkänslor. Om han inte får det så är han helt sjuk i huvudet och förtjänar ett redigt kok stryk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in