2010-07-16, 01:53
Medlem
Ursäkta om jag är dum i huvudet men var försvarar hon misstänkta gm?
Citera
2010-07-16, 01:54
Medlem
Fliinchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 113113
Nödvändigt att skriva vad du får för känsla? Håll dom för dig själv och kom med fakta istället.
Rikta erat agg mot den som är anhållen istället för mot en mamma som nyss har förlorat sin son.
Gå och mata dina guppy fiskar istället.

Kan omformulera.
När en mamma som nyligen förlorat sin son hänger på forum, blint försvarar en man som erkänt våld mot en 2åring, är rätt ung, varit misshandlad tidigare? och har ett till barn osv, Då uppfattar jag det oseriöst.

Eftersom jag inte vill vilseleda någon skrev jag att det var en känsla och inte på något sätt fakta.

Jag TROR att mamman vet mer om fallet än vad hon vill erkänna.

ps. Om mamman verkligen sörjde skulle hon bara hålla käften och sörja, folk som ljuger använder ordet "inte" i stor utsträckning. Något att tänka på.
Citera
2010-07-16, 01:54
Medlem
lompan_s avatar
*ding*

Nu är bilden på "Patte" borttagen - http://frianyheter.wordpress.com/2010/07/15/man-anhallen-misstankt-for-mord-pa-tvaarig-pojke/
Citera
2010-07-16, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 113113
Ursäkta om jag är dum i huvudet men var försvarar hon misstänkta gm?
Ingen som vet. True love, någon?
Citera
2010-07-16, 01:56
Medlem
Tuli Kupferbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettersson72
Då kan undra varför "mamman" följer den här tråden om hon tycker det är så hemskt att höra saker som att folk "misstänker" henne också då hon sitter direkt på Facebook och skriver och till och med reggar sig på Flashback direkt 5 dagar efter lillgrabben går bort. Själv tycker jag det är jäkla suspekt.

Brottslingar avslöjar alltid sig själva genom att de aldrig kan hålla käften, de ska alltid gråta ut i media.
Citera
2010-07-16, 01:57
Medlem
Så sant så sant Tuli, bara att vänta och se.
Citera
2010-07-16, 01:57
Medlem
lompan_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maerta
Ingen som vet. True love, någon?
Försvarar och försvarar, men här - https://www.flashback.org/sp24259092
Citera
2010-07-16, 01:59
Medlem
PandorasAsks avatar
Citat:
"Hon verkar leva i någon sort självförnekelse, han har för fan slagit barnet tidigare. Att ens lyfta handen mot ett litet barn är rent utsagt förjävligt och inte försvarbart. Att sen sitta och försvara en som slagit sitt eget barn är beyond me."

som sagt kärleken är blind...men om inte nån annan var med barnet när det blev misshandlat/slaget till döds....så borde mamman öppna sina ögon!

OT En amerikansk undersökning om sadister: de njuter av att plåga försvarslösa barn, för, när de misshandlade inte kan fly så tyr de sej till den som plågar dom och sadisterna får sin "kick" av detta.
Citera
2010-07-16, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lompan_
Försvarar och försvarar, men här - https://www.flashback.org/sp24259092
Hon har ju försvarat. Om det nu är hon som pm:ar. Jag ser det som att försvara någon om man försöker hitta en massa bortförklaringar för att rentvå personen.
Citera
2010-07-16, 02:04
Bannlyst
Har han dräpt ungen med våld kommer rättsläkaren givetvis kunna slå fast det, sannolikt också hur det gått till.
Det i kombination med att han varit ensammen tillsammans med sambon och sambons tidigare medgivanden kommer sannolikt tvinga fram ett erkännande.
Blir nog minst vållande eller dråp - förhoppningsvis mord.

Z bör dessutom få väldigt omfattande psykologisk hjälp. Var hon inte sjuk innan - vilket en del talar för om man kollar Facebook - så lär hon utveckla en hel del bekymmer nu.
Citera
2010-07-16, 02:05
Medlem
lompan_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maerta
Hon har ju försvarat. Om det nu är hon som pm:ar. Jag ser det som att försvara någon om man försöker hitta en massa bortförklaringar för att rentvå personen.
Nja hon skrev i ett påstått PM - "tills viodare vill jhag tro att inget har varit med vilja".

Visst man kan se det som att hon försvarar, men personligen ser jag det som att hon är i chock och förnekelse.
Citera
2010-07-16, 02:08
Medlem
cochrans avatar
Citat:
saknar
Recently registered

Reg: Jul 2010

--------------------------------------------------------------------------------

Vadå känner väl???

Hur fan kan ni hålla på... tror ni ja är ute å supe när min son dött??? Tror ni det är kul att min sambo är svartmålad å misstänkt....??? Jag får veta om några dagar då ställer jag mig på den rätta sidan, tills viodare vill jhag tro att inget har varit med vilja,. Vadå gulligulla... Om jag inte vet nåt tro fan att jag hoppas på det bästa i det värsta. hade inte du det???

Jag hoppas verkligen att du har någon närstående/någon du litar på hos dig!

När man drabbas av något så ofattbart/ogripbart behöver man all den stöd och hjälp som tänkas kan.

Det kanske inte är så bra att följa denna tråd, när man drabbats av ett sådant fruktansvärt trauma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in