2010-07-16, 01:37
Medlem
Bestebrors avatar
Många idioter ska inte barn, helt sjukt att ge sig på någon som inte kan försvara sig.
Citera
2010-07-16, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fliinch
Bara jag som får känslan att detta barnet varit omgiven av en drös oseriösa människor?

Allt från föräldrar till plastpappor, vänner och dylikt.

Vissa forskare menar att evolutionen går "bakåt" då "seriösa" människor knappt har tid att skaffa barn medan pundare och dylikt knullar runt som om det vore rena Ayia napa.

Det närmaste jag kommit barnmördare var mina guppy fiskar som åt sina yngel, kan tänka mig intelligensen ligger på ungefär samma nivå.

Nödvändigt att skriva vad du får för känsla? Håll dom för dig själv och kom med fakta istället.
Rikta erat agg mot den som är anhållen istället för mot en mamma som nyss har förlorat sin son.
Gå och mata dina guppy fiskar istället.
Citera
2010-07-16, 01:40
Medlem
Borghesias avatar
Det som gör mig mest upprörd är att det faktumet att det finns folk där ute som behandlar sina barn så illa medans det finns andra som har försökt och försökt och sen fått reda på att man inte kan få barn alls.
Citera
2010-07-16, 01:42
Medlem
L.Kollbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cochran
Däremot är jag litet undrande över att brottspåföljden skulle kunna bli böter.

Nej, det blir definitivt inte böter för Seavers. Han kommer att sitta på finkan ett antal år. Men teoretiskt kan man komma undan med böter vid vållande till annans död. Men då måste det vara nåt slarvigt som ledde till en annans död. Seavers har redan gjort medgivanden. Och jag tror att han kommer att knäckas i förhören. Om han t.e. har brutit armen på stackars barnet lär han sitta 10 år eller längre.
Citera
2010-07-16, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 113113
Nödvändigt att skriva vad du får för känsla? Håll dom för dig själv och kom med fakta istället.
Rikta erat agg mot den som är anhållen istället för mot en mamma som nyss har förlorat sin son.
Gå och mata dina guppy fiskar istället.

Det här är ett diskussionsforum där man delar tankar, åsikter och fakta. Hur ska man inte rikta sitt agg mot en person som försvarar GM till varje pris? Till och med PM:ar mig och försöker övertyga mig?
Citera
2010-07-16, 01:44
Medlem
Då kan undra varför "mamman" följer den här tråden om hon tycker det är så hemskt att höra saker som att folk "misstänker" henne också då hon sitter direkt på Facebook och skriver och till och med reggar sig på Flashback direkt 5 dagar efter lillgrabben går bort. Själv tycker jag det är jäkla suspekt.
Citera
2010-07-16, 01:44
Medlem
PandorasAsks avatar
Citat:
Hur fan kan ni hålla på... tror ni ja är ute å supe när min son dött??? Tror ni det är kul att min sambo är svartmålad å misstänkt....??? Jag får veta om några dagar då ställer jag mig på den rätta sidan, tills viodare vill jhag tro att inget har varit med vilja,. Vadå gulligulla... Om jag inte vet nåt tro fan att jag hoppas på det bästa i det värsta. hade inte du det???

Om inte sambon är skyldig till dödsmisshandeln, vilken annan person hade möjlighet att misshandla en 2-åring till döds??!! Svartmålad, han har erkänt en del OCH det betyder att han har burit sin hand mot en FÖRSVARSLÖS 2-ÅRING!!
Citera
2010-07-16, 01:45
Medlem
"saknar
Recently registered

Reg: Jul 2010

--------------------------------------------------------------------------------

Vadå känner väl???

Hur fan kan ni hålla på... tror ni ja är ute å supe när min son dött??? Tror ni det är kul att min sambo är svartmålad å misstänkt....??? Jag får veta om några dagar då ställer jag mig på den rätta sidan, tills viodare vill jhag tro att inget har varit med vilja,. Vadå gulligulla... Om jag inte vet nåt tro fan att jag hoppas på det bästa i det värsta. hade inte du det???"

oavsett om det är med vilje eller ej så är det fördjävligt att slå ett barn
jag har själv fyra stycken mellan 18 och 11 år och jag kan lova att även om det vore min partner som gjort något liknande mot mina barn så skulle hon själv önska att hon blev inlåst på livstid för det vore det lindrigaste för henne mot vad jag skulle göra
jag skulle absolut inte försvara henne om hon var misstänkt på den graden som GM är i det här fallet
Citera
2010-07-16, 01:47
Medlem
Tror inte han får 10 år, det har blivit lite hårdare ni i bedömningarna för mord. Ett antal har redan åkt dit på 15-18 år till livstid bara nu i de senaste veckorna. Jag tror om han fälls att det blir 18 till livstid, mindre ska han fan inte ha om det nu är han.
Citera
2010-07-16, 01:47
Medlem
Tuli Kupferbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syra_kuken
Och det gör polisen också eller? han hade erkännt att han slagit barnet och de verkar ju stämma med obduktionen angående barnets skador..

Under tortyr kan man erkänna vad som helst!
Du vet väl vilka metoder den svenska polisen använder sig utav.
Citera
2010-07-16, 01:49
Medlem
Hon verkar leva i någon sort självförnekelse, han har för fan slagit barnet tidigare. Att ens lyfta handen mot ett litet barn är rent utsagt förjävligt och inte försvarbart. Att sen sitta och försvara en som slagit sitt eget barn är beyond me.
Citera
2010-07-16, 01:52
Medlem
Akademikerns avatar
jag tror barnet har dött av sjukdom. Styvpappan har sedan gjort försök till återupplivning, och därav orsakat skador på barnets kropp... men vad vet jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in