Citat:
Hur fan kan ni hålla på... tror ni ja är ute å supe när min son dött??? Tror ni det är kul att min sambo är svartmålad å misstänkt....??? Jag får veta om några dagar då ställer jag mig på den rätta sidan, tills viodare vill jhag tro att inget har varit med vilja,. Vadå gulligulla... Om jag inte vet nåt tro fan att jag hoppas på det bästa i det värsta. hade inte du det???
Om inte sambon är skyldig till dödsmisshandeln,
vilken annan person hade möjlighet att misshandla en 2-åring till döds??!! Svartmålad, han har erkänt en del
OCH det betyder att han har burit sin hand mot en
FÖRSVARSLÖS 2-ÅRING!!