Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Var det mamman som på sin blogg beskrev armbrottet som att skuldran var ur led? Annars kan den skadan ingå i åtalspunkten grov fridskränkning (misshandel 10-15 gånger), där alla skadorna inte preciseras så exakt i stämningsansökan.
Pojken låg ner när PS utdelade det dödande slaget i magen. Slaget trasade sönder barnets tarmar, och PS varken tittade till pojken eller tog honom till läkare - den döende lille plågades av svåra smärtor under flera timmar innan han togs till sjukhus. SOS-samtalet ringdes sedan av PS.
Rättegång hålls 13 september i Linköpings TR.
Det er første gang jeg leser en arm skulle vært ute av ledd. (media i dag, og media kan jo ha skrevet feil) Har ikke lest at moren beskrev bruddet og nevnte en arm var ute av ledd. Bilder av barnet viser armen var gipset fra midt på overarmen og ned til fingrene.
Men nå kunne det være slik at armen både var brukket og skulderen var ute av ledd

Skulderen settes jo enkelt på plass igjen. Men det kommer vel en fup senere.
Lenge siden noe har berørt meg så sterkt som dette, etter ha forstått smerten og pinslene han i sine siste timer måtte utstå.... etter dagens oppdatering fra deg.
Det blir ingen middag, eller mat på meg i dag. Jeg tåler det meste, men ikke pining av småbarn og dyr......