Citat:
Ursprungligen postat av Ringblomma
Precis. Och personligen så tycker jag att det verkar som en högst osannolik förklaring.
Fast jag fattar faktiskt inte, det är alltså ingen kritik eller påhopp, men jag förstår inte hur ni menar att mamman skulle mena....
Blåmärkena som syntes var gamla blåmärken, de nya på hals och haka var efter upplivningsförsöken och behöver nödvändigtvis inte ha varit synliga än....mamman säger att det inte fanns märken som ett direkt svar till polisens förklaring till misstanke om brott, dvs att skadan som troligen dödade pojken kan han inte ha orsakat själv.
Menar du då att hon skulle ha menat att han inte hade märken i pannan....?
Snälla förklara.