Citat:
Ursprungligen postat av Verdande
Om vi utgår från att Zanna då skulle hälsa på barnamördaren i häktet för att uppehålla en relation, så är det tyvärr inte helt otippat efter vad vi fått veta om henne. Hon satte Patric i första hand förut och hon gör kanske det även nu när hennes son är död.
I sånna fall är hon riktigt, riktigt störd och bör tvingas på vård, men det lär inte ske. Det som däremot lär ske om det värsta inträffar, att hon skaffar nya barn, är att hon granskas noga.
Hoppas jag...
Efter domen måste jag lämna den här tråden för jag kommer inte fixa att höra mer om dessa människor. Theos öde har hemsökt mig om dagarna, vidriga, vidriga barnamördare.
Ja det kanske är så, eller så kanske inte. Själv tycker jag inte att man kan dra några slutsatser om det alls just nu.
Hur hon har reagerat efter detta är svårt att veta, hur ska man kunna veta det. Personer som prioriterar sin sambo före sitt barn reagerar väl förmodligen inte på exakt samma sätt efter att sambon har mördat barnet? Jag tror inte det i alla fall.
Känns idiotiskt att spekulera i stället för att vänta och se. Vad ska man fantisera om det för? Det är ju ingen fantasitråd det här utan en tråd om ett brott.