Jag ville diskutera våld inom familje. Som man kan läsa i FUP SIDAN 106 F-Vad kan hon göra mot dig då? M-Ja hon kan nog bråka o så, rejält. F- Rejält. Vad gör hon när hon bråkae rejält Då?
M- Hon*Ohörbart* mig F- Aaa M- Vi har nog slagit varandra med. F- Ni har slagit varandra. På vilket sätt dårå? M- Eh. Slagit vanligt och så har jag tagit så som man inte får runt halsen. När jag har blivit arg. F- När har det hänt då? M- när vi bråkat om olika saker. F- Aa. Det har varit ett stormigt förhållande? M- Till och från en bit ner på Sidan 107 F- När du tagit tag runt halsen på henne då?har det hänt fler gånger eller? M Ja

Då siter jag och tänker Varför Varför Lämnade hon inte Patric då? Sedan hon anklaga sitt Ex för samma sak. Som lades ner för hon inte var tro värdig sedan hon hade kontakt men sitt Ex då par telefon. Det värsta som kunde hända för Zanna var att Theos pappa fick vårdnaden om honom. Där för ljug don for sos flera gånger. Vad jag har fått nyss om Skall FUB läggas på polisens skrivbord igen

Tro eller vet att Zanna har en del med deta att gör.
Alltså lägg skulden på mamman Så få vi se vad som händer. Haha Vilken lång semester Patric har haha