Citat:
Ursprungligen postat av W.O.A.D
Ingen läkare i världen kan veta bättre än en mamma vad som felas ens barn, såvida det inte gäller konstiga sjukdomar vill säga. Och fakta talar ju för sig själva - nej, mamman fattade inte vad som pågick i hennes hem med hennes eget barn. För hon är en efterbliven idiot som aldrig borde skaffat barn.
Håller med dig! Jag märker på mina barn när de kommer hem från skolan (tidigare dagis) om det varit en bra eller dålig dag, om det hänt något på dagen. Det handlar ju inte om sjukdom... det handlar om hur barnet beter sig och ser ut och säger (när de kan det)... En läkare skulle ju aldrig kunna göra en bedömning med det som grund, det är något man kan när man är förälder, under förutsättning att man ser sina barn förstås.
Därför menar jag, att om man har ett barn som blir personlighetsförändrat, börjar få ont, börjar få en massa blåmärken på märkliga ställen osv., så
måste man som förälder börja misstänka att allt inte står rätt till, och då måste man börja leta i närheten, har man ett så litet barn som inte kan prata och berätta är det ännu viktigare att man blir otroligt uppmärksam på ytterligare förändringar.