Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
PDC = Paolo De Ceglie
Backlinjen kommer vara Lichtsteiner, Caceres, Vidal, De Ceglie. Själv hade jag tyckt det vore kul att få se vår zuperzvenzk Carlos Garcia från primaveran, men det är är givetvis önsketänkande.
Mittfältet är ganska självskrivet med Giaccherini, Pirlo, Marchisio. Framåt är det nog dags för Matri igen mellan Vucinic och Pepe.
Missa nu inte att det är två Serie A-matcher imorgon fredag, då Internazionale fortsätter sitt succétåg med match borta mot Chievo. Samt Napoli som tar emot ett formsvagt Cagliari.
ops missade det helt, givetvis är det så PDC.
Vad grundar du på att Giaccherini är självskriven på mittfältet? Pirlo och Marchisio är givet för alla men jag tycker att Pepe har den högsta lägsta nivån i laget, gör aldrig en riktigt usel match utan gör ofta en ok match och ibland slår han till och gör en toppen match. Så enligt mig är Pepe given på mittfältet då Vidal lär gå ner som mittback.
Och eftersom jag vill se Pepe på mittfältet så vill jag se Quagriella ihop med Matri och vucinic. Del Piero som inhoppare om det låser sig. Vucinic har jag kritiserat och visst har han fortf en del att bevisa, tycker han ska få ges chansen igen.
Är väl att drömma, Conte är ju förälskad i borriello, true romans. Börjar undra vad som försigår i omkläddningsrummet i halvtid
Tror faktiskt på vinst borta mot Genoa, det är nu eller aldrig som gäller vilket jag tror spelarna i Juve känner på sig, kryss eller förlust det är helt otänkbart. OM vi skulle förlora och Milan vinner vilket dom förmodligen gör hemma mot Lecce är ligatiteln nästan körd. Milan börjar få tillbaka allt fler spelare nu och blir än mer farliga.