Är det sant att boriello ska starta istället för Quagriella? Då jag läste att Quagriella gjorde fystest på träningen och blev klar för spel in i det sista men var osäker på spel från start.
Fan Matri MÅSTE ju lira istället för boriello alla dagar i veckan. Ska boriello skämma ut sig ännu en gång
Helst Quage före Matri just nu om Quage kommer till spel, då han visat upp fin form.
Har redan börjat bita på naglarna, ödesmatch detta. Nu kan vi Juventinos verkligen koppla ett grepp om scudetto. MEN är det någon match vi ska kryssa som vi är duktiga på så är det just idag, då detta är det tuffaste motståndet på pappret utav de matcher vi har kvar att spela.
Låter väl trist att säga det men jag är nöjd med ett kryss och det blir svårt att vinna ännu en gång mot ett bra motstånd då vi krossat Lazio, Napoli och Inter på löpande band.
Är glad att cesena matchen blev uppskjuten på ett sätt, för vi har flera spelare i truppen som blir avstängda vid ytterligare ett gult kort. Bland annat Marchisio, Barzagli och Matri, De Ceglie. Tror det är någon mer jag missat. Att få tex marchisio och barzagli avstängda inför Roma mötet hade varit tufft så jag ser det som positivt. Hellre avstängda spelare mot Cesena än Roma.