Resultat: .
0%
röster
2012-02-04, 02:48
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Efter att ha på text-TV sett dagens resultat hemkommen från ett kalas för ökad inkomst måste jag tyvärr förtälja att min sparsamma men välförtjänta biljett till Milan - Napoli numera inte kan sägas vara min.

Den tillhör snö från Alper och svårigheter med att ta ledigt på en måndag för oss som både jobbar, har råd och inte är rika. Flyg kan avbeställas men inte närvaro.

Hur skickar man mina två biljetter till.......

Val 2. 4522

Claudia Calliri (Genova) set 326 fila 10 terza anello rosso, ganska högt och lite svårt att mindre titta på händelsen än matchen. Tänk dig vara där när andra matchpratar och jag skottar snö.

Det fysiska elementet, biljetterna, finns i Stockholm men att kombinera en vansinneskörning från linköping till biljett och snöstorm överallt förhindrar det personliga överlämnandet. PM i annat fall, du betalar taxi med biljetterna - Skavsta/Arlanda?

(Vattenläcka i Uppland hindrar min resa.)
Senast redigerad av motvall 2012-02-04 kl. 03:17.
2012-02-04, 12:06
Medlem
Milan saknar verkligen Aquilani och Boateng. Idiotiskt att man inte har mer än en kreativ mittfältare och offensiv mittfältare. Nocerino börjar bli äckligt överskattad. Springer runt som en huvudlös kyckling utan att vinna speciellt mycket bollar eller vara bra med bollen. Men duktig på att utnyttja Zlatans spelstil är han. Problemet är att det inte funkar mot lag som inte är fullständigt skit defensivt.
2012-02-04, 12:55
Avslutad
nån som vet när Roma - Inter spelas? Kan inte hitta den på nån tv kanal.
2012-02-04, 13:00
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo

Spelas på söndag. Jag tror du kan se den på TV11.

Juventus-Siena är flyttad till Canal +.
2012-02-04, 13:01
Medlem
K.R.I.Ts avatar
Citat:
Svaret finns på förra sidan De spelar imorgon 15.00. Vet dock inte vilken kanal den kommer att gå på eftersom att Milan - Napoli ska spela samma tid imorgon och du vet ju säkert redan vilken match som prioriteras först
2012-02-04, 13:02
Medlem
Citat:
Enligt tv.nu så sänds den idag kl 15:00 på Tv4 Sport. Men jag tror inte att det är att lita på, eftersom det på ligans hemsida står att nästan alla matcher spelas imorgon (också 15:00 i så fall).

Denna satans vinter ställer till det.

EDIT: Trea på bollen, vafan...
2012-02-04, 13:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jackbob
Enligt tv.nu så sänds den idag kl 15:00 på Tv4 Sport. Men jag tror inte att det är att lita på, eftersom det på ligans hemsida står att nästan alla matcher spelas imorgon (också 15:00 i så fall).

Denna satans vinter ställer till det.

EDIT: Trea på bollen, vafan...

Det stod på tvmatchen.se igår att den spelas idag klockan 15.

Va fan är den med på Bomben idag för då. Jävla muppar.
2012-02-04, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Tror faktiskt det inte blir några matcher denna helg. Roma - Inter är inställd nu och kan tänka mig att Juventus och Milans match blir det med, då det är bedrövligt väder uppe i norr.

Fast du har en poäng, och det ser fan ut att bli ännu värre …
http://www.youtube.com/watch?v=tz5czj73A30

Klipp från södra Italien, ca i höjd med Neapel om jag förstår det rätt:
http://www.youtube.com/watch?v=OFoGt0LEqC8
Med kuslig musik, bara för att understryka hur farligt det är med snö…

Trist för lag som Cagliari, Napoli osv att behöva åka till Milano…
http://www.tempoitalia.it/meteo/milano_IT

Eller ännu värre Torino:
http://www.tempoitalia.it/meteo/torino_IT
2012-02-04, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Spelas på söndag. Jag tror du kan se den på TV11.

Juventus-Siena är flyttad till Canal +.

Men satans jävla TV4 fan vad jag hatar dom alltid lägga Juventus på canalplus
2012-02-04, 15:16
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Enligt yr.no blir det -6 grader imorgon eftermiddag i Turin och Milano, dock klart och ingen snö. Snön ligger nu, men Juventus Stadium borde kunna erbjuda godkända förhållanden imorgon. Frågan är om San Siro klarar att bjuda en spelbar plan.
2012-02-04, 16:19
Medlem
robban200s avatar
Spelas inter roma nu? Får ingen signal till kanalen -_-. Matchen finns inte på livescore.com eller svenskafans eller GdS...
Läste vidare på gazzettan o såg att den spelas imorn.
Senast redigerad av robban200 2012-02-04 kl. 16:23.
2012-02-04, 19:31
Medlem
El.Bundys avatar
Milans trupp till Napoli
Abbiati, Amelia, Abate, Antonini, Bonera, Ely, Mesbah, Mexes, Thiago Silva, Zambrotta, Ambrosini, Cristante, Emanuelson, Nocerino, Seedorf, Van Bommel, El Shaarawy, Ibrahimovic, Maxi Lopez, Robinho.

Nu är även Nesta skadad synd om Milan asså, d åman även har följande spelare skadade Kevin-Prince Boateng, Mathieu Flamini, Antonio Cassano, Mario Yepes, Alberto Aquilani, Gennaro Gattuso, Alexandre Pato, Alexander Merkel och Rodney Strasser.

Känns som Zlatan kommer vara väldigt ensam på topp mot Napoli.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in