Resultat: .
0%
röster
2011-12-08, 23:02
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Riktigt bra match och alla mina stavfel skyller jag på T9 i mobilen.
Tydlig matchplan från Bologna nu i alla fall. Här ska liggas ner hela vägen fram till straffarna.
2011-12-08, 23:06
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Tydlig matchplan från Bologna nu i alla fall. Här ska liggas ner hela vägen fram till straffarna.
Kan ju funka.
2011-12-08, 23:16
Medlem
Ferry31s avatar
Snyggt ledningsmål av Juve! Då ska väl det här vara hemma, även om det finns 15 min kvar för Bologna att hitta på något.

Elia spelar ju fan bra förresten, i alla fall av det jag sett. Trodde aldrig på honom mer än att han är en stor talang. Ser intressant ut!
2011-12-08, 23:37
Medlem
bloodysamurais avatar
Elia behöver tid, idag bevisade han att han bör få chansen.
2011-12-09, 00:26
Medlem
Jag slänger iväg några passningar, sk "interninlägg":

Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Själv laddar jag för en möjlig match Napoli-Lyon, vore ruskigt kul att se. "Kallstrom" gör ett fläskigt motlägg på Lavezzi, osv.

-F.G

Jo, jag har sett att du drar CL-kortet nu. Efter mina debakel med Trelleborg, Argentina & Saint Etienne mot dina jävla Djurgår´n, Uruguay & Lyon så verkar du inse att i Calcio-tråden kammar nu noll med ditt labila svänggäng Genoa mot min blåa Terrone-maskin Napoli. Nu backar du tydligen ur & visar plötsligt intresse för CL, en turnering du nyss spydde galla över, för att säkerställa fullpotten.

Det här var ett oväntat drag men jag antar kampen. Napoli bangar inte ur för en eventuell batalj med Lyon. Spelare som Inler & Gargano är som gjorda för att neutralisera Kongo-Kim & Aronica brukar kunna psyka bort de flesta vilket han inte minst visade mot Villarreal senast. Maggio hyvlar ner Bastos. Resten sköter Lavezzi & Cavani som vanligt.

Bayern-Cyberkalle
Får väl tacka för den här gången. Napoli är helnöjda med utgången av CL-gruppen. Folk i röda dräkter som gapar på tyska är dock inget jag är någon anhängare av. Slipper gärna konfronteras med sånt igen.

Om inte....

http://www.youtube.com/watch?v=1XLV1UkETik

Snillet
Manchester United med Heinze i laget: 7-1 mot Roma

Manchester United utan Heinze i laget: 1-2 mot Basel

I rest my case heter det väl.
2011-12-09, 06:27
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vivoli

Bayern-Cyberkalle
Får väl tacka för den här gången. Napoli är helnöjda med utgången av CL-gruppen. Folk i röda dräkter som gapar på tyska är dock inget jag är någon anhängare av. Slipper gärna konfronteras med sånt igen.

Om inte....

Vassego. Men själv så sällar jag mig hellre till dom gapade i dom röda dräkterna än den vedervärdiga kråkan i videon.

Av tradition så är vi München anhängare rätt bra på kampfsånger.

Vi kan ju mötas på Allianz den 19 maj igen.

Från igår så blev det en trist förlängning då Bologna tyvärr fick spela med tio man och Bologna hade väl bara en enda chans där.
2011-12-09, 11:56
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:

Med siffror kan man bevisa vad som helst... bevisligen.

Angående de hotfulla inläggen om kommande CL-drabbningar så vill jag egentligen ha både Lyon och Napoli så långt som möjligt, dvs final, men en lagom optimistisk syn säger kvartsfinal. Och där ska det bli ett sant nöje att se Aronica -- mannen som hela tiden ser ut att undra vad klockan är -- bli förvandlad till en orange plastkon av det leende naturbarnet och numera skyttekungen Gomis.

- F.G
2011-12-09, 15:16
Medlem
Calogeros avatar
Jag vill så gärna hata Juventus men det är ju i princip omöjligt i dagsläget. Marchisio är en framtida vinnare av Balon d'or och Antonio Conte går det ju inte att sluta imponeras av.
2011-12-09, 15:20
Medlem
Fula Gubbens avatar
Vivolis favoritlag:

Napoli
Argentina
Trelleborg
St Etienne

Ser ni mönstret? Ser ni det? Jag ser det.
2011-12-09, 15:47
Medlem
oralzinks avatar
Missade de första 90 minuterna av cupmatchen igår men vad kul att lilla Giaccherini satte ett snyggt 1-0 mål.
http://www.youtube.com/watch?v=5-FZwMeB8aM

Vad har hänt med 12-matcherna på söndagarna förresten?
2011-12-09, 17:03
Medlem
Fotzens avatar
Citat:

Snillet

Även om jag genuint ogillar argentinska försvarare var detta inlägg rätt skönt. Nu känner jag mig nästan tvingad att hitta samma "statistik" fast med burdisso.
2011-12-09, 18:20
Medlem
snillet_1s avatar
Riktigt pissig TV-helg för oss med bara TV4sport, endast två matcher sänds! Detta på grund av dam-innebandy och annat amatörmässigt. Dessutom sänder de inte Roma-Juventus på någon kanal...

Kanske lika bra det, då slipper de svenska tittarna se Heinze förlora ytterligare en nickduell, eller vad säger du, Vivoli?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in