Jag slänger iväg några passningar, sk "interninlägg":
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Själv laddar jag för en möjlig match Napoli-Lyon, vore ruskigt kul att se. "Kallstrom" gör ett fläskigt motlägg på Lavezzi, osv.
-F.G
Jo, jag har sett att du drar CL-kortet nu. Efter mina debakel med Trelleborg, Argentina & Saint Etienne mot dina jävla Djurgår´n, Uruguay & Lyon så verkar du inse att i Calcio-tråden kammar nu noll med ditt labila svänggäng Genoa mot min blåa Terrone-maskin Napoli. Nu backar du tydligen ur & visar plötsligt intresse för CL, en turnering du nyss spydde galla över, för att säkerställa fullpotten.
Det här var ett oväntat drag men jag antar kampen. Napoli bangar inte ur för en eventuell batalj med Lyon. Spelare som Inler & Gargano är som gjorda för att neutralisera Kongo-Kim & Aronica brukar kunna psyka bort de flesta vilket han inte minst visade mot Villarreal senast. Maggio hyvlar ner Bastos. Resten sköter Lavezzi & Cavani som vanligt.
Bayern-Cyberkalle
Får väl tacka för den här gången. Napoli är helnöjda med utgången av CL-gruppen. Folk i röda dräkter som gapar på tyska är dock inget jag är någon anhängare av. Slipper gärna konfronteras med sånt igen.
Om inte....
http://www.youtube.com/watch?v=1XLV1UkETik
Snillet
Manchester United
med Heinze i laget: 7-1 mot Roma
Manchester United
utan Heinze i laget: 1-2 mot Basel
I rest my case heter det väl.