Resultat: .
0%
röster
2012-01-28, 12:47
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ILoveBigButts
Nej skaffa inte canal + igen. Det är exakt det de vill att du ska göra. Mer pengar till dem. Vi får storma deras facebook eller något. Jag har sett att många har klagat om uteblivna matcher men de har inte svarat på dessa kommentarer. Om vi alla stormar deras facebook så blir de till slut tvungna att svara

Dags för uppror!

Bryr mig inte så mycket om La-Liga, Elitserien och AS, så det är anledningen till att jag inte har Canal +.

Får nöja mig med AZ-Roda ikväll, eller någon skitmatch i Afrikanska mästerskapen.
2012-01-28, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jag bojkottar TV4 om de på seriöst allvar prioriterar KONSTÅKNING före Juventus-Udinese.
Haha, vafan är detta? Vadå, har de inte rättigheterna? Är väl bara sända då?
Någon som prövat maila dom om det?

Låter ju helt jävla sinnessjukt. Tycker synd om er
2012-01-28, 12:57
Medlem
ILoveBigButtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laas
Haha, vafan är detta? Vadå, har de inte rättigheterna? Är väl bara sända då?
Någon som prövat maila dom om det?

Låter ju helt jävla sinnessjukt. Tycker synd om er
Det har hänt ofta att de har visat toppmatcher på andra kanaler än tv4 sport. Jag skickade ett mail en gång och fick svaret "Det är för att den krockar med andra sändningar"
2012-01-28, 12:59
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirGrunge
4522: Inkludera sakerna som talar för Udinese också tack. Jag vet att du sitter på dom

Jag kan ta den första som talar för: En fungerande och hållbar ekonomisk och sportslig modell.

Det är en sak som kommer att skörda frukt först när FFP börjar gälla och fälla sina offer. Då står Udinese där med ny arena och idel gröna siffror i böckerna. Fram tills dess räcker det inte särskilt långt. Det som talar för Udinese är egentligen centrallinjen med Handanovic, Asamoah och Di Natale men den är ju inte fulltalig under Afrikanska mästerskapen. Det ska dock bli spännande att se hur Guidolin mönstrar laget ikväll, det blir ett riktigt test. Vissa spår att unge Battocchio ska börja men det känns högst otroligt i en match som denna. Den 'nya (och lilla) Pirlo' är alldeles för klen och oerfaren, däremot kan han mycket väl hoppa in i matchen.

När det gäller TV4 Sport så borde ni ha gett upp hoppet för längesedan, riktiga sopor hela bunten.
Senast redigerad av 4522 2012-01-28 kl. 13:06.
2012-01-28, 14:47
Medlem
Ozknybergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522

När det gäller TV4 Sport så borde ni ha gett upp hoppet för längesedan, riktiga sopor hela bunten.

Min bägare rann över nu, har tålmodigt struntat i det hela men nu har det fan i mig gått alldeles för långt, vad fan håller dom på med egentligen? Jävla nissar hela högen, sista året som dom har rättigheterna till Serie A månne?
2012-01-28, 17:17
Medlem
Behelits avatar
Sjukt irriterande att TV4 Sport sänder någon jävla konståkning istället för Juve - Udinese ikväll.
2012-01-28, 17:48
Medlem
Fula Gubbens avatar
Det svartvita toppmötet sänds alltså i efterhand, ganska sent, om jag förstått det hela rätt. Fula Gubbens lösning blir därför att spela in matchen, hålla sig borta från internet, och kolla på den imorgon förmiddag. Sämre start på söndagen kan man ha.
2012-01-28, 18:12
Medlem
David Pruttons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Det svartvita toppmötet sänds alltså i efterhand, ganska sent, om jag förstått det hela rätt. Fula Gubbens lösning blir därför att spela in matchen, hålla sig borta från internet, och kolla på den imorgon förmiddag. Sämre start på söndagen kan man ha.

Japp, använder samma teknik.
Radioskugga hela kvällen.
2012-01-28, 18:25
Medlem
finns det nåt land där konståkning går före fotboll?bara detta landet bara en timme efter så dt är ju bra
2012-01-28, 18:32
Medlem
Calogeros avatar
Jag har skrivit många klagoinlägg på Club Calciosidan på facebook, inte fan får man någonsin ett svar. Visst är det högre chefer på TV4 som håller i trådarna, men nog kan man tycka att man skulle få förklarat för sig varför det ligger till som det gör. Nej jag är verkligen trött på att se hur Club Calcio stoltserar sig med att "satsa fullt ut på Serie A" för att sedan visa Road Wars, handboll mellan Makedonien-Danmark och nu konståkning istället för ett toppmöte. Var är den utlovade satsningen, är det Jesper Hussfelts poserande-framför-iPhone-bilder man syftar på?
2012-01-28, 19:27
Medlem
ILoveBigButtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Jag har skrivit många klagoinlägg på Club Calciosidan på facebook, inte fan får man någonsin ett svar. Visst är det högre chefer på TV4 som håller i trådarna, men nog kan man tycka att man skulle få förklarat för sig varför det ligger till som det gör. Nej jag är verkligen trött på att se hur Club Calcio stoltserar sig med att "satsa fullt ut på Serie A" för att sedan visa Road Wars, handboll mellan Makedonien-Danmark och nu konståkning istället för ett toppmöte. Var är den utlovade satsningen, är det Jesper Hussfelts poserande-framför-iPhone-bilder man syftar på?
Du ska inte klaga på club calcio. Det är tv4/tv4 sport du ska klaga på. Testa att skicka ett mail till tv4. det gjorde jag. Fick dock ett svar i stil med "Den krockar med andra sändningar"
2012-01-28, 19:33
Medlem
ILoveBigButtss avatar
Jag kollade mina skickade mail nu och jag har skickat två mail till "tittarservice@tv4.se". Har fått svar på ett mail bara.

I det mailet jag fick svar i så klagade jag om att de inte skulle visa napoli - juventus på tv4 sport. Detta är svaret jag fick...

Tack för ditt mail.

När matcher flyttas till TV11 beror det på att det krockar med andra sportsändningar i TV4 Sport. Fredagens fotbollsmatch kommer att flyttas till TV4 Sport, så den kommer alltså inte gå i TV11.’

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

Med vänlig hälsning

Anna

TV4-Sport

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in