Resultat: .
0%
röster
2011-11-07, 01:56
Bannlyst
Hur mycket kommer Inter klättra i tabellen tror ni?
Personligen tror jag inte de har nån chans att nå champions league efter den här dåliga starten.
2011-11-07, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhododendron
Personligen tror jag inte de har nån chans att nå champions league efter den här dåliga starten.

Förhoppningsvis åker de ur. Skulle tippa Europa League för dem.
2011-11-07, 21:30
Medlem
Så här i höstrusket så är det livskvalitet att sitta i en fåtölj smuttandes whisky. Låta tankarna vandra och minnas hjältar ur svunna tider. Caesar, Dante, Da Vinci, Michelangelo, Verdi, Garibaldi…

Om man tar en klunk, lutar sig tillbaka och blundar, kan man höra åskknallar och publikens jubel…

Ännu ett år har gått för gli Azzurris mesta målskytt. Buffa!
2011-11-07, 22:59
Medlem
Heatmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Så här i höstrusket så är det livskvalitet att sitta i en fåtölj smuttandes whisky. Låta tankarna vandra och minnas hjältar ur svunna tider. Caesar, Dante, Da Vinci, Michelangelo, Verdi, Garibaldi…

Om man tar en klunk, lutar sig tillbaka och blundar, kan man höra åskknallar och publikens jubel…

Ännu ett år har gått för gli Azzurris mesta målskytt. Buffa!
...och den gamle gubben har blivit full än en gång och filosoferat iväg!
2011-11-07, 23:05
Medlem
Ozknybergs avatar
Mihajlovic har fått sparken, Delio Rossi in!
2011-11-07, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ozknyberg

De var på tiden stackars tränaren blev kallad zigenare av egna supporter de senaste hemma matcherna.
2011-11-08, 09:00
Medlem
David Pruttons avatar
Citat:

Givetvis talar väl en hel del för att man på något sätt tar sig i kragen, man har ju trots allt ett bra spelarmaterial, CL tror jag dock inte man når. Europa League är väl ett realistiskt mål.

Dock, jag är inte övertygad alls, jag är långt ifrån imponerad av truppspelarna i Inter och när stjärnorna samtidigt inte levererar/är skadade så är man fan inte mycket bättre än valfritt mittenlag. Och på det ska man lägga den pressen som laget spelar med match efter match, alla motståndare gör en av säsongens största matcher och vill gärna fälla den blödande storklubben.
Vi får se, spännande blir det!

Citat:
Ursprungligen postat av Ozknyberg

Det var nog bara en tidsfråga, skönt för alla inblandade i långa loppet tror jag.
Skadan på Gila var annars tung för Viola men jag tycker man red ut den stormen ganska väl trots allt.
Men det går inte att komma ifrån att den gode Mihajlovic aldrig fick laget att lyfta.
2011-11-08, 16:13
Medlem
DonDrapers avatar
Har ni sett det här eller?

http://video.repubblica.it/sport/ne-salta-4-in-slalom-e-fa-gol-di-rabona-numero-alla-messi-in-serie-d/80208?video
2011-11-08, 16:58
Medlem
Shuyins avatar
Utan att vara alltför insatt (dessvärre skall sägas). Så är det ändå tråkigt att Miha inte fick ut det han nog kunde fått ut i Fiorentina. Känslan nu är att sedan Prandelli så har allting blivit sämre, förutom enstaka ljuspunkter som Stevan Jovetvic. Men om detta fortsätter kommer även han att vara borta.

Oförmågan att hitta en bra mittbackspartner till Gamberini är skrämmande för att komma ifrån Corvino. Natali är medioker i mina ögon. Dock har man många bra spelare, men man verkar inte veta hur de ska spela ihop!?

Men visst, ingen Don Quijote fungerar i fotbollsvärlden. Kanske kan Rossi gå in med stark hand och styra upp situationen som nu är alldeles för dålig.
2011-11-08, 17:08
Medlem
I.Am.Legends avatar
Citat:
Faktiskt rätt så intressant och se var de kommer att hamna tillslut. Att ett sånt stor lag bara kan kollapsa som de har gjort är förbluffande.
2011-11-08, 17:27
Medlem
Heatmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I.Am.Legend
Faktiskt rätt så intressant och se var de kommer att hamna tillslut. Att ett sånt stor lag bara kan kollapsa som de har gjort är förbluffande.
Inte varit med på resan sen Mourinho drog?

Inte alls få värst förvånande (enligt mig) som många vill få det till. Jo visst, blev värre än jag trodde, men det mesta har skötts rätt dåligt enligt mig.
2011-11-08, 19:04
Medlem
I.Am.Legends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heatmaster
Inte varit med på resan sen Mourinho drog?

Inte alls få värst förvånande (enligt mig) som många vill få det till. Jo visst, blev värre än jag trodde, men det mesta har skötts rätt dåligt enligt mig.
jo det har jag, men ändå. Hur kan ett lag som tar trippeln ena säsongen spela så dåligt nästa? kolla vilka spelare de har. Tycker inte att sånt ska kunna hända!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in