Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Alltså fyfan, tvingas gå hem från t-bar i lund nu då en oduglig bartender lämnat mitt kreditkort till någon annan, bara att gå hem och spärra kort-helvetet. Så satans irriterande, däremot inte ens i närheten av hur irriterande det är att Roma åkte ur EL innan skiten ens började. Folk säger alltid "jo men nu kan dom fokusera på ligan", men det spelar fan ingen roll nu, sure fokusera på ligan, men vad har det blivit av den? Palermo torskar mot Thun liksom, det är väl bara att konstatera det ni andra redan har gjort, Serie A är omsprungen av många, som tur är visar inte Uefa-koeffecienten hela sanningen. Italiens bästa lag förra året åker ut mot Tottenham, man säger att Spurs överpresterar och hade "ett riktigt bra lag". Men vad fan spelar det för roll, Englands fjärde bästa lag ska fan inte kunna mäta sig med Italiens främsta, åtminstone inte i min värld.
Och till råga på allt blir det strejk, jag får fan krupp. Pallar inte skiten längre, kanske är lika så bra ändå.
Tycker diskussionen ni för angående senaste "storvärvningen" är intressant. En liga som vill mäta sig med dom allra största ska fan inte behöva ha en sån diskussion. Det är egentligen heeeeeelt sjukt att man måste gå tillbaka x år för att hitta den senaste klassvärvningen. Kan på två röda nämna flera stycken i både England och Spanien men inte en enda i Italien (Ricky Alvarez?
).
Just nu är det skit, hur fan ska jag överleva i 5 dagar utan pengar??? Och inte någon jävla fotboll att se på imorgon heller... Och vad gäller den där jävla MR.X, skulle fan inte förvåna mig om det var Christian Poulsen, ingenting förvånar mig längre...
Och till råga på allt blir det strejk, jag får fan krupp. Pallar inte skiten längre, kanske är lika så bra ändå.
Tycker diskussionen ni för angående senaste "storvärvningen" är intressant. En liga som vill mäta sig med dom allra största ska fan inte behöva ha en sån diskussion. Det är egentligen heeeeeelt sjukt att man måste gå tillbaka x år för att hitta den senaste klassvärvningen. Kan på två röda nämna flera stycken i både England och Spanien men inte en enda i Italien (Ricky Alvarez?
).Just nu är det skit, hur fan ska jag överleva i 5 dagar utan pengar??? Och inte någon jävla fotboll att se på imorgon heller... Och vad gäller den där jävla MR.X, skulle fan inte förvåna mig om det var Christian Poulsen, ingenting förvånar mig längre...
Håller med dig om det mesta. Men den största anledningen till att Milan åker ut mot Tottenham är avsaknaden av kreativitet på mittfältet samt att laget var väldigt skadedrabbat under den perioden.
)