Resultat: .
0%
röster
2011-08-05, 12:15
Medlem
Det blev alltså Arsenal för Udinese, otur som fan.
2011-08-05, 12:18
Medlem
Jahapp, då blev det Arsenal som Udinese ställs mot. Knappast den lättaste lottningen man kunde få.

Men jag ser fram emot matcherna, bollen är rund osv...
2011-08-05, 12:53
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackbob
Jahapp, då blev det Arsenal som Udinese ställs mot. Knappast den lättaste lottningen man kunde få.

Tufft motstånd för Udinese men jag håller tummarna för Udinese. Jag tror att Arsenal fruktar dom mer än vad Udinese fruktar Arsenal.
2011-08-05, 13:26
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackbob

Vilken pisslotting, samsta vi kunde fa. Men det positiva ar att Arsenal inte har i narheten av sa starkt innermittfalt som exempelvis Bayern eller ovriga motstandare. For det ar pa innermittfaltet Udinese kommer lida som mest i inledningen av sasongen, men men, det kan ga vagen. Varderar chanserna till 70-30 i favor for Arsenal.
2011-08-05, 13:28
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Vilken pisslotting, samsta vi kunde fa. Men det positiva ar att Arsenal inte har i narheten av sa starkt innermittfalt som exempelvis Bayern eller ovriga motstandare. For det ar pa innermittfaltet Udinese kommer lida som mest i inledningen av sasongen, men men, det kan ga vagen. Varderar chanserna till 70-30 i favor for Arsenal.
Fast, nja. Just det centrala mittfältet är väldigt starkt. Ingen tydlig och klockren vattenbärare (om inte Song hittar 2009-form), men Ramsey och Jack har varit fantastiska på försäsongen och sedan finns okej lirare som Cesc och Nasri. Jag skulle säga att just det centrala mittfältet är Arsenals starkaste position, åtminstone offensivt.
2011-08-05, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Fast, nja. Just det centrala mittfältet är väldigt starkt. Ingen tydlig och klockren vattenbärare (om inte Song hittar 2009-form), men Ramsey och Jack har varit fantastiska på försäsongen och sedan finns okej lirare som Cesc och Nasri. Jag skulle säga att just det centrala mittfältet är Arsenals starkaste position, åtminstone offensivt.
Fabregas ska tydligen ha sagt till Arsenal-ledningen att han inte vill medverka i kommande CL-kval för att kunna spela CL ifall han säljs.
2011-08-05, 13:34
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calciatore
Fabregas ska tydligen ha sagt till Arsenal-ledningen att han inte vill medverka i kommande CL-kval för att kunna spela CL ifall han säljs.
Fast media har skrivit väldigt mycket om Cesc. Minst tre gånger har han varit klar, även förra året pratades det om att han skulle strejka etc.
2011-08-05, 13:37
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calciatore

Visserligen säkert en försvagning men det förändrar inte det faktum att Arsenal har ett starkt, kanske väldigt starkt, innermittfält.
2011-08-05, 13:56
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto

Syftade pa den fysiska biten, nu nar Inler inte huserar dar sa kan den biten bli problematisk. Sarskilt eftersom Doubai till och fran ser ut som en segare sorts u-bat. Kanns bra att vi har Danilo nu ocksa, kan nog plocka bort Van Persie relativt enkelt.
2011-08-05, 16:17
Bannlyst
Milan anklagas ha spionerat på Inter

Inter anklagar Milan för att ha spionerat på lagets träning.
Milan tillbakavisar helt anklagelserna.
Den ansvarige tv-kommentatorn har nu stängts av.

Ville hålla skada hemlig
Tv-bolaget Mediasets utsände reporter samt kameraman hittade dock ett ställe där de kunde filma träningen.
De fick bilder på när Stankovic skadade sig – men upptäcktes sedan. Mediaset-teamet slängdes ut från arenan och Inter kontaktade genast Lega Calcio, som ansvararför Supercup-finalen.
Det som stör klubben mest är att Mediaset omgående publicerade på sin hemsida nyheten om Stankovic skada. En skada som Inter annars hade försökt hålla hemlig.
”Löjeväckande”
Men Inter är också upprört eftersom Milans president Berlusconi är ägare till Mediaset. Den svartblå klubbens ledning menar att tv-teamet kan ha fått order av Milan att spionera.
Något som Milan-folket vägrar att kommentera offentligt.
– Det är så löjeväckande att vi inte har något att säga om det. Man kan bara skratta, skulle vi spionera på deras träning inför en final i supercupen?, sa en högt uppsatt person i Milan i går kväll.
Tv-teamet från Mediaset kämpar nu för att få tillbaka sin pressackreditering för att kunna följa matchen på lördag kväll. Medan Inter å sin sida vill att det inträffade utreds vidare.
2011-08-05, 17:55
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zach
Är ju just det som gjort italien till den där pizzerian Galliani gnäller om. Men han säger TV-pengar. Jag säger lobotomera varenda jävel, plantera in ett uns ryggrad.

Tråden börjar växa till sig.

Bara några veckor kvar nu, gott folk.
2011-08-05, 22:08
Medlem
Ozknybergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Palermo åkte ut mot Thun.

Jävligt bra start på säsongen för tränaren Stefano Pioli. Och att ha en president Zamparini bakom sig gör ju det hela så mycket lättare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in