Resultat: .
0%
röster
2011-07-06, 19:13
Medlem
Marchetti ser ut som tarzan alltså, hahaha. syns att han inte spelat på ett tag. levt i djungeln? hahaha.
2011-07-06, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Marchetti ser ut som tarzan alltså, hahaha. syns att han inte spelat på ett tag. levt i djungeln? hahaha.

Bild?
2011-07-06, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Bild?

BILD
2011-07-06, 21:36
Bannlyst
Lamela klar för Roma. Jag trodde man skulle värva etablerade spelare?
2011-07-06, 21:40
Medlem
Peedros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Lite väl många frågetecken för att jag ska ropa hej. Lulic, vem? Marchetti? Inte spelat sedan Nils Poppes tid och var överskattad redan då. Cana, en säsong i Sunderland och en i Galatasaray. Vad händer där? Klose luktar flopp och skadebekymmer enda upp till våra breddgrader. Konko är inte heller något utropstecken. Men, men. Sen är ju jag en bitter jävel också.

Det är inte ofta jag kænt mig så paff efter jag læst ett inlægg på flashback. Får hoppas att det bara ær du som ær bitter, blev næstan lite deprimerad før några minuter.
2011-07-06, 21:49
Medlem
Enligt Sky är Mario Santana nu klar för Napoli.
2011-07-06, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peedro
Det är inte ofta jag kænt mig så paff efter jag læst ett inlægg på flashback. Får hoppas att det bara ær du som ær bitter, blev næstan lite deprimerad før några minuter.

Jag ser det från andra sidan...

Lulic, otroligt intressant, 9 mål i Schweiz och kommer ösa framåt. Det är inlägg från kanterna vi saknat. Klose, gammal, men siktar mot VM/EM vafan det nu är. Kommer till ligan med stor respekt, kan ge ytor till Zarate. Cana, vi har saknat en spelare som alltid ger 100% i alla lägen. Nån som tar tag i saker och ting, inte minst i derbyna. Om nån hänger med huvudet så knäcker han benet på honom även fast det är samma lag Otroligt omtyckt av Sunderland fans och Galatasaray fans jag pratat med. Cisse, många mål i Grekland. Kommer han så är det en anfallare som kommer från ett bra flyt. Kan passa in bra och en bra karaktär för Lazio som måste bli tuffare. Marchetti, bänkad en hel säsong men är bättre än Muslera. Han säger att han tränat hela tiden för att få spela. Självklart lite lite frågetecken men jag tror det blir grymt. Konko, vet jag inget om och gillar inte värvningen men Lotito kan inte bara värva godis.

Förresten så åker Makinwa med laget till Auronzo di Cadore.. HÄRLIGT. Maki is back!!
2011-07-06, 23:21
Bannlyst
Citat:
BILD

Så jävla snygga färger på halsduken och tröjan. Om någon vet var man kan fixa den halsduken så länka gärna.
Senast redigerad av Vapendragare 2011-07-06 kl. 23:52.
2011-07-06, 23:38
Medlem
Citat:
Så jävla snygga färger på halsduken och tröjan. Om någon vet var man kan fixa den halsduken så länka gärna.

E du laziale?? Alltid trott du var romanista? Är väl kanske för att de flesta här är det.

Nån internet-shop blir svårt att hitta den i. Iallafall nu, officiella shoppen är inte uppdaterad. Men om du verkligen vill ha grejerna så kan jag ordna fram en sida där det säljs. I annat fall kan du få adresserna i Rom.
2011-07-06, 23:40
Bannlyst
Citat:
E du laziale?? Alltid trott du var romanista? Är väl kanske för att de flesta här är det.

Nån internet-shop blir svårt att hitta den i. Iallafall nu, officiella shoppen är inte uppdaterad. Men om du verkligen vill ha grejerna så kan jag ordna fram en sida där det säljs. I annat fall kan du få adresserna i Rom.

Varför skulle jag hålla på Roma? Ska googla sönder mig efter halsduken nu.

De enda som är bra med Roma är deras hymn.
2011-07-06, 23:48
Medlem
Citat:
Varför skulle jag hålla på Roma? Ska googla sönder mig efter halsduken nu.

De enda som är bra med Roma är deras hymn.
På italienska Ebay fanns den iallafall. Där har dom allt. Bra kvalle och bra leverans.

lazio sciarpa
Senast redigerad av ssl 2011-07-06 kl. 23:51.
2011-07-07, 00:21
Medlem
Citat:
BILD

Helt sjukt över hur mycket han liknar ex-wrestlern ( ) Edge i just den bilden!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in