Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Ber om ursäkt om det redan diskuterats i tråden, men har inte läst den regelbundet så jag tar upp det här.
Vad tror ni om Seedorfs framtid i Milan? Han har ju blivit 35 nu och såg färdig ut för ett par månader sedan. Dock fick han ju en nytändning för två månader sen ungefär och har under senare tiden varit en av Milans bästa spelare enligt mig. Han är ju faktiskt den som kan skapa lite kreativt på mittfältet, men oavsett ifall han varit bra nu det senaste så är det ju ytterst tveksamt ifall hans form håller i sig.
Nu har ju Milan lite annat alternativ på mitten. Vet inte hur mycket mer Pirlo har att ge, men hur ser det annars ut med kommande värvningar och så?
Så ni med bättre koll. Kommer han lägga skorna på hyllan snart eller kommer han spela vidare? Och ifall han nu lirar vidare, kommer han då få fortsatt förtroende eller hur tror ni ilans lag kommer se ut nästa säsong?
Vad tror ni om Seedorfs framtid i Milan? Han har ju blivit 35 nu och såg färdig ut för ett par månader sedan. Dock fick han ju en nytändning för två månader sen ungefär och har under senare tiden varit en av Milans bästa spelare enligt mig. Han är ju faktiskt den som kan skapa lite kreativt på mittfältet, men oavsett ifall han varit bra nu det senaste så är det ju ytterst tveksamt ifall hans form håller i sig.
Nu har ju Milan lite annat alternativ på mitten. Vet inte hur mycket mer Pirlo har att ge, men hur ser det annars ut med kommande värvningar och så?
Så ni med bättre koll. Kommer han lägga skorna på hyllan snart eller kommer han spela vidare? Och ifall han nu lirar vidare, kommer han då få fortsatt förtroende eller hur tror ni ilans lag kommer se ut nästa säsong?
Seedorf lär inte vara lika ordinarie i Milan som han har varit de senaste säsongerna. Tror han får infinna sig i att sitta på bänken om han inte vill avsluta sin karriär än. Det var väl också snack om att han skulle få en roll i ledarstaben. Vad gäller Pirlo har jag ingen aning, han var fundamental för Milans mittfältsspel i inledningen av säsongen (beror också på den tillfälliga avsaknaden av kreativitet på mittfältet för Milan i höst). Även mycket snack om denne Ganso från Brasilien som ska axla Pirlos ansvar. Har också florerat rykten om att Juventus sägs erbjuda ett kontrakt till italienaren. Hur som helst håller Milan på att bygga ett nytt lag med spelare som V.Bommel, Boateng, Abate, Didac, Emanuelson, Cassano, (Taiwo, Ganso) etc.