Resultat: .
0%
röster
2010-08-28, 23:32
Medlem
4522s avatar
Ni får inte skratta nu men jag kom att tänka på en sak. Hade inte Amauri gått och blivit skadad precis så tror jag fanimej att han hade varit med och slagits om skytteligatiteln. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men det känns lite annorlunda. Antingen är det en nytänd Amauri, eller så beror det på att Juventus äntligen köpt in kompetenta yttrar som kan mata rätt bollar. Nåväl. Det här är bara teorier och hypoteser, nu när han ska återhämta sig från skada igen så blir det nog svårt.
2010-08-28, 23:35
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Ni får inte skratta nu men jag kom att tänka på en sak. Hade inte Amauri gått och blivit skadad precis så tror jag fanimej att han hade varit med och slagits om skytteligatiteln. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men det känns lite annorlunda. Antingen är det en nytänd Amauri, eller så beror det på att Juventus äntligen köpt in kompetenta yttrar som kan mata rätt bollar. Nåväl. Det här är bara teorier och hypoteser, nu när han ska återhämta sig från skada igen så blir det nog svårt.
Amauri kan inte vinna något alls och är anledningen till varför Juventus inte vinner något om 3 år. Även om han har lämnat klubben.
2010-08-28, 23:39
Medlem
Amauri ja, potentialen finns där och nu är ju hela landslagsfrågan ur vägen. Stackarn ville spela VM. Prestationsångest ifjol.
2010-08-28, 23:43
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza101
Amauri kan inte vinna något alls och är anledningen till varför Juventus inte vinner något om 3 år. Även om han har lämnat klubben.

Det där är bara ren och skär dynga. Det vet du.

Jag tycker att Amauri i grund och botten har en skön spelstil. Problemet förra säsongen var bara att han utnyttjades helt fel, det fanns få om ens någon spelare som kunde mata rätt bollar, vilket innebar att Amauri hamnade ute på en kant med bollen på fötterna. Big no no. Sagt och gjort så målade han in sig själv i ett hörn med sina "dribblingar". Används han däremot som i Palermo med Del Piero bredvid eller bakom, samtidigt som Krasic och Pepe har siktet inställt, så kan det bli storslaget.
2010-08-28, 23:45
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Det där är bara ren och skär dynga. Det vet du.

Jag tycker att Amauri i grund och botten har en skön spelstil. Problemet förra säsongen var bara att han utnyttjades helt fel, det fanns få om ens någon spelare som kunde mata rätt bollar, vilket innebar att Amauri hamnade ute på en kant med bollen på fötterna. Big no no. Sagt och gjort så målade han in sig själv i ett hörn med sina "dribblingar". Används han däremot som i Palermo med Del Piero bredvid eller bakom, samtidigt som Krasic och Pepe har siktet inställt, så kan det bli storslaget.
skoja ba, amauri är fet
2010-08-28, 23:50
Medlem
Juve har fan byggt ihop ett småmysigt lag inför i år. Ska bli sjukt spännande att se om dom klarar av att leverera på plan i år dessutom.
2010-08-29, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av romanista10
så nu är det konstaterat att roma inte kmr komma topp 4 i år. tack för den ranieri.

Du kan väl sluta heja på Roma istället? Din medgångssupporter. Man stöttar sitt lag alltid, att du totalt dömer ut Roma efter FÖRSTA omgången säger allt om dig.

Forza Roma!
2010-08-29, 00:14
Medlem
Kan tänka mig att den här tråden kommer bli misshandlad denna säsongen av personer som av någon anledningen precis började intressera sig för Serie A. Men hur som, vad tror ni om skytteligan? Tror själv på Diego Alberto Milito, kanske Zlatan om han får till det.
2010-08-29, 00:18
Medlem
Costanza101s avatar
hej jag kommer att heja på milan från och med idag och om det inte går bra så kan jag bli sur och då får ni läsa det här

hej då
2010-08-29, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Kan tänka mig att den här tråden kommer bli misshandlad denna säsongen av personer som av någon anledningen precis började intressera sig för Serie A. Men hur som, vad tror ni om skytteligan? Tror själv på Diego Alberto Milito, kanske Zlatan om han får till det.
Massvis med korkade idioter här redan. Huvudvärk att behöva blunda för hälften av inläggen.

Iallafall, så tror jag en nöjd & belåten Ibra med regelbunden speltid mycket väl kan vinna skytteligan. Ständiga målsprutorna Di Natale & Milito lär väl hänga en och annan balja dessutom.
2010-08-29, 00:21
Medlem
Verkar bli fler idioter här i Serie A-tråden denna säsong än tidigare. Undra varför..

2010-08-29, 00:25
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calciatore
Verkar bli fler idioter här i Serie A-tråden denna säsong än tidigare. Undra varför..

milan är världens bästa lag, forza nerazzuri!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in