2011-09-12, 22:15
Medlem
aeg1ss avatar
Var får jag tag på biljetter till Finland - Sverige? enligt svff var sista ansökningsdatum den 7 sept. Betyder detta att det är försent?
Citera
2011-09-21, 15:59
Medlem
East Clintwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aeg1s
Var får jag tag på biljetter till Finland - Sverige? enligt svff var sista ansökningsdatum den 7 sept. Betyder detta att det är försent?

Köpte biljetter på nätet från Finland. Enklare och definitivt billigare. Plats på långsida under tak för cirka 100 kr mindre än det kostar att köpa en klackbiljett i Sverige för plats i svenska klacken.

Kan också ge låga odds på att det inte är och heller inte blir fullt på Olympiastadion. Fotboll är ju först tredjesporten i vårt östra broderland efter boboll och hockey. Kanske är även de klassiska idrotterna kärringkånk, bastande och krökande (dessa två sista kan även utövas i den fina idrotten kallad "Finsk kombination") större än fotbollen.
Citera
2011-09-21, 16:51
Medlem
4522s avatar
Har propagerat om att det går att köpa biljetter hos Feltrinelli (för många år sen Virgin...) Megastore i gallerian i Milano men så är inte fallet längre. Nu är det i princip enbart Banca Popolare (Inter) och Intesa San Paolo (Milan) som kränger biljetter, tillsammans med några enskilda återförsäljare som går att hitta på klubbarnas hemsidor, där det även sker försäljning on-line för icke-italienska kunder.

Så att det inte uppstår något missförstånd om folk söker i tråden.
Citera
2011-09-26, 20:11
Medlem
Har planerat åka ner till Rom och se Roma-Juventus den 11/12... men behöver tips på nån seriös sida!

Vart köper jag hyffsat billiga biljetter? Eller kan man chansa och köpa där nere? Vad kostar dom då?
Någon som har erfarenhet?

Har googlat på Viagogo och Ticket2 men myyycket klagomål på dom så inget seriöst där alltså...

Hoppas nån vill hjälpa mig!!
Senast redigerad av Crasy00 2011-09-26 kl. 20:15.
Citera
2011-09-26, 21:56
Medlem
Ingen som har något att säga alls??.....
Citera
2011-09-26, 22:04
Medlem
TheBunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crasy00
Har planerat åka ner till Rom och se Roma-Juventus den 11/12... men behöver tips på nån seriös sida!

Vart köper jag hyffsat billiga biljetter? Eller kan man chansa och köpa där nere? Vad kostar dom då?
Någon som har erfarenhet?

Har googlat på Viagogo och Ticket2 men myyycket klagomål på dom så inget seriöst där alltså...

Hoppas nån vill hjälpa mig!!

www.listicket.it

Italiens ticnet typ, biljetter till ordinarie pris. Ofta släpps dom ganska tätt inpå match.
Citera
2011-09-27, 15:20
Medlem
Ok, tack!
Citera
2011-09-27, 15:28
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood
Köpte biljetter på nätet från Finland. Enklare och definitivt billigare. Plats på långsida under tak för cirka 100 kr mindre än det kostar att köpa en klackbiljett i Sverige för plats i svenska klacken.

Kan också ge låga odds på att det inte är och heller inte blir fullt på Olympiastadion. Fotboll är ju först tredjesporten i vårt östra broderland efter boboll och hockey. Kanske är även de klassiska idrotterna kärringkånk, bastande och krökande (dessa två sista kan även utövas i den fina idrotten kallad "Finsk kombination") större än fotbollen.

Köpte också via nätet på:

http://www.lippupalvelu.fi

Man kan välja svenskt språk och printa ut biljetterna själv.

Syns i Helsingfors
Citera
2011-09-27, 18:50
Medlem
Läste längre upp i tråden att klagomål har hörts om Viagogo (biljettsajt) och att den skulle vara oseriös, så är det väl ändå inte eller? Är inte det en sponsor till Chelsea och Bayern Munchen?

Har planerat att se Inter-Atalanta i marsch, och tycker mig ha hittat sanslöst bra biljetter. 200-300 kr st för biljetter hyfsat centralt på långsidan på typ kategori två.

Säkert att boka där ifrån? Säg att jag bokar mina tre biljetter som jag ska ha nu idag, får jag hem de snart eller dröjer det till matchen närmar sig, med tanke på att den inte är förän i mars?

MVH
Citera
2011-09-27, 19:38
Medlem
andreews avatar
Milan - Barca 23e november 2011 någon som kan hjälpa?
Citera
2011-10-02, 19:31
Medlem
Jag och en kompis ska åka till London helgen 15 oktober. Då spelar även Chelsea hemma mot Everton vilket vi vill se.
Har kollat runt en del på olika hemsidor efter biljetter, men har bara hittat sidor där man måste vara medlem på Chelseas hemsida eller priserna ligger runt 1000-2000 kr (vilket jag tycker låter dyrt...).

Så vad jag undrar och söker är:
Vad är ett "normalt" pris för biljetter?
Brukar det vara slutsålt så man måste köpa innan?
Vad kostar det att köpa på plats?
Tips på bra hemsidor!
Citera
2011-10-02, 21:37
Medlem
L.jaxxons avatar
Tänkte dra och kolla på u21 matchen mot Slovenien nu på torsdag. Hittar absolut ingen info om biljetter osv, kan det vara så att det är gratis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in