2011-08-23, 17:50
Medlem
Hej, nu är det så att mina föräldrar har köpt flygbiljetter till Barcelona för att titta på Chile vs Mexiko matchen som ska äga rum den 4 September. Dock har dom inte hittat några biljetter till själva matchen. Jag har letat, men har inte heller hittat något. Matchen ska spelas på Espanyols stadium men inte heller på deras hemsida så hittar man något. Jag har däremot hittat betting sidor som bekräftar att matchen äger rum.

http://www.soccerway.com/matches/201...chile/1202904/

Vad jag behöver hjälp med är alltså att hitta biljetter till matchen, vet att dom är sent ute med detta men jag fick reda på det för någon dryg timme sen bara. Så om någon skulle kunna vara så snäll o hjälpa mig eller har någon info som jag har missat angående det här så skulle jag vara väldigt tacksam.

Tack på förhand.
Citera
2011-08-25, 10:37
Medlem
Tänkte se någon Milanmatch på plats under hösten.

Någon som kan tipsa om vilken/vilka sektioner som är bäst att sitta på (långsida) och hur man på enklaste sätt köper biljetter? Milans hemsida? På plats (det kommer inte att vara någon stormatch)?

Tar gärna emot hotelltips också. Centralt men inte svindyrt är inriktningen.

Det finns ju hur många sajter som helst som säljer paketresor, men hotellen brukar vara ospecade och jag misstänker att priset blir betydligt högre än om man fixar själv. Men om det finns någon seriös sajt som säljer bra paket så är det såklart intressant också.

Flyg verkar ju vara rätt billigt med SAS/Lufthansa.
Senast redigerad av Clevinger 2011-08-25 kl. 11:14.
Citera
2011-08-26, 12:20
Medlem
styrres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clevinger
Tänkte se någon Milanmatch på plats under hösten.

Någon som kan tipsa om vilken/vilka sektioner som är bäst att sitta på (långsida) och hur man på enklaste sätt köper biljetter? Milans hemsida? På plats (det kommer inte att vara någon stormatch)?

Tar gärna emot hotelltips också. Centralt men inte svindyrt är inriktningen.

Det finns ju hur många sajter som helst som säljer paketresor, men hotellen brukar vara ospecade och jag misstänker att priset blir betydligt högre än om man fixar själv. Men om det finns någon seriös sajt som säljer bra paket så är det såklart intressant också.

Flyg verkar ju vara rätt billigt med SAS/Lufthansa.

Brukar alltid gå att köpa biljetter utanför på Romas matcher. Vet ej om det är likadant runt San Siro men det borde det vara tycker jag. Känner du att du ej litar på dem som säljer så säg åt dem att följa med till porten så du kan kontrollera att biljetten inte är fake.

Annars har dom ju nå relativt nytt biljettsystem i italien som gjort det lite mer krångligt. Har ej använt det själv. Finns säkert någon slags guide till hur man fixar biljetter under Milan-sektionen på svenskafans.

Att köpa biljett och fixa boende själv är nog betydligt mycket mer prisvärt än att åka med nå randomresor för 6000kr. Beror ju lite på hur du föredrar din resa också iofs, om du bara vill dra någon touchdown i Milan 24timmar eller om du vill vara lite skön i Milano dessutom.
Citera
2011-08-26, 15:18
Medlem
Tänkte åka o se barcelona-milan 13e hur svårt tror ni det blir att få biljetter? och någon som vet när dom släpps?
Citera
2011-09-01, 20:59
Medlem
Vart köper jag lättast och billigast biljetter till Man united. Funderar på att dra över på nyår. Möter Blackburn 32 dec.
Citera
2011-09-01, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananmanen
Vart köper jag lättast och billigast biljetter till Man united. Funderar på att dra över på nyår. Möter Blackburn 32 dec.

Det gör dom inte alls, cp.

Här finns det biljetter i alla fall
Citera
2011-09-02, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKoreander
Det gör dom inte alls, cp.

Här finns det biljetter i alla fall

31 december då
Bara att bli medlem där då?
Citera
2011-09-03, 09:16
Medlem
Sujoks avatar
Någon dom vet när CL final biljetterna släpps?
Citera
2011-09-06, 09:16
Medlem
dont_blame_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Någon dom vet när CL final biljetterna släpps?

på uniteds hemsida går det att köpa cl-biljetter till fc basel matchen.

men när man klickar sig runt för att köpa biljett till en PL match står det official membership price. vad skulle nu hända om jag köpte en sån biljett utan att vara medlem?

eller hur får jag enklast tag i en united biljett? är det att bli medlem på manutd.no ?
Citera
2011-09-07, 14:50
Medlem
Ska ner till Porto i en vecka och dom spelar mot Shatkar Donetsk hemma i CL.

På FC Portos hemsida www.fcporto.pt verkar man inte kunna köpa biljetter till CL matcher, någon som vet något om detta? Var annars kan jag vända mig för att hitta biljetter till ok priser?
Citera
2011-09-08, 18:38
Medlem
Tjenare kära Flashback medlemmar.
Nu behöver jag verkligen hjälp av någon erfaren helst någon som vart på Barcelona-Real Madrid i Camp Nou. Hur och vart är det säkrast att beställa biljetter med flyg,hotell o allt? Behöver verkligen hjälp.

Tack i förhand.
Citera
2011-09-10, 22:48
Medlem
Otroligt sugen på att åka till Napoli i vår och se en match, verkar vara något alldeles speciellt där.
Någon som vart där senaste tiden och kan bekräfta det? Och även tipsa om biljetter osv, förra året var det väl slutsålt typ under alla vårmatcherna...

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in