Citat:
Ursprungligen postat av
Lindblomman
liverpool är den stora attraktionen för sambon, medan jag som inte har så stort fotbollsintresse hellre vill till london, därför vi skulle försöka slå två flugor i en smäll helt enkelt om vi kan få ihop de.
Men om vi vänder på steken, vart köper man smidigast alternativt billigast biljetter? För mer eller mindre alla sidor jag har kollat runt på ligger priserna bra mycket högre än de ni skriver här. Så har ni tips om det istället.
Jag själv söker direkt via flygbolagen för när jag är intresserad, så det beror på varifrån ni åker och vart ni ska.
Från Arlanda t.ex. hade jag sökt via BA; SAS och Norwegian för dom flyger alla direkt. Får man inget bra där och kan tänka sig ett byte är det nog värt att söka även KLM och Lufthansa.
Det finns dock gott om sökmotorer på internet för flygbiljetter, jag själv har dock ingen större erfarenhet av dom (tycker det är smidigare att söka via bolagen då jag normalt vet vem som är billigast på dom rutter jag brukar flyga).
Beror väl på lite hur mycket du är rädd för att outa dig men om du kan ge oss avreseort och datum kan någon säkert slå lite sökningar åt dig.