Lycka till mannen, var själv nere förra helgen för att se Inter - Lazio, vi vet ju alla hur det gick....
Har använt mig av
www.listicket.it tidigare, är en bra sida att boka på via nätet de brukar dock inte släppa biljetter förrens tidigast en vecka innan match så du får hålla dig uppdaterad, de verkar heller inte ha till alla matcher...
Annat alternativ, köp på plats i Milano,
www.inter.it hänvisar till:
New sales point: Box office, Feltrinelli Books and Music, Piazza Piemonte 2, Milan. Box office open 11:00-14:30; 15:30-19:00 from Monday to Saturday.
Kanske lämpligt att vara där dagen före om möjligt, du får googla på vart det ligger, kanske att du behöver ha pass med dig vad vet jag...
Snackas oxå om att du kan köpa biljetter direkt före och under pågående match vid stadion men det är inget jag kan bekräfta.
Angående komplikationerna så innebär de väl det endast, som du säger, att i denna helgs omgång tillåts inga bortafans sen är det väl åter till de normala tillvägagångsätten, kanske missförstått...
Kolla annars på
www.svenskafans.com´s Intersektion de verkar ha koll på hur man skall göra.
Hör på hotellet när du är där om de kan hjäpla annars...
Tror inte du kommer ha några problem att fixa biljett, bättre att oroa sig för om matchen kommer att spelas eller inte.
Förresten är det inte Torino de möter den 9:e?
Lycka till, hoppas det går bra
Forza Roma...