2011-10-03, 20:00
Medlem
gulaLejonets avatar
när släpps biljetterna till EM?
Citera
2011-10-03, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.jaxxon
Tänkte dra och kolla på u21 matchen mot Slovenien nu på torsdag. Hittar absolut ingen info om biljetter osv, kan det vara så att det är gratis?
De möter Slovakien.
Torsdag 6 oktober, kl. 19.20, Vångavallen, Trelleborg
Pris exkl. serviceavgifter: Sittplats vuxna 130 kr. Ungdom under 16 år 60 kr.
För information och förköp: IFK Trelleborg 0410-101 66 //svenskfotboll.se
Citera
2011-10-05, 19:21
Medlem
gulaLejonets avatar
någon som varit på fotboll i Istanbul?
är inget derby då jag planerar åka, men vad kostar det ungefär att köpa biljetter?
Kan man köpa på arenan samma dag om de möter ett skitlag?

vilket av istanbul lagen hade ni gått på om ni fick välja? har alltid tänkt på galatasaray om jag skulle åke dit men nu börjat det luta åt besiktas....

tacksam för svar!
Citera
2011-10-05, 20:35
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pongolle
De möter Slovakien.
Torsdag 6 oktober, kl. 19.20, Vångavallen, Trelleborg
Pris exkl. serviceavgifter: Sittplats vuxna 130 kr. Ungdom under 16 år 60 kr.
För information och förköp: IFK Trelleborg 0410-101 66 //svenskfotboll.se

Nej det är Slovenien vi möter! Otroligt pinsamt av förbundet att inte veta vilka som ingår i vår kvalgrupp!
Citera
2011-10-06, 14:51
Medlem
Moridin2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulaLejonet
någon som varit på fotboll i Istanbul?
är inget derby då jag planerar åka, men vad kostar det ungefär att köpa biljetter?
Kan man köpa på arenan samma dag om de möter ett skitlag?

vilket av istanbul lagen hade ni gått på om ni fick välja? har alltid tänkt på galatasaray om jag skulle åke dit men nu börjat det luta åt besiktas....

tacksam för svar!

Har inte varit i Istanbul och har ingen aning om priser, dock hade jag definitivt valt
Galatasaray speciellt med tanke på att de har en ny och fin arena
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=528206&page=173&highlight=turk+te lekom
Citera
2011-10-06, 15:04
Medlem
Letar efter långsidebiljetter till matchen mellan Sverige och Holland. På Blocket säljs de för en dryg tusing. Det jag undrar är om det är värt att slå till på dem eller om man ska bege sig till arenan, vänta tills det är 30 minuter till match och då leta upp någon som säljer biljetter så kanske de släpper skiten lite billgare.

Tips?
Citera
2011-10-06, 18:26
Medlem
Bokade biljetter på viagogo.se till matchen Inter-Atalanta (18 mars 2012). Det stod att biljetterna skulle komma ca 5 dagar innan matchen. Fick info om att de skickats från Schweiz i förrgår (dagen efter jag beställt) men blir mycket förvånad när de dimper ner i brevlådan redan idag, alltså typ fem månader före matchen.

Börjar nästan tvila på att det är äkta, men fick med papper i kuvertet om UPS (Viagogos "leveransföretag" eller vad man ska säga), så jag antar att det är äkta. Platserna på arenan stämde också med min beställning. Nästan mitt på långsidan kategori 2, fick ge 308 kr/biljett.

Ville bara dela med mig om någon annan funderat på Viagogo, otroligt billigt, biljetterna i väldigt god tid och om det nu är äkta (hehe) så kan jag ju verkligen rekomendera www.viagogo.se.

Någon som fått sina biljetter i så här god tid förut? Nästan för bra för att vara sant!
Citera
2011-10-09, 16:05
Medlem
Herr-Pumps avatar
Funderar på att åka ner och se Hamburg-Wolfsburg den 22 oktober, någon som vet hur man gör för att få tag på biljtter till den mtchen på enklaste sätt?
Citera
2011-10-09, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Pump
Funderar på att åka ner och se Hamburg-Wolfsburg den 22 oktober, någon som vet hur man gör för att få tag på biljtter till den mtchen på enklaste sätt?

Här: https://ticketing.hsv.de/default.php

Har varit på HSV-Hertha och HSV-Frankfurt senaste två åren, båda gångerna bokat därifrån. Väldigt enkelt och så länge man inte går på Munchen/Dortmund hemma så är priserna väldigt bra tycker jag. Man får hem biljetterna via posten efter några dagar.

Vädjan: Om någon som läser detta beställt biljetter till Serie A (framförallt Inter) från Viagogo, kontakta mig i PM. Har ett par frågor!
Senast redigerad av M.A 2011-10-09 kl. 16:25.
Citera
2011-10-09, 18:51
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.A
Här: https://ticketing.hsv.de/default.php

Har varit på HSV-Hertha och HSV-Frankfurt senaste två åren, båda gångerna bokat därifrån. Väldigt enkelt och så länge man inte går på Munchen/Dortmund hemma så är priserna väldigt bra tycker jag. Man får hem biljetterna via posten efter några dagar.
)

Har också varit på "Volksparkstadion" ett flertal gånger och alltid beställt via HSV's egen ticketing hemsida (se länken ovan). Har alltid funkat bra.
Citera
2011-10-10, 23:40
Medlem
milanista22s avatar
Har en fråga

Har tänkt gå ner och se milan live, milan - catania matchen. Min fråga är vilka sajter rekomenderar ni för biljeter? Eller kan man köpa biljeter på plats utanför san siro eftersom den matchen är inte nån högrisks match? Eller är det bara italianska medborgare som kan köpa biljeter utanför san siro.

Är tacksam för svar.
Citera
2011-10-11, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.A
Bokade biljetter på viagogo.se till matchen Inter-Atalanta (18 mars 2012). Det stod att biljetterna skulle komma ca 5 dagar innan matchen. Fick info om att de skickats från Schweiz i förrgår (dagen efter jag beställt) men blir mycket förvånad när de dimper ner i brevlådan redan idag, alltså typ fem månader före matchen.

Börjar nästan tvila på att det är äkta, men fick med papper i kuvertet om UPS (Viagogos "leveransföretag" eller vad man ska säga), så jag antar att det är äkta. Platserna på arenan stämde också med min beställning. Nästan mitt på långsidan kategori 2, fick ge 308 kr/biljett.

Ville bara dela med mig om någon annan funderat på Viagogo, otroligt billigt, biljetterna i väldigt god tid och om det nu är äkta (hehe) så kan jag ju verkligen rekomendera www.viagogo.se.

Någon som fått sina biljetter i så här god tid förut? Nästan för bra för att vara sant!

Jadu... Googla på viagogo rewiews...så får du inte upp så bra saker, men man får hoppas för din skull att dom är äkta. Själv körde jag nöjesresan.se, Roma-Juventus i rom december och håller tummarna för att dom är ärliga och har rent mjöl i påsen…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in