2010-05-14, 14:15
Medlem
Många gånger... Här kommer några.

- Tjejen som min kusin hade nåt på gång med (de hade brutit kontakten när jag låg med henne och jag hade typ hans blessing).

- När jag jobbade som taxiförare fick jag oändliga mängder pussy. Mest unga tjejer, men en gång även en MILF.

- En tjej som jag läste ett naturvetenskapligt ämne med efter gymnasiet.

- Farsans kollegas dotter.

- En polares ex som jag hade varit jävligt sugen på i sisådär 2 år. När de hade gjort slut tog jag henne hårt många gånger.

- Träffade en brud på ett hotell en gång. Gick till hotellets pool för att ta ett dopp och då var hon där och simmade. Det var på kvällen och vi var ensamma i poolen, vi började snacka lite. Efter att ha känt varandra i bara sisådär 30 min hade vi sex i poolen Det var nice!

Trevliga stunder. Kul tråd
Citera
2010-05-14, 14:16
Medlem
miaroses avatar
Jag och en polare drar hem till en tjej som han brukar knulla med på efterfest. På festen finns en tjej som jag strulat med på andra fester men hon verkar inte vara sugen så jag och polaren går in i rummet där polarens KK är. Jag hoppar ner i sängen bredvid henne och polaren står i dörröppningen, vi börjar dryga med henne om att vi ska ha trekant och tillslut får hon nog och stänger igen dörren för polaren och går tillbaka till sängen för att börja klä av mig. Verkligen oväntat.
Citera
2010-05-14, 16:51
Medlem
Bilows avatar
Festivaler räknas väl ändå inte som oväntat sex? Jag räknar alltid med sex på festivaler, även om jag nog ser ganska medelmåttig ut.

Men det mest oväntade sexet jag haft var nog på sista april förra året. Klockan var runt halv ett eller så och jag bestämde mig för att gå hem. När jag står och snörar på mig skorna i hallen kommer en tjej som jag visste vem det var men aldrig pratat med fram och frågade om jag skulle hem. Jag svarade sanningsenligt och det visade sig att hon skulle åt samma håll. Jag hade nyktrat till och även hon var då ganska nykter, så jag förväntade mig väl en promenad med trevligt sällskap på sin höjd. Hur som haver, när vi kom till korsningen där våra vägar skildes åt så sa hon precis när vi sa hejdå; "Alltså, vad fan. Ska du inte följa med hem till mig istället?". Jag tackade glatt ja och sexet var faktiskt förvånansvärt bra. Jag var ytterst förvånad och morgonen efter sa vi att vi borde ses igen, men det gjorde vi aldrig och jag ser henne nästan aldrig längre.
Citera
2010-05-14, 17:14
Medlem
Var på fest (rejv) med lite strö-vänner ute i någon skum lagerlokal. Hade tänkt att satsa på en nykter-kväll men en utav kompisarna sa att eftersom det snart var jul och jag var så söt i min tomteluva så fick jag ta hur mycket öl och whiskey som jag ville så den planen sket sig. Klockan närmar sig... sju/åtta och vi drar hem till en utav killarna (min dåvarande kk) och sätter oss i hans soffa, myser fyller på med onykterhetsvaror och njuter. Jag blir ledsen av något som händer och går och lägger mig i hans säng. Strax efter kommer den enda tjejen som också hade följt med på efterfesten och klättrar över mig och lägger sig mot väggen. Vi börjar kyssas och ta på varandra under täcket. Sedan kommer även kk'n och lägger sig och börjar ta på mig. Hon ber honom att slänga ut de två kvarvarande killarna och efter ett tag så går de mot tuben. Sen blir det en del sex. Kanske bör tillägga att den tjejen var totalt förälskad i honom och tydligen så mådde hon inte så bra efter denna händelse... Oups.
Citera
2010-05-14, 17:23
Medlem
l0ls avatar
Hade varit ute en kväll och skulle ta nattbussen hem så när jag sätter mig på bussen och väntar på att den ska åka så kommer en tjej och sätter sig bredvid mig och börjar prata. Efter ett tag går det upp för att jag gick med henne i _lågstadiet_ och sedan leder det ena till det andra.

Att hon ens kände igen mig efter en massa år är en ren gåta för mig.
Citera
2010-05-14, 18:34
Medlem
satiras avatar
Skulle dra på festival med min vän och hans vän, som jag inte gillar för fem öre, och gled hem till min kompis vän då de var hemma hos honom. Hade druckit lite innan och vi fortsatte att dricka där och gick sen och hämtade min kompis flickvän. När vi kom tillbaka så stängde dom in sig i ett rum och jag och den andra killen satt och kollade på tv i vardagsrummet. Vet inte riktigt vad som händer så suger jag av honom och vi båda hamnar inne på toaletten där vi har sex. Efteråt hajade jag noll för jag typ avskyr den där människan.
Citera
2010-05-14, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZigaZaga

Om man ligger i sängen och ropar efter att få sin rygg kliad... HUR FAN KAN DET VA OVÄNTAT?!

Det var inte planerat.
Jag trodde aldrig att vi två skulle ha sex.
Var bästa kompisar han och jag....
Citera
2010-05-14, 19:14
Medlem
heppasvenssons avatar
Jag ligger och sover en kväll, ska upp till jobbet tidigt dagen efter, vaknar av att en tjej ringer mig och säger att hon är påväg hem till mig, jasså säger jag och undrar vad hon ska göra här, jag ligger ju och sover, tänkte inte mer på det och somnade om. Helt plötsligt knackar någon på fönstret jag vaknar till och ser till min förvåningar att den där bruden hoppar in i mitt fönster, sen vet ni säkert resten
Sånt där händer inte varje dag, iallafall inte för mig
Citera
2010-05-14, 19:23
Medlem
Kan berätta rätt så ny händelse.

Det var förra helgen när jag och mitt ex skulle träffas för att gräla och en gång för alla säga upp kontakten.

Så det börjar med att vi bråkar hejvillt i x antal timmar, storbråkar. Sen helt plötsligt blir hon aggressiv och börjar knuffa mig helt out of control... Hon skulle precis måtta ett slag då jag kramar om henne (alltså inte "kramas" utan jag pressade ihop henne så att hon inte fick någon luft)

Slänger henne i golv, och sätter mig ovan på henne, varpå vi helt enkelt börjar hångla

Sen bar det av
Citera
2010-05-14, 19:24
Medlem
KillBuljos avatar
Råkade ut för något rätt oväntat på en festival för några år sedan..
Gick från tältcampingen för att hänga lite i några polares husvagn..
Fanns en brud där som jag inte minns namnet på, hon kröp ner mellan mig och en polare när vi låg och kollade på TV och innan jag fattade vad som hände så hade hon knäppt upp byxorna på oss båda två och en Devils threesome var on the way..
Efteråt garvade vi åt det hela och gick tillbaka till festivalområdet..

Oväntat, men bra kul!

Och nej, det gnuggades inte kuk på något sätt..
Citera
2010-05-14, 19:28
Medlem
Ramblas avatar
Har faktiskt en till som jag kom på nu.
För många år sedan så ville morsan bjuda mig på charterresa till Grekland, och det tackar man ju inte nej till. När vi beställt resan, så visade sig det att en av morsans jobbarkompisar var nysklid och ville följa med. Ska tilläggas att morsan endast är 20 år äldre än mig och hennes jobbarkompis 5 år äldre än mig. Väl där nere så delade morsan rum med sin kompis och jag hade eget rum. En kväll så hade vi festat till ordentligt och när vi la oss framåt småtimmarna så låg jag och skrek inne på mitt rum, mest på skoj att kompisen skulle kom in till mig istället för att ligga i samma rum som morsan. Jag blev inte lite förvånad när hon kom och kröp ned i min säng. Pinsammt på morgonen, men hon kom även nästa kväll och vi var tillsammans något halvår efter resan. Jävligt oväntat!
Citera
2010-05-14, 19:30
Medlem
Jag har en lite oväntad sexhistoria från när jag var i Örebro för några år sedan. Jag hade varit på kåren och festat och trodde att jag skulle få sova hemma hos ett tidigare ragg, men det sket sig. På nåt jävla vänster fick jag trött och full för mig att lägga mig på en parkbänk och sova (det var ändå i början på september och någorlunda varmt). Efter ett tag kom en tjej förbi och undrade varför jag låg där och jag berättade vad som hänt, då sa hon att hon bodde alldeles i närheten och att jag kunde få sova på hennes soffa. Hemma hos henne bjöd hon på vin och sedan knullade vi.

Det var lite oväntat att bli uppraggad från en parkbänk så där. Men mycket trevligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in