2010-05-14, 19:40
Bannlyst
En kväll ringde det på dörren. En tjej från en förening ville sälja på mig ett medlemskap jag definitivt inte ville ha men vi pratade och efter ett tag satt vi på min balkong. Lite senare skulle hon sova hos mig och fick givetvis utdelning för det beslutet. Kvällen efter kommer hon tillbaka och får rätt rejält även då. Efter det har vi inte träffats mer.
Citera
2010-05-14, 19:44
Medlem
Ok, en till historia.

Detta måste ha varit ca 2 år sedan. Jag kom hem sent en kväll efter krogen och la mig i soffan och kollade på TV där jag också somnade. Min rumskompis hade en vän över den kvällen och hon låg och sov i den andra soffan. När jag vaknade på morgonen låg tjejen fortfarande och sov och jag fick av någon underlig anledning för mig att dra på en p-rulle. Inte på datorn eller så alltså, utan på storbildsprojektorn. När tjejen efter en stund tycktes vakna stängde jag fort av p-rullen och hoppades att hon inte hunnit uppfatta det hela. Men det hade hon. Och hon vart inte sur eller så heller. Istället var hon väldigt nyfiken och berättade att hon aldrig sett en porrfilm (wtf?). Jag frågade om hon ville att jag skulle sätta på den igen och det ville hon.

Efter en stunds tittande vart vi båda rejält kåta och började väl ta på oss själva en del. Sedan på varandra och efter en stund blev det åka av!

När jag tänker på det kan jag faktiskt dra mig till minnes att jag dragit på en p-rulle med en tjejkompis vid ett annat tillfälle och att det även där blev åka av efter en stund. Kanske inte så dum idé det där?
Citera
2010-05-14, 20:49
Medlem

Hade man, som på facebook, kunna trycka på "Gilla"-knappen skulle jag gjort det nu. Fan va klockrent! Jag blir nästan lite avis

Har själv aldrig råka ut för någon riktigt "hoppsan-sex" då jag suttit fast i 2 långa förhållanden under i stort sett hela mitt sexuellt aktiva liv. (spontana snabbisar med flickvänner räknas väl inte antar jag)

Dock är jag nybliven singel så jag har väl kanske något att se fram emot då!
Citera
2010-05-14, 21:32
Bannlyst
Hmm har aldrig varit med om nåt riktigt oväntat sex, jo iofs en bosniertjej knullade med mej och sedan låtsades som det inte hänt, vi var kompisar, sedan hände samma sak ett år senare !!! Oväntat då med, vi var fortfarande kompisar men jag ville knulla mer, det ville inte hon. Enda tjejn som jag inte haft knullvibbar på innan det hände.

Jag har även "råkat" knullat med två av mina absolut bästa tjejkompisar och som väntat var vi inte kompisar länge efter det.

Nu har jag stadigt sedan tio år och råkar inte ut för sådant pga det....
Citera
2010-05-14, 22:35
Medlem
En sann historia.
En kväll hade vi kallas i vår lilla kollektiv.
Vi hade alla fått en del att dricka, jag var full och kåt og villa
knulla med min knull kompis, så jag gick in i hennes rum och pratade med henne.
Men det fanns ingenting att göra, inget sex ikväll boo ...
Så sat jag i vardagsrummet på golvet framför soffan, strax efter kom min bästa vän
flickvän över, har hon bara trosor och en topp på. (Korean)
Av någon anledning (jag var full och kåt) nådde jag ut en hand i hennes trosor när hon gick förbi, jag hade nog väntat att hon skulle bli arg, men nej, satt hon med mig och vi började smeka hinanden.Kort tid efter Knullade vi mitt i rummet medan en annan vän så på med chock . Efter några minuter kom hennes pojkvän
Mycket arg ind af dörren till rummet (krossade dörren) och hon följde honom.
Jag hade lyckligtvis kommet redan.
Den andra kompis satt bara chockad och frågade dummt om vi verkligen hade knullat.
Jag hade även lite svårt att tro det, men det var sant.
om måndagen körde min bästa vän och jag i skolan (gymnasiet) som om inget hadde hänt,vi talade aldrig om det.

Google Translate
Citera
2010-05-14, 22:47
Medlem
forungs avatar
när jag förlora oskulden, en tjejkompis till mig bad mig följa med och tälta med två polare till henne, en kille och en tjej. Jag va rätt ung bara 13-14 år och hade inte direkt sex på huvudet.
Blev inget tältande utan vi hängde i tjejkompisens kompis källare, spelade lite tvspel och såg på film, sen började min kompis hångla med killen och jag blev helt paff, trodde absolut inte att något sådant skulle förekomma

Strax efteråt så går jag och lägger mig med tjejen och blir sönderhånglad i soffan, va absolut inte beredd på det, va nöjd som satan för jag hade fått hångla och bruden va jävligt het, när vi sen skulle sova så frågar hon mig om vi ska knulla, JA dom ordvalen.

Kanske inte så smart att som kille erkänna såna här grejjer men ja tror vi spenderade mer tid på att få in den än att knulla, efteråt så föreslog hon att vi skulle bli kk's och jag blev överlycklig, dock träffades vi aldrig mer
Citera
2010-05-14, 23:15
Medlem
Klåd Junkers avatar
Jag var ung å dum å ganska oerfaren. (läs 25.)
Jobbade en sommar på ett gruppboende.
Eftersom jag var enda grabben bland kanske 8 kvinns så hade jag ju en del uppmärksamhet.
En quinna på 36 tog sig an mig. Vi fick nån sorts kontakt. Jag minns särskilt hennes otroliga blå ögon & svarta hår i en ovanlig kombination...

En kväll när hon hade ensam nattjour ringde hon och ville absolut diskutera nån planering kring nån vårdtagare. Hon var lite tjatig och lockade med te och macka. Juni månad och tropisk värme drev mig ut i natten. Jag cyklade dit och visst: löftet om te och smörgås infriades. Vi pratade febertermometrar, draglakan och schemarader.
När jag tänkte ge mig av hemåt igen såg jag att hon satt där i en morgonrock som börjat glida isär. Gissa om hon var naken under...

Ute i hallen fångade hon in mig i en plötslig omfamning. Jag blev helt ställd men pisspåken reste genast på sig. Ganska omgående hamnade vi i joursängen. Där befann jag mig nu plötsligt utan kläder, med en 11 år äldre kvinna som ivrigt gav sig hän åt min bultande balle.
-"Åh, du är lika stor å fin som jag trodde", sa hon just innan hon styrde in min stolthet i munnen.

Jag minns inte vad klockan var men det ljusnade ute och jag hade just fått mitt livs knullstund med en fantastisk, mogen och kuksvulten kvinna. Hon såg minnsann till att gunga tuttarna ordentligt i sommarnattsskenet. Jag tappade räkningen på alla gånger vi kom men när man är ung och tokig spelar sånt ingen roll. Man orkar vad som helst och har fjäder i juckmuskeln. omväxlande under eller över mig fanns en kvinna med sån makalös knullhunger att jag nästan inte kunde förstå det.

Rädslan för upptäckt retade enormt och gjorde att vi knullade på helspänn. Bakgök i personalrumssoffan utlöste nästan kåtslag hos oss båda. Hon var en veritabel knullmaskin och hade en sanslös förmåga att hålla igång, också de nätter hon behövde all sömn för att orka ett 8-timmarsskift dan därpå. Ofta cyklade jag hemåt i ottan med värkande pung å pennsmal pitt, för att framåt lunch trampa tillbaka för personalmöte.

Den sommaren fick jag så mycket PTA-Woman att jag nästan längtade efter höstens svalka...
Våra vägar skildes senare åt men jag kommer aldrig att glömma henne.

Tack **r*n!

PTA = Pussy, Tits and Ass.
Citera
2010-05-15, 00:01
Medlem
hansolo86s avatar
En klasskompis följde med hem för att kolla på Johan Glans klipp. Det var inte alls någon "ursäkt" på de viset, vi tänkte båda 2 att vi skulle kolla på det och sen hej då. Men så blev det inte. haha :P
Citera
2010-05-15, 00:46
Bannlyst
Många historier har man..

Några år sen satt vi 6 och snackade rankning, o snygga bruden hävda att hon har porrstring rakat, vilket jag inte trodde på, men det skulle hon bevisa på toan... jaaa man tar inte fram den om inte den ska användas.
Blev lite och lite till..

Utomlands har det ju hänt massa oväntade saker. Där man har damsällskapar och de säger att de vill ha något av mig ikväll eller utanför klubben tjafsades med någon och drink i handen blir indragen i taxi av 2x 10or , men det blev bara ena av de... ganska oväntat.

Det som någon sa om tjejer som spelar #alla vill ha mig#, och man inte visar mycket interrese för visade sig vara ofta sant med, men knappast oväntat..

Edit: Knulla sina vänners tjejer eller fruar är ju bara lågt, troll bottenslam djur...
Senast redigerad av creative78 2010-05-15 kl. 00:49.
Citera
2010-05-15, 01:14
Medlem
SpooN.s avatar
En absurd story som hände i 9an.. Jag och min polare X satt hemma en söndagskväll och han smsade med en jobbig brud som hunda efter honom som han egentligen inte gilla alls. Vi fick idén att skicka hit henne och sen skulle jag möta henne på tågstationen och driva/flumma att jag kunde vara X eftersom den riktiga X hade blivit "sjuk". Nervöst men ändå med den bangafaninte andan gick jag ner och träffa henne, garvade, tänkte det här kommer bli kul. Visade henne runt en skog och sade att jag hade något skafferie med vodka och nallebjörnar. Detta var anledningen varför jag ville visa skogen. Senare sade hon att hon ville sova över hos mig och jag köpte det. Hon lade sig i min säng halv naken och jag minns hur jag gick ner till nedervåningen och ringde X och sa vafan är det här för brud. Hur som helst var det så jag förlorade oskulden. Oväntat!
Citera
2010-05-15, 01:25
Medlem
CompuTerrors avatar
Förresten... Jag kom på ett ganska oväntat sex... Jag och två kompisar åkte till Katrineholm och festade med två tjejer som bodde där. Dom var bara 18 år och jag var 27, så jag tyckte dom var lite unga...
Den tredje kompisen dunade in i soffan och vi andra låg i tjejen vi var hos dubbelsäng. Eftersom vi varit ute på kvällen var jag ganska onykter och somnade fort, men vaknade av att den ena tjejen runkat upp mig och typ våldtog mig faktist... Dock var jag med på noterna och körde in den. Efter några juck vaknade min kompis som låg i samma säng och sa typ att skulle vi knulla fick vi fan gå därifrån, för han ville sova (Vilket inte "hans tjej" ville för hon fnissa vilt).
Hondjuret och jag gick in på toan eftersom detta var en etta och försökte leva ut våra lustar, men jag kände det inte var min grej att knulla på toan (Har aldrig gillat det, men befunnit mig i sitsen flera gånger). Vi gick alltså tillbaka och la oss i sängen och jag somnade till hur hon viskade till mig hur värdelös jag var.

Tidigt på morgonen åkte vi hem och det var en jävla tur vi inte blev stoppade, för där kan vi snacka bakfylla. Tjejen från sängen fortsatte att ringa i några veckor och jag fick förklara varje gång att jag inte orkade åka dit. Hon prövade med att hon var gravid och att hon hade könssjukdomar etc etc... Fattar liksom inte... Hon såg helt ok ut, så hon får nog knulla bäst hon vill och så jävla speciell kan jag inte heller ha varit eftersom enda gången jag lyckades ha stånd var mer eller mindre när jag sov.
Senast redigerad av CompuTerror 2010-05-15 kl. 01:32.
Citera
2010-05-15, 01:42
Medlem
fjiskens avatar
Satt på ålansbåten med min brorsa, så vare en brud jag sexat med förut lite som hade åkt med sitt tjejgäng typ. Min bror drar och röker o vi sitter och pratar, helt casual. Helt plötsligt va vi inne på killtoan o tog en omgång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in