2010-05-14, 10:43
Medlem
cannaBes avatar
Många fina historier här

Kan dela med mig av en av mina konstigare sexupplevelser.

Jag var 19 år och fick i uppdrag av min kära mor att åka och hämta en soffa som hon köpt på blocket. 10 mil senare anländer jag till ett stort fint hus där det bor en helt vanlig familj. En mamma, en pappa och två barn.

Jag ringde på dörren, kvinnan som öppnade var i 40-års åldern och var riktigt snygg för att vara så gammal. Hon bjöd in mig, visade mig var soffan stod och sen bar jag ut del för del. Jag minns att ungarna sprang framför mig hela tiden så det var sjukt jobbigt att ta mig till bilen eftersom jag fick köra slalom mellan dom. Svettig och tämligen irriterad över dom jobbiga ungarna bar jag ut sista kudden, gick in igen och ropade "Ok, det var den sista delen! Sticker nu, hejdå!"

"Vänta, det är en kudde här uppe också!" skrek hon ifrån övervåningen. Jag stod kvar på nedervåningen och väntade på att hon skulle komma med den, men märkte ganska snabbt att hon inte hade tänkt bära den själv så jag började traska upp för trappen. "Här inne är jag." ropade hon, jag följde rösten och klampade in i ett rum. Blev jävligt överraskad när jag såg henne ligga där i underkläder i dubbelsängen! Jag fattade piken men var lite chockad så jag frågade henne vart kudden låg. Hon skrattade åt mig och sa "det finns ingen kudde fattar du väl, klä av dig och kom hit!"

Vad som hände sen är väl ganska uppenbart
Citera
2010-05-14, 11:13
Medlem
Pl1SKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Många fina historier här

Kan dela med mig av en av mina konstigare sexupplevelser.

Jag var 19 år och fick i uppdrag av min kära mor att åka och hämta en soffa som hon köpt på blocket. 10 mil senare anländer jag till ett stort fint hus där det bor en helt vanlig familj. En mamma, en pappa och två barn.

Jag ringde på dörren, kvinnan som öppnade var i 40-års åldern och var riktigt snygg för att vara så gammal. Hon bjöd in mig, visade mig var soffan stod och sen bar jag ut del för del. Jag minns att ungarna sprang framför mig hela tiden så det var sjukt jobbigt att ta mig till bilen eftersom jag fick köra slalom mellan dom. Svettig och tämligen irriterad över dom jobbiga ungarna bar jag ut sista kudden, gick in igen och ropade "Ok, det var den sista delen! Sticker nu, hejdå!"

"Vänta, det är en kudde här uppe också!" skrek hon ifrån övervåningen. Jag stod kvar på nedervåningen och väntade på att hon skulle komma med den, men märkte ganska snabbt att hon inte hade tänkt bära den själv så jag började traska upp för trappen. "Här inne är jag." ropade hon, jag följde rösten och klampade in i ett rum. Blev jävligt överraskad när jag såg henne ligga där i underkläder i dubbelsängen! Jag fattade piken men var lite chockad så jag frågade henne vart kudden låg. Hon skrattade åt mig och sa "det finns ingen kudde fattar du väl, klä av dig och kom hit!"

Vad som hände sen är väl ganska uppenbart

O barnen försvann helt spontant så fort ni började knulla va?
Citera
2010-05-14, 11:19
Medlem
Keano16s avatar
Låg hemma och lira GTA 4 i mjukisbraller..Min polare som jag bodde med kom hem från krogen med 2 brudar...Jag fick ligga med en av brudarna..Det kunde jag inte tro tidigare den kvällen. Det var lite kul faktiskt.
Citera
2010-05-14, 11:29
Medlem
Kristallpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Påminner om en händelse jag var med om. En kompis hade fått kontakt med en tjej via någon kontaktannons, och av någon anledning hängde jag och en till med när han skulle träffa henne första gången (troligen även sista).

Vi gick ut, och det slutade med att hon sov hos mig.

Jo, men nu så låg jag inte med hans tjej, utan med hennes hyperkåta tjejkompis. Skulle nog aldrig hugga min kompis i ryggen sådära
Citera
2010-05-14, 11:38
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pl1SKEN
O barnen försvann helt spontant så fort ni började knulla va?
Näe dom fortsatte leka på nedervåningen.
Citera
2010-05-14, 11:55
Medlem
Idiotpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elysium
Har haft en liknande situation.
Jag, två kompisar och en av mina kompisars pojkvän var hemma hos honom och hade filmkväll. Mina kompisar hade inte käkat någon middag så de drog och köpte pizza medan vi chillade hemma hos honom och fortsatte kolla på filmen (kill bill vol 1). Jag låg och langade alla repliker tills han fick nog och började kittla mig vilket ledde till vild brottning. Han ägde mig hårt och det slutade med att han låg på mina bröst och försökte återhämta sig, sen började han kyssa och nafsa mig på halsen och det ena ledde till det andra.
en halvtimme senare kommer mina kompisar tillbaka, då låg vi återigen och kollade på filmen.
Umgås inte längre med kompisen, men hennes kille går i en skola som ligger nära mitt hem och jag brukar springa in i honom i tunnelbanan ibland, då vi alltid hälsar glatt. Dem har varit tillsammans i 2,5 år och är förlovade

Haha, bra kväll lät det som. Surt att ni fick så lite tid på er bara
Citera
2010-05-14, 12:35
Medlem
TroyMcLures avatar
Det gick en tjej i klassen under gymnasiet som jag ofta hamnade i "bråk" med. Vi hade väldigt olika åsikter vilket ofta resulterade i rätt hetsiga diskussioner. Vågar nog påstå att jag ogillade henne då. Sista kvällen tillsammans med klassen under studenten stötte jag ihop med henne varpå hon plötsligt frågade mig om jag ville knulla. Oväntat, och ett kul avslut på våra diskussioner.
Citera
2010-05-14, 12:45
Medlem
Nuke-it-alls avatar
Mitt på en lektion tar en tjej i klassen min hand och sliter med mig på toan. Där fick jag en oväntad avsugning.
Citera
2010-05-14, 12:54
Medlem
karnstans avatar
Säsongade på random semesterort i sydeuropa för många herrans år sedan och var på väg hem utan sällskap för en gångs skull. Går de tvåhundra meterna från jobbet till lägenheten och snubblar över en flicka som sitter och gråter på trottoarkanten.
-"Jag har tappat mina nycklar, mina kompisar tycker inte om mig och jag har ingenstans att ta vägeeen"
Gentil som man är erbjöd jag henne min soffa, med löfte om att inget fuffens skulle förekomma. Hon lade sig på soffan, jag lade mig i sängen, efter två minuter står hon naken i dörröppningen och erbjuder tvåan. Hon visade sig vara reseledare och vi höll "kontakten" under resten av tiden där.

Annars är det fascinerande hur damer generellt går igång på svinigt beteende. Vet att jag på en fest envisades med att säga till en dam att hon var alldeles för ful för mig, att jag aldrig skulle kunna komma med henne. Några förolämpningar senare och hon bara var tvungen att överbevisa mig.
Citera
2010-05-14, 13:33
Medlem
För ett par år sen så kom några kompisar förbi mig en kväll, vi satt och drack några öl, spelade tv-spel och chillade. En utav kompisarna hade tagit med sig sin lillasyster på 18 år som sen tydligen skulle vidare på en annan fest. Söt tjej med fin kropp men var väldigt blyg utav sig.

När mina kompisar sen skulle ut på krogen så valde jag att stanna hemma eftersom att jag skulle jobba dagen efteråt. Då säger lillasystern till dom andra att hon blev trött och inte orkar festa ikväll så att hon tänkte stanna kvar en stund hos mig innan hon går hem. Vi har under kvällen knappt pratat någonting med varandra utan endast utbytt några få blickar och jag fick intrycket av att hon var väldigt uttråkad av att umgås med oss andra. Vad som sen händer så fort mina kompisar lämnat oss är att hon säger "äntligen" och sätter sig sedan grensle över mig och börjar hångla upp mig för att sedan sätta sig på knä mellan mina ben och börjar ivrigt knäppa upp jeansen. Det var faktiskt en utav dom bättre avsugningarna jag fått hittills även om hon sprang till toaletten för att spotta efteråt. Sen ringer det i hennes mobil varpå hon svarar och säger att hon är på väg och lämnar mig hastigt. Själv sitter jag där tänker "wtf?".

Vi har inte pratat med varandra sen dess och jag tror inte att min kompis vet om att hans syrra sög av mig den kvällen. Det är nog lika bra.
Citera
2010-05-14, 14:04
Medlem
Hellles avatar
Var en kompis som hade ett litet avskedsmingel, jag var inte så taggad på att festa eller något, så jag gick dit för att säga förväl och sen gå hem efter 20 min. men fastna i samtal med en kille jag aldrig träffat innan. vi presentera oss aldrig så hade ingen aning om vad han hette eller hur gammal han var.
Vi flirtade aldrig med varandra eller något, så står vi vid dörröppningen ute i hallen och snackar (han var granne med min kompis) och så frågar han plötsligt "ska vi gå upp?" Så tog vi hissen upp till hans lgh och hade sex hela natten, väldigt oväntat med najs
Citera
2010-05-14, 14:06
Medlem
vaselines avatar
Efter en utekväll i en annan stad skulle vi alla sova över hos någon. En för mig okänd man delar bäddsoffa med mig och börjar, utan att fråga eller säga något alls, sätta på mig. Jag protesterade inte.

Efter en blöt after work följer en kvinnlig kollega med mig hem för lite mer vin & skitsnack ... men rätt som det är ligger jag i soffan och hon slickar mig. Första lebbsexupplevelsen

På sista klassfesten strax efter studenten drar snubben som jag varit konstant osams med i tre år, iväg mig in i det höga gräset, lägger ner mig och vi blir sams kan man säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in