Många fina historier här
Kan dela med mig av en av mina konstigare sexupplevelser.
Jag var 19 år och fick i uppdrag av min kära mor att åka och hämta en soffa som hon köpt på blocket. 10 mil senare anländer jag till ett stort fint hus där det bor en helt vanlig familj. En mamma, en pappa och två barn.
Jag ringde på dörren, kvinnan som öppnade var i 40-års åldern och var riktigt snygg för att vara så gammal. Hon bjöd in mig, visade mig var soffan stod och sen bar jag ut del för del. Jag minns att ungarna sprang framför mig hela tiden så det var sjukt jobbigt att ta mig till bilen eftersom jag fick köra slalom mellan dom. Svettig och tämligen irriterad över dom jobbiga ungarna bar jag ut sista kudden, gick in igen och ropade "Ok, det var den sista delen! Sticker nu, hejdå!"
"Vänta, det är en kudde här uppe också!" skrek hon ifrån övervåningen. Jag stod kvar på nedervåningen och väntade på att hon skulle komma med den, men märkte ganska snabbt att hon inte hade tänkt bära den själv så jag började traska upp för trappen. "Här inne är jag." ropade hon, jag följde rösten och klampade in i ett rum. Blev jävligt överraskad när jag såg henne ligga där i underkläder i dubbelsängen! Jag fattade piken men var lite chockad så jag frågade henne vart kudden låg. Hon skrattade åt mig och sa "det finns ingen kudde fattar du väl, klä av dig och kom hit!"
Vad som hände sen är väl ganska uppenbart