2010-05-13, 19:48
Medlem
Ramblas avatar
Som rubriken lyder, har ni någon gång haft sex med någon som ni inte räknat med att ha sex med? Alltså inte en partner eller ett krogragg utan nått annat.
En gång för några år sen så hjälpte jag en tjej på jobbet att flytta. När det var klart så låg vi med varandra, det hade vi inte gjort innan och inte efter heller för den delen. Nu kanske ni fattar vad jag menar.
Citera
2010-05-13, 20:09
Medlem
AtroCiouss avatar
Ja, absolut. T.ex. när jag förlorade oskulden, extremt jäkla oväntat.
Jobbade som gåflicka på ett ålderdomshem, sista dagen på sommarjobbet så blev jag en smula förförd av en man i personalen. Hade aldrig kunnat ana det.
Citera
2010-05-13, 20:37
Medlem
torstenhingstens avatar
Oj..
Kommer ihåg när man fick en avsugning när man körde ett tjejgäng till en sommarfest.
Det var oväntat för mig.
Citera
2010-05-13, 21:19
Medlem
Mackan52s avatar
Otroligt vad som skulle kunna bli ett roligt och klassiskt flashback-diskussionsämne har degenererats till bögsnack, bravo trollare.

För att hålla topic och hoppas andra följer så inträffade en "incident" av denna art med en god tjejkompis. Vi var båda så fulla att vi knappt kunde våra egna namn dock reagerar vi olika på alkohol, hon är en som blir pigg och allmänt tokig jag är en som segar ner och för filosofisk konversation, det sista jag minns var att det var en fest hos henne som började lida mot sitt slut och jag kunde inte ta bussen hem, jag var så rak att jag säkert skulle bli rånad.

Resten är en total minneslucka tyvärr det är därför det blir så roligt, hon och jag vaknar bredvid varandra i hennes säng totalt näck och ingen av oss kan komma på svaret till "Hur fan gick det här till då?"
Citera
2010-05-13, 21:52
Medlem
Kristallpojkens avatar
Hängde med en polare som skulle träffa en sommarfling. Jag hakade på extremt omotiverad pga brist på annat att göra.

Det slutade med att jag fick ligga och inte han
Citera
2010-05-13, 21:57
Bannlyst
Jag var hemma hos min kk.
Han hade 2 kompisar över som satt och spelade dataspel.
Kk:n gick till jobbet och en av hans eller rättare sagt en gemensam killkompis låg i hans säng.
Han ropade på mig och ville bli kliad på ryggen.
En sak ledde till en annan.

Var jävligt oväntat.
Ångrar mig idag för det förstörde våran vänskap...
Citera
2010-05-13, 22:43
Medlem
Skullheads avatar
Har två bra historier här

1. Var på festival, sitter och dricker med en polare, fram kommer en 5-6 år äldre brud och börjar snacka med mig, säger åt henne att hon såg ut som fan (inte fysiskt, men hennes klädsel) hon blev kåt som fan, 2-3 minuter senare drog vi iväg och knullade i skogen.

2. Står och snackar med ett par på en festival, och fram kommer en brud och säger "fyfan vad du är snygg, kan vi inte gå härifrån" och sen börjar hon kyssa mig. Säger åt henne att följa med till tältet, sen knullar vi och hon glömmer sin väska med kamera, mobil, plånbok i mitt tält, jag försökte leta reda på henne men hittade aldrig henne ( ) tilläggas ska väl att detta skedde ca 30 minuter efter vi gått in på festivalen, mina polare var så jävla förvånade när jag kom med en brud till campet, som inte ens var färdigt
Citera
2010-05-13, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rambla
En gång för några år sen så hjälpte jag en tjej på jobbet att flytta. När det var klart så låg vi med varandra, det hade vi inte gjort innan och inte efter heller för den delen.
Utveckla gärna! Exakt hur gick det till? Jag kan verkligen inte begripa hur en flytt går över till sex.
Citera
2010-05-13, 22:48
Medlem
AoE3#1s avatar
När jag gick i tredje ring i gymnasiet skulle jag gå på lektion. Jag var runt 20 minuter sen. Där jag hade mina skåp var en sån där brandutgång som alla tog sina rökpauser vid. När jag skulle in i den stod det två sån där rökande horor som frågade efter tändare. I hastigheten nickade jag bara sen skrek den ena efter mig "vill du ha kul". Jag stannade ju till såklart. Vände mig, log lite och bad henne skynda sig till "handikapptoan" som var extra stor.
Citera
2010-05-13, 22:53
Bannlyst
På nyår när jag va ute på en krog vid 12 slaget slet in tjej in mig på tjejernas toalett en tjej jag aldrig har träffat förut sen satte jag på henne i en av båsen medans det va fullt med folk utanför vid handfaten. Det var en rätt intressant upplevelse.. Jag vet än till denna dag inte vem denna kvinna är vid namn eller ålder.. Om nån tjej läser detta och känner igen det kan ni dra ett PM till mig.
Citera
2010-05-13, 22:55
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rambla
Som rubriken lyder, har ni någon gång haft sex med någon som ni inte räknat med att ha sex med? Alltså inte en partner eller ett krogragg utan nått annat.
En gång för några år sen så hjälpte jag en tjej på jobbet att flytta. När det var klart så låg vi med varandra, det hade vi inte gjort innan och inte efter heller för den delen. Nu kanske ni fattar vad jag menar.
Det mest oväntade sex jag haft var när jag och några vänner inkl tre brudar kommit hem till polaren. Vi satt i soffan och jag var full och alphahannig. När resten gått och lagt sig drog hon fram kuken och började suga. Sen knullade vi hej vilt, medan polaren låg och sov i andra rummet och hennes tjejkompis somnat i soffan som vi knullade i.

Ett fint minne.

Ja, jag tog henne i tvåan.
Citera
2010-05-13, 23:03
Medlem
De flesta har väl någon gång hamnat i säng med en kompis av motsatt kön och det har även jag fast då har det nog legat något i luften så det kanske inte är så oväntat egentligen.

Gick på stan en gång och såg en lapp som satt på anslagstavla. Någon som sålde ett vitrinskåp. Jag vet inte varför men jag ringde på den annonsen och det visade sig att ”Nathalie” som vi kan kalla henne bodde runt hörnet och jag gick dit. Hon kom ner och öppnade porten. Jag var 25 år och hon var i 35-40 års åldern och såg riktigt bra ut.

Ner i källaren och tittade på vitrinskåpet som jag inte alls var intresserad av att köpa. Skulle inte har någon plats för det. Vi pratade lite och det visade sig att hon skulle flytta och därför ville bli av med lite möbler innan dess. Hon bjöd upp mig i lägenheten och det ena ledde till det andra som det brukar heta. Vi hade sex helt enkelt. Från det att jag läste annonsen på anslagstavlan till det att jag knäppte jeansen och lämnade hennes lägenhet hade det gått ungefär 90 minuter.

Vi varken träffades eller hördes av igen och inget vintrinskåp blev det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in