2010-06-22, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
jag var full och alphahannig.

hahahaha, klockren kommentar!
Citera
2010-06-23, 10:27
Medlem
L-illuminatos avatar
Så nu kommer jag på vad jag skulle skriva:

Detta hände i November kring för 4-5 år sedan. Hade en tjejkompis som jag kom väldigt bra överenns med mer själsligt en sexuellt (även om jag hoppades på att det senare skulle utvecklas). Iaf hon gillade lite mer udda musik och kände till någon Halloween/maskerad fest på söder. Då jag inte är helt hemma i dessa trakter men ändå hängde där en del bar det av på maskeradfest.

Lite skämmigt att åka utklädd i tuben tyckte jag men iom ingen kunde känna igen mig med masken på gällde det bara att behålla den på så kunde folk stirra bäst dom ville. Väl framme vid stället så kan jag inte hitta henne Går in på stället och där är det väl bara 10% av människorna som är utklädda (blir alltid så i Sthlm om man kör allmänt insläpp). Så då känner man sig även mer som en idiot, testar ringa igen kommer inte fram. Tillslut bestämmer jag mig för att beställa ngt i baren, börjar dricka. Efter nästa runda frågar jag bartendern om hur det är med maskeraden och varför ingen är utklädd, han hänvisar mig att jag ska gå o prata med DJ'n för det är han som håller koll på det. Så med min tredje drink för kvällen beger jag mig till DJ'en börjar kallprata med honom han säger att hans flickvän och många i deras sällskap faktiskt är utklädda. Blir presenterad för hans flickvän och en milf (som inte är utklädd) och vi börjar prata. Till saken hör väl den att jag var runt 24-25 och de var runt 8-10år äldre. Jag förklarar mitt öde att jag kan inte hitta min kompis och får inte tag på dem på mobilen. Jag börjar långsamt snacka in mig i det sällskapet.

Jag får reda på att DJ'n och sällskapet ska vidare till någon födelsedags fest i krokarna och att han bara är "för DJ". Plötsligt så ringer min tjejkompis får reda på att vi måste ha tagit fel på datumen och festen hon syfta på är någon annan dag dessutom kunde hon inte komma ner spontant under kvällen ändå för ngn anledning jag inte längre minns. Känns ju lite sådär att kasta bort ett bra rus och en fylla så jag förklarar min situation till mina nya bekantskaper. Säger att det troligtvis blir hemgång när de går då jag inte orkar leta rätt på nya lekamrater. Får ganska omgående förslaget att haka på födelsedagsfesten. Vi drar dit i en skara på 6 personer. På Festen finns det cirka 8-10 stycken redan så vi blir allt som allt strax under 20.

Folket på festen kan anmält beskrivas som södermänniskor; kostnärer, lite mediafolk och ngn vänstervriden journalist. Konversationen och samtalsämnenerna blir därefter: en massa pseudointelektuellt dravel kryddat med amatörfilosofiska inslag. I mitt ursprungliga sällskap har jag kommit närmast DJ'n flickvän och hennes milfkompis (2 barnsmamma). Jag ser mig omkring och ser att de flesta på festen är par förutom milfen då skämtdes lite i förbifarten att jag fick bli hennes "sista minuten" date. Hon var väl helt ok till utseendet mörkblond, gröna ögon, ganska kort och kompakt. Fanns egentligen inte så många bra alternativ snyggaste tjejen på festen var värdinnans dotter (som var kring en 17) men även hon ringde upp ngn kille som hon dejtade från sitt gymnasie då klockan började bli mycket och hennes mammas sällskap var för högljudda. Så efter ett tag bestämmer jag mig att det är nog bäst att satsa på "milfkompisen". Efter en massa prat och en del vin har hälften gått hem, några är och handlar fyllekäk och vi blir 4 styckna kvar i vardagsrummet, två till går ut för att röka. Jag blir ensam med milfen vi börjar hångla och hålla på men hon lägger hela tiden band på sig själv då han inte vill bli påkommen om ngn som återvänder. Tycker det hela är lite tramsigt jag menar ena sekunden snackar folk om frigjord sexualitet, neoflower-power, new age och allt annat skit sen när det väl kommer till sexuella handlingar är de nästan mer frigida en medelsvensson. För hela hennes värld skulle tydligen raserades om ngn klev in medan jag pulla henne.

Så istället faller debatten in på var, när och hur. Vi börjar försöka sälja in våra lägenheter då ingen vill ha bortamatch (lr i mitt fall är det bara mer en undanledningsmanöver för att få henne att fokusera på var istället för om vi kommer knulla). Blir att vi får åka till henne tydligen så bor hon inte på söder utan en annan del av stan efter att ha krimsat runt med en massa natbussar pallar jag inte mer och beställer en Taxi. Vi Drar ditt hon visar upp lägenheten barnsängarna (ungarna är hos pappan) vi tar ngt grön/shi te och sen så börjar vi knulla i hennes sovrum till doften av en massa new age rökelser. Var väl hyfsat bra, hon va jävligt villig och utsvulten på sex så det blev intensivt. Vill minnas att hon red mig mest.

Blev typ att jag träffade henne en gång till, sen började hon tjata om att jag skulle komma över till henne när hennes barn var där och träffa ungarna. Då pallade jag inte längre jag menar vad tänker hon med tror hon jag ska bli nya plastpappan!? För om hon inte tror det så anser jag det bara smaklöst och respektlöst gentemot barnen att presentera dem för en massa tillfälliga förbindelser.

Men kan ärligt talat inte förstå hela tjusningen med milf förutom att de är väldigt kåta och villiga. Men det kan ju yngre tjejer eller tjejer i ens egen ålder också vara om man tar dem på rätt sätt. Denna tjejen var föredetta elitgymnast men hade detta till trots flappiga bröst, celluliter och var inte alltid den lättaste att tända på.
Citera
2010-06-23, 11:50
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Så nu kommer jag på vad jag skulle skriva:

Detta hände i November kring för 4-5 år sedan. Hade en tjejkompis som jag kom väldigt bra överenns med mer själsligt en sexuellt (även om jag hoppades på att det senare skulle utvecklas). Iaf hon gillade lite mer udda musik och kände till någon Halloween/maskerad fest på söder. Då jag inte är helt hemma i dessa trakter men ändå hängde där en del bar det av på maskeradfest.

Lite skämmigt att åka utklädd i tuben tyckte jag men iom ingen kunde känna igen mig med masken på gällde det bara att behålla den på så kunde folk stirra bäst dom ville. Väl framme vid stället så kan jag inte hitta henne Går in på stället och där är det väl bara 10% av människorna som är utklädda (blir alltid så i Sthlm om man kör allmänt insläpp). Så då känner man sig även mer som en idiot, testar ringa igen kommer inte fram. Tillslut bestämmer jag mig för att beställa ngt i baren, börjar dricka. Efter nästa runda frågar jag bartendern om hur det är med maskeraden och varför ingen är utklädd, han hänvisar mig att jag ska gå o prata med DJ'n för det är han som håller koll på det. Så med min tredje drink för kvällen beger jag mig till DJ'en börjar kallprata med honom han säger att hans flickvän och många i deras sällskap faktiskt är utklädda. Blir presenterad för hans flickvän och en milf (som inte är utklädd) och vi börjar prata. Till saken hör väl den att jag var runt 24-25 och de var runt 8-10år äldre. Jag förklarar mitt öde att jag kan inte hitta min kompis och får inte tag på dem på mobilen. Jag börjar långsamt snacka in mig i det sällskapet.

Jag får reda på att DJ'n och sällskapet ska vidare till någon födelsedags fest i krokarna och att han bara är "för DJ". Plötsligt så ringer min tjejkompis får reda på att vi måste ha tagit fel på datumen och festen hon syfta på är någon annan dag dessutom kunde hon inte komma ner spontant under kvällen ändå för ngn anledning jag inte längre minns. Känns ju lite sådär att kasta bort ett bra rus och en fylla så jag förklarar min situation till mina nya bekantskaper. Säger att det troligtvis blir hemgång när de går då jag inte orkar leta rätt på nya lekamrater. Får ganska omgående förslaget att haka på födelsedagsfesten. Vi drar dit i en skara på 6 personer. På Festen finns det cirka 8-10 stycken redan så vi blir allt som allt strax under 20.

Folket på festen kan anmält beskrivas som södermänniskor; kostnärer, lite mediafolk och ngn vänstervriden journalist. Konversationen och samtalsämnenerna blir därefter: en massa pseudointelektuellt dravel kryddat med amatörfilosofiska inslag. I mitt ursprungliga sällskap har jag kommit närmast DJ'n flickvän och hennes milfkompis (2 barnsmamma). Jag ser mig omkring och ser att de flesta på festen är par förutom milfen då skämtdes lite i förbifarten att jag fick bli hennes "sista minuten" date. Hon var väl helt ok till utseendet mörkblond, gröna ögon, ganska kort och kompakt. Fanns egentligen inte så många bra alternativ snyggaste tjejen på festen var värdinnans dotter (som var kring en 17) men även hon ringde upp ngn kille som hon dejtade från sitt gymnasie då klockan började bli mycket och hennes mammas sällskap var för högljudda. Så efter ett tag bestämmer jag mig att det är nog bäst att satsa på "milfkompisen". Efter en massa prat och en del vin har hälften gått hem, några är och handlar fyllekäk och vi blir 4 styckna kvar i vardagsrummet, två till går ut för att röka. Jag blir ensam med milfen vi börjar hångla och hålla på men hon lägger hela tiden band på sig själv då han inte vill bli påkommen om ngn som återvänder. Tycker det hela är lite tramsigt jag menar ena sekunden snackar folk om frigjord sexualitet, neoflower-power, new age och allt annat skit sen när det väl kommer till sexuella handlingar är de nästan mer frigida en medelsvensson. För hela hennes värld skulle tydligen raserades om ngn klev in medan jag pulla henne.

Så istället faller debatten in på var, när och hur. Vi börjar försöka sälja in våra lägenheter då ingen vill ha bortamatch (lr i mitt fall är det bara mer en undanledningsmanöver för att få henne att fokusera på var istället för om vi kommer knulla). Blir att vi får åka till henne tydligen så bor hon inte på söder utan en annan del av stan efter att ha krimsat runt med en massa natbussar pallar jag inte mer och beställer en Taxi. Vi Drar ditt hon visar upp lägenheten barnsängarna (ungarna är hos pappan) vi tar ngt grön/shi te och sen så börjar vi knulla i hennes sovrum till doften av en massa new age rökelser. Var väl hyfsat bra, hon va jävligt villig och utsvulten på sex så det blev intensivt. Vill minnas att hon red mig mest.

Blev typ att jag träffade henne en gång till, sen började hon tjata om att jag skulle komma över till henne när hennes barn var där och träffa ungarna. Då pallade jag inte längre jag menar vad tänker hon med tror hon jag ska bli nya plastpappan!? För om hon inte tror det så anser jag det bara smaklöst och respektlöst gentemot barnen att presentera dem för en massa tillfälliga förbindelser.

Men kan ärligt talat inte förstå hela tjusningen med milf förutom att de är väldigt kåta och villiga. Men det kan ju yngre tjejer eller tjejer i ens egen ålder också vara om man tar dem på rätt sätt. Denna tjejen var föredetta elitgymnast men hade detta till trots flappiga bröst, celluliter och var inte alltid den lättaste att tända på.

det var ju knappast så oväntat då du limmade på henne hela kvällen. Tror inte det var det som TS menade med sin tråd... Dessutom undrar jag lite angående festan/temat och datumet. Maskerad, Halloween? Och ändå skriver du att ursprungliga tjejen tagit fel på festens datum? Hmmm Halloween är väll bara en helg om året? Inte har man halloweenfester något annat datum....
Citera
2010-06-23, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av permis
Idag var jag och flickvännen till det lokala badhuset. Det är ganska stort men har ändå bara en bubbelpool. Det som är bra är att just bubbelpoolen ligger beläget ganska högt så man kan se ut över hela stället därifrån. Vi kom dit vid tre så det var bara jag, hon och en handfull människor som badade. Fine tänkte vi, skönt med nästan hela stället för sig själv.

Efter ungefär en 30 minuters badande gick vi till poolen. Eftersom jag skriver här så förstår ni redan vad som kommer att hända men jag beskriver det ändå lite kort. Vi satt där i runt fem-tio minuter med två andra. Bubblorna var igång så vi börjar pilla lite på varandra, väldigt diskret förstås. Detta var en major turn on, alltså bonge direkt. Detta var dock bara oskuldsfullt pillande, inget mer. Hade inte haft en tanke på att jag skulle få doppa där i poolen.

När andra gått och vi var själva så ledde det ena till det andra att vi tog fram min dase för att stoppa in den. Wow-känsla på hög nivå, har aldrig haft sex på offentligt ställe förut. Fortfarande dock, så trodde jag verkligen inte på fullt ut sex utan mest att jag skulle få stoppa in den en stund innan någon kom.

Hon satt på mig ett tag och som skrivet, några började gå mot poolen. Vi slutade men min pillesnopp ville såklart mer och kunde verkligen inte gå ner. När de hade gått började vi smeka varandra igen. Den här gången bad jag henne luta sig mot kanten så jag kunde ta henne bakifrån. Nu kunde vi också se enkelt om någon skulle komma. Att se människorna bada under oss och samtidigt känna min flickväns varma fitta gjorde mig helt i extas. Jag kom på bara några minuter.

Oväntat för mig och för henne. Detta var första gången någon av oss haft sex på offentligt ställe och vi kommer definitivt att göra det igen. Om ni inte provat så gör det nu!

Hoppas du vet att dom i princip har kameror över hela badhusen?
Men härligt! Skulle inte neka. :-D
Citera
2010-06-23, 12:08
Bannlyst
Åkte in på psyket och träffade på en tjej. Dunkade på henne konstant under en vecka.
Det var lite ovanligt.
Citera
2010-06-23, 13:01
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
det var ju knappast så oväntat då du limmade på henne hela kvällen. Tror inte det var det som TS menade med sin tråd... Dessutom undrar jag lite angående festan/temat och datumet. Maskerad, Halloween? Och ändå skriver du att ursprungliga tjejen tagit fel på festens datum? Hmmm Halloween är väll bara en helg om året? Inte har man halloweenfester något annat datum....

Inte så att jag limma på henne hela kvällen. Halloween tas fel ganska ofta har varit med om samma grej i London. Då Festandet är på en helg inträffar själva vissa festar helgen innan och vissa helgen efter allhelgondagen.

Sen tycker jag personligen att det var mer oväntat än att sätta på en tjej när man är¨ute och festar på chartersemester Det är väl fan mer OT. Hela tanken med utgång på charter är kötmarknad. Här var det ju en misslyckad dejt som mynna ut i ngt helt annat.
Citera
2010-06-23, 13:42
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Inte så att jag limma på henne hela kvällen. Halloween tas fel ganska ofta har varit med om samma grej i London. Då Festandet är på en helg inträffar själva vissa festar helgen innan och vissa helgen efter allhelgondagen.

Sen tycker jag personligen att det var mer oväntat än att sätta på en tjej när man är¨ute och festar på chartersemester Det är väl fan mer OT. Hela tanken med utgång på charter är kötmarknad. Här var det ju en misslyckad dejt som mynna ut i ngt helt annat.

det oväntade var att man satte på två systrar på samma plats men med ett års mellanrum. klart oväntat och ej planerat.

Och jag ifrågasatte inte att ditt hänt, var bara nyfiken och ställde lite frågor. borde väll vara ok om man vill veta mer?
Citera
2010-06-23, 13:45
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sölve
Åkte in på psyket och träffade på en tjej. Dunkade på henne konstant under en vecka.
Det var lite ovanligt.

Det är fanimig terapi!
Citera
2010-06-23, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murkrets Förste
På min första firmafest (då nyss 18 år fyllda) som var något stort jävla galej på Rondo i Göteborg för VIVO Väst med en djävulusiskt massa folk blev jag våldtagen av två kåta finskor i 50-årsåldern.
Jag var full som en fiskmås. Jag tror att jag letade efter min kompis Stefan som jobbade i samma affär som mig. Vi hade blivit utkastade av för att vi slängde finska pinnar på konferenciern och dansbandet. Går och ropar sporadiskt ute bland rökande folk när en tant hugger tag i armen på mig och väser något i stil med: "No do lilla pusunge, ny har tant Riitva hittat sin skatt".

En till kärring tillkommer och de leder mig runt byggnaden och in i ett jävla buskage som vetter mot ån som rinner förbi Liseberg. Där sliter de av mig kläderna och säger åt mig att lägga mig ner.
Jag minns även att jag undrade om detta skulle anses vara "coolt" eller om det bara var fel på alla sätt och vis. Men det var ju knulla ialllafall. Och av det lilla jag kommer ihåg av själva akten så satt en av dem på mitt ansikte och den andra red på min stolta springare. Jag tror de kysste varandra.

Rätt som det var så gick de bara som på en given signal. Min kuk var klibbig, jag frös som ett svin, hittade inte min skjorta och ena sko och blev nekad inträde igen för att jag var för full. De tyckte att jag skulle gå hem och sova ruset av mig.

Men jag bor ju för fan i Partilleeeeeee!
Stapplade huttrande iväg i natten mot Nils Ericssonsplatsen.
Några av mina fingrar luktade rumpa.

Världsbäst.

Själv gjorde man lumpen på en segelbåt. Åkte runt i hela Europa och härjade runt. Bästa stället var en svensktalande stad i Finland ( Ekenäs). Vi var ganska kaxiga med våra sjömans uniformer. Fick rejält med stryk, för att jag tog på någons flickväns röv. Gick bort till ett hopptorn, där jag satt och tyckte synd om mig.
Det kommer fram en ful finlands-svenska och frågar hur jag mådde. Adrenalinet pumpade och jag var ganska aggresiv, eftersom jag precis fått mig en rejäl omgång. Hon höll på och krångla, så jag frågade vad fan hon ville och hon svarade, jaag viil knuula.
Så med spräkt läpp och näsblod, satte jag på henne uppe på hopptornet. I SVENSKA FLOTTANS NAMN.
Citera
2010-06-23, 15:26
Bannlyst
Var hemma hos en tjej kompis som precis hade blivit dumpad utav hennes ex, hon började efter ett tag strula och suga av mig, slutade med att vi hade sex sen gick vi tillbaks till det vanliga, hon sökte väl bekräftelse, men det förväntade jag mig verkligen inte
Citera
2010-06-23, 16:54
Medlem
Thasaviors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanligKille
jag kom ihåg när var runt 17 år.. så låg min syster och sov.. ställde mig brevid henne och började runka.. vad som hände efter det vill jag inte berätta..
VAD I HELLVETE?! OM DET HÄR STÄMMER SÅ BEORDRAR JAG DIG OCH BERÄTTA!
Citera
2010-06-23, 18:26
Medlem
Beeenjamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thasavior
VAD I HELLVETE?! OM DET HÄR STÄMMER SÅ BEORDRAR JAG DIG OCH BERÄTTA!

Vad ska idioten berätta?
En äkta Fritzl börjar alltid på detta sätt i sina unga dagar.

On:
Oväntat sex? Nja...har väl hänt lite spontana sex-stunder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in