2010-11-16, 10:09
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashyourightback
och?

Det är väl fritt att sexa som man vill i Sverige eller har jag missat någonting?

Måste kungen licensiera sina vänner så att de är sexuellt godkända innan han umgås med dem?

Jo, det är ungefär min tanke också. Nu ska minsann varenda tant i mediesverige få sin lilla skvätt av kungligt spermasprut.
Citera
2010-11-16, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Det är en detalj som tas upp två gånger i boken. Jag har även hört det från annat håll i alla fall två gånger, och jag blir lite förundrat road varje gång. Det måste se ganska komiskt ut när han sitter och väntar medan hans adjutant står bredvid och skalar, medan alla andra klarar av att skala sina räkor själva.

Tänk om det i sällskapet någon gång fanns någon med funktionshinder som faktiskt inte kunde skala sina räkor själv, utan hade en personlig assistent som hjälpte till med den detaljen. Nu har jag i och för sig en dålig humor, (och en amöbas intellekt), men synen med den ena och den andre personliga assistenten är oerhört komisk.

Gustav III fick inte hjälp med att skala räkor, däremot fick han hjälp med "andra saker" av hovstallmästare Adolf Fredrik Munck.

Carl XVI Gustaf verkar dock ha fått hjälp med att få både sina räkor skalade och "andra saker".

Citera
2010-11-16, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jo, det är ungefär min tanke också. Nu ska minsann varenda tant i mediesverige få sin lilla skvätt av kungligt spermasprut.

Japp! "Den motvillige" kan väl ta med sina s.k. vänner och åka runt på ett antal pensionärsboenden och tidningsredaktioner och göra det som dom uppenbarligen är duktiga på.
Citera
2010-11-16, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Hahaha, det var det mest fantastiska historia jag någonsin läst av någon dumfeminist, men jag ser fortfarande inte att kungen var inblandad och det är väl om honom tråden handlar om.

Den här historien tror du väl knapp själv på, eller?

Det här visar med all tänkvärd tydlighet på kungen och hans kompisars beteende redan i unga år!
Tror du ränderna har gått ur. Tr du det är någonting dom har övergivit? Tro du kungen satt och spelade "Fia med knuff" med La Camilla när Säpo stormade in bakom den stängda dörren?

Jag känner Monica Gunne så jag tror inte jag VET. Du förefaller en smula illitterat, kan det vara så?
Du känner ju varken till de journalister eller författare, som jag refererar till.

Bortsätt från det här gängets vidriga kvinnosyn så är fortfarande gangstern Milles påstående det mest graverande om han leder det i bevis, som han har sagt. Han kallar det sin livförsökring, så vi får väl se. Lämplig miljö för en statschef? Välj själv!
Citera
2010-11-16, 10:18
Medlem
Snor-Jans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albertus.Pictor
Ditt svar visar att du, i likhet med dina åsiktsfränder, är en gnällig och avundsjuk sosse som mentalt bor kvar i det brukssamhälle du kommer ifrån.
Och du tror att ni sneseglare i stora staden skulle varit nått om inte arbetaren i landsbyggden funnits, tragiska människa
Citera
2010-11-16, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Jan
Och du tror att ni sneseglare i stora staden skulle varit nått om inte arbetaren i landsbyggden funnits, tragiska människa

Jag delar din åsikt helt och fullt Snor-Jan!
Citera
2010-11-16, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Hur var det med det här skvallret om Michaela De La Cour ?
Var det bara en förväxling av Army of lovers medlemar ?

2005-09 så skriver boomis
https://www.flashback.org/sp2869196
Haha! Så någon kaffeflicka har hon inte varit... bara haft torrsex med kungen.
Citera
2010-11-16, 10:32
Medlem
FnurrHas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
De vuxna barnens "arbete" under 2010:

V ”arbetade” 63 dgr varav 8 hänför sig till egna namnsdagen resp. eget bröllop, 5 rör olika släktingars födelsedagar, 1 ett spadtag, 22 ”närvaro” eller ”invigning”, 1 bröllop, 2 statsrådslunch, 1 konsert, 1 gudstjänst, 14 div. resor, 2 konselj, 6 övrigt.
63/2 = 31,5 dgr.

M ”arbetade” 45 dgr varav 37 i USA (WHO, FN); 8 utgör ”närvaro” på div. bröllop, middagar mm.
45/2 = 22,5 dgr.

C-P ”arbetade” 35 dgr varav 10 under OS i Vancouver, 11 i samband med div. familjearrangemang (bröllop, födelsedagar), 1 jakt; övriga 13 dagar kan rubriceras ”närvaro” eller ”invigning”.
35/2 = 17,5 dgr.
- - -
K: 73,5 dgr; D: 60,5 dgr.
https://www.flashback.org/sp26836308

Totalt "arbetar/representerar" fem personer c:a 205 dgr, dvs 41 dgr/person/år.
Antal arbetsfria dagar = 5 x 179 dgr = 895 dgr.

http://www.royalcourt.se/kalender.4....378000228.html
Jomenvisst, de Knugliga jobbar dygnet runt med "För Sverige i tiden" Ungarna i Knugahuset skulle troligen vara som OlgaIsabelle/Jean-Pierre i SVT:s program Ung & Bortskämd!
De har aldrig jobbat. De kommer aldrig att jobba. Men de "jobbar" enligt en trogen royalist

KnullKnugen har jobbat. Bla jobbade han med "missionärsuppdrag" tillsammans med Camilla Henemark Allt medan Sylfia var hemma på slottet och troligen roade sig med tjänstefolket.
Citera
2010-11-16, 10:33
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Gustav III fick inte hjälp med att skala räkor, däremot fick han hjälp med "andra saker" av hovstallmästare Adolf Fredrik Munck.

Carl XVI Gustaf verkar dock ha fått hjälp med att få både sina räkor skalade och "andra saker".

Nja, han verkar väl betydligt mer kapabel än Gustav III. Fast när han kommer lite mera till åren, kanske han behöver en adjutant som lägger på och tar av honom?
Citera
2010-11-16, 12:48
Medlem
tantaluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbbrn
DUGER DEN HÄR KÄLLAN???

JAG EN KAFFEFLICKA

Sa roligt! bbbrn, om du tanker efter ett varv till pa nar detta utspelades samt vad "glad-sex" och pasattning av feta flickor i grupp har for konnotationer sa kanske det blir lite klarare. Annars kan du alltid se om filmen "Tillsammans" i utbildningssyfte.

Gunne bjods nog knappast in som kaffeflicka utan snarare for att hon verkade vara en flummig tjej med avspand installning till naturlig harvaxt och gruppeknald - och inbjudarna hade lika garna kunnat vara hennes journalistpolare. Det var tidsandan, helt enkelt.
Citera
2010-11-16, 12:58
Medlem
matrix2005s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkus
Antar att nån annan också har hört rykten om kungen, och hans affärer, t.ex. med Lindmarker och Henemark.

Tidningar skall enligt uppgift inte kunna skriva om det av rädsla för stämningar.

Någon som vet nåt?

Bästa trådstarten någonsin för övrigt.... Nu sitter vi här fyra år senare och det har varit sant skvaller från början till slut. Underbart och flashback när det är som bäst.
Citera
2010-11-16, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tantalus
[/spoiler]

Sa roligt! bbbrn, om du tanker efter ett varv till pa nar detta utspelades samt vad "glad-sex" och pasattning av feta flickor i grupp har for konnotationer sa kanske det blir lite klarare. Annars kan du alltid se om filmen "Tillsammans" i utbildningssyfte.

Gunne bjods nog knappast in som kaffeflicka utan snarare for att hon verkade vara en flummig tjej med avspand installning till naturlig harvaxt och gruppeknald - och inbjudarna hade lika garna kunnat vara hennes journalistpolare. Det var tidsandan, helt enkelt.

Visst kan du kalla det tidsandan. Hur förklarar du att kungavännerna mentalt har "stannat i växten"
när det gäller synen på kvinnor och att dom fortfarande beter sig på samma sviniga sätt?! Kvinnor är ingenting annat än förbrukningsvaror i deras ögon. Deras äkta hälfter väljer väl blunda för eskapaderna i utbyte mot ett komfortabelt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in