Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Absolut, du köper precis allt utan några som helst källor eller fakta, så jag är inte förvvånad att du håller med.
DUGER DEN HÄR KÄLLAN???
JAG EN KAFFEFLICKA
var rubriken i Aftonbladet i söndags. Artikeln är skriven av Monica Gunne. Hon ger företeelsen "kaffeflicka" ett ansikte. Hon blev bjuden på kaffe av en av kungens "kompisar." Att hon fann scenen som utspelades framför henne vämjelig och gick efter några minuter tror jag de flesta av er förstår.
Jag hoppas att några kaffeflickor vågar träda fram nu tack vare Gunnes kurage.
Torpeden Mille har nog inte skramlat med tomma vapen...jag håller inte för otroligt att vi kan vänta oss både bild och filmbevis. Hans "livförsäkring" som han själv uttrycker det...Tänker ni rojalister fortsätta att högakta kungen då?
CITAT från Monica Gunnes söndagsartikel: Men när jag klev in i kungsvännens lägenhet, så var inget kaffebord dukat.
Här var någonting annat uppdukat.
Jag klev in i ett sexscen, som lika gärna kunde vara skapad av den italienske filmregissören Federico
Fellini.
Fast det här var hemmagjort
Det här var sunkigare.
Det här var mer tragiskt, därför att det var verklighet.
Det här är vad jag såg:
TRE SPRITT SPRÅNGANDE KVINNOR LÅG I EN DUBBELSÄNG. DE TRE KVINNORNA HADE OFANTLIGA BRÖST, DUBBLA MAGAR OCH JÄTTELIKA RUMPOR. EN LÅG PÅ RYGG OCH RULLADE MED ÖGONEN. EN ANNAN LÅG OCH STIRRADE MED ÖGONVITORNA I TAKET. DEN TREDJE STOD PÅ ALLA FYRA OCH HADE SEX MED KUNGAVÄNNEN.
På golvet runt sängen: ett tiotal uttråkade "pappas pojkar" som satt med tomma ögon och stirrade på paret i sängen.
Här utspelades ett slags "glad-sex".
I alla fall var kungavännen glad. Han kopulerade hej vilt. Han satte på kvinnan och åt en banan, samtidigt som han skämtade och ropade till dönickarna runt sängen. De unga männen som satt och stirrade med sina slöa blickar.
Är det här depraverade och debila gänget Aje, Noppe, Lettström och Gustafsson ett lämpligt gäng för vår statschef att frottera sig med för våra skattepengar?
Det skulle inte förvåna mig om La Camilla blivit kontaktad av Aje och Noppe i söndagens nummer av Expressen där hon överöser de båda herrarna med superlativer. Månne har de lättat på plånboken?