Citat:
Ursprungligen postat av Italienskan
Det "sensationella" skvallret i boken är 20 år gammalt.

Skillnaden är att det inte är någon som vågat ta upp det som alla vet förrän nu
Citat:
Ursprungligen postat av Italienskan
Och ja, han är en hjälte!
"Hjälte är i allmän betydelse en beundransvärd person som utför stordåd, och som på så sätt vinner stor heder och ära."
På vilket sätt har han utfört stordåd? Genom att knulla ovanligt mycket fitta som inte tillhör drottningen, för skattebetalarnas pengar?
Citat:
Ursprungligen postat av Italienskan
Karl´n har aldrig bett om att få bli Kung, han vill bara vara bonde och köra traktor. Men råkade födas in till Sveriges mest otacksamma ämbete...
Säger det som är sagt, ännu en gång: Inget hindrar väl honom från att abdikera och ta ett jobb som alla andra. Fast han är imbecill, korkad och genskadad och inte skulle blivit något mer avancerat är sopåkare i vanliga livet, skulle han vid abdikering fortfarande haft sina finanskontakter och blivit välbetald (men fortfarande oduglig) styrelseledamot eller liknande vid något företag.
Så synd om honom skulle det knappast vara. Tänk att få leva gott i palats och knulla runt för andras pengar, frivilligt. Är det synd om en sådan person?