2010-11-09, 13:59
  #4237
Medlem
Heligsomfans avatar
Har det droppats några bilder ännu, där kungen och flickorna syns bredvid varandra.
Citera
2010-11-09, 14:00
  #4238
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Vi får väl börja leta bland "kända" kvällstidningsjournalister som figurerar i Republikanska Föreningen eller dess utkanter. http://repf.se/ att personen ifråga är anställd på Aftonbaldet bör vara ställ utom allt rimligt tvivel.

/Provokatör

Tack för länken. Tittade lite snabbt men det var inte så lätt att hitta något. Såg dock att Peter Althin var deras ordförande. Det var lite förvånande, men det kanske var vida känt..

Tänkte att det eventuellt kan ha funnits en journalist med i bakgrunden till boken. En journalist som gärna ville skriva om kungen men inte fick för redaktionen. Någon som nu gärna citerar boken i sina artiklar istället.
Citera
2010-11-09, 14:01
  #4239
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heligsomfan
Har det droppats några bilder ännu, där kungen och flickorna syns bredvid varandra.

Alla bilder påstås vara beslagtagna i samband med Säpos hemliga raider när det gjorde inbrott hos festdeltagarna och stal alla bevis.

Juggen påstår dock att han sitter med finfint material om kungen och hans vänner. Tror dock vi aldrig kommer att få se dessa. Om de trots allt finns så är det troligtvis relativt harmlösa filmer/bilder.

Han påstår att han har filmat när kungen festat.
__________________
Senast redigerad av Lalajlaj 2010-11-09 kl. 14:06.
Citera
2010-11-09, 14:06
  #4240
Medlem
LOL!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Italienskan
Det "sensationella" skvallret i boken är 20 år gammalt.

Skillnaden är att det inte är någon som vågat ta upp det som alla vet förrän nu

Citat:
Ursprungligen postat av Italienskan
Och ja, han är en hjälte!

"Hjälte är i allmän betydelse en beundransvärd person som utför stordåd, och som på så sätt vinner stor heder och ära."
På vilket sätt har han utfört stordåd? Genom att knulla ovanligt mycket fitta som inte tillhör drottningen, för skattebetalarnas pengar?

Citat:
Ursprungligen postat av Italienskan
Karl´n har aldrig bett om att få bli Kung, han vill bara vara bonde och köra traktor. Men råkade födas in till Sveriges mest otacksamma ämbete...

Säger det som är sagt, ännu en gång: Inget hindrar väl honom från att abdikera och ta ett jobb som alla andra. Fast han är imbecill, korkad och genskadad och inte skulle blivit något mer avancerat är sopåkare i vanliga livet, skulle han vid abdikering fortfarande haft sina finanskontakter och blivit välbetald (men fortfarande oduglig) styrelseledamot eller liknande vid något företag.

Så synd om honom skulle det knappast vara. Tänk att få leva gott i palats och knulla runt för andras pengar, frivilligt. Är det synd om en sådan person?
__________________
Senast redigerad av LOL!! 2010-11-09 kl. 14:57.
Citera
2010-11-09, 14:12
  #4241
Medlem
Heligsomfans avatar
Han som hade klubben lär väl aldrig släppa något matrerial om han har något. Han verkar ju tycka att det vore samma sak som att skriva under sin dödsdom.
Citera
2010-11-09, 14:14
  #4242
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heligsomfan
Han som hade klubben lär väl aldrig släppa något matrerial om han har något. Han verkar ju tycka att det vore samma sak som att skriva under sin dödsdom.

Men detta är ju helt sanslöst!

Det finns inga som helst anledningar för en maffiajugge att inte sälja bilder på Kungen. Jag menar, vem fan skulle sätta åt honom för det?

Absolut ingen. Kungen kan vi glömma. Vi kan glömma Säpo. Och vi kan glömma Noppe och gänget. Så vem i hela friden skulle hämnas på en maffiajugge som säljer bilder på Kungen?


Citera
2010-11-09, 14:27
  #4243
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snakehunter
Hundar ???? Ja man kan faktiskt börja undra över om kvinnor i många fall är hundar
Varför var det så oerhört viktigt för alla dessa då unga kvinnor att festa och dricka och äta gratis bara för att det är Kungen och hans "vänner" som bjuder.
Stiger dessa unga kvinnors aktier( värde) i höjden bara för att dom blir bjudna på kalas av högdjur????
Lite av horeri är det allt, det är inte bara Kungen som har smutsigt mjöl i påsen

De flesta av kvinnorna (enligt boken) visste inte om att Knugen skulle vara där. Det är rimligt att anta, eftersom det antagligen skulle bli rätt mycket snack. Men de hade inget emot att vara där och ta del av sällskapet och maten. Dumfeministerna verkar ha svårt att komma ifrån sin egen introspektiva analys av situationen, att de själv aldrig skulle vilja sätta sig i den situationen. Människor är olika och det är dags för dem att inse det.
Citera
2010-11-09, 14:31
  #4244
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tantalus
Ha, ha, ha! Det paminner mig om matadoren i Disneys Tjuren Ferdinand: "Snalla du, stanga mig! Sparka mig! Gor nagonting! Hoppa pa mig!"

Ja, de är ganska löjliga. De trodde kanske att de skulle få Medalj för Rättrådighet och Sanning. Nu väller historierna (och sanningen) fram från de märkligaste hörn, och deras bok är på bara några dagar nästan passé. Vi får väl se om andra upplagan på trettiotusen exemplar blir slutsåld.

Deras stora problem är att boken är usel. Annars skulle de få och vara värda mera respekt. Nu kommer de i och för sig att kommas ihåg som de som öppnade dammluckorna för det mer oreserverade skandalskvallret. Och det är väl inte så illa det heller tycker jag.
Citera
2010-11-09, 14:36
  #4245
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Alla bilder påstås vara beslagtagna i samband med Säpos hemliga raider när det gjorde inbrott hos festdeltagarna och stal alla bevis.

Juggen påstår dock att han sitter med finfint material om kungen och hans vänner. Tror dock vi aldrig kommer att få se dessa. Om de trots allt finns så är det troligtvis relativt harmlösa filmer/bilder.

Han påstår att han har filmat när kungen festat.

Att Knugen har festat vet vi redan. Lite spännande blir det kanske om flickor sitter i knät, ju mer berusade desto bättre. Fast riktigt bra blir det bara om vi får se något liknande detta,
http://valleywag.gawker.com/358401/gene-simmons-sex-tape-leaked-on-web-nsfw,
fast med Knugen.

Personligen tror jag att bilderna på Knugens festande är mycket harmlösa.
Citera
2010-11-09, 14:38
  #4246
Medlem
Heligsomfans avatar
Så utryckte han sig iallafall. Det får stå för honom.
Det finns ju andra sätt att göra livet svårt för någon än fysiskt.
Ja menar sr droppade tjejen som var en av författarna snabbare än kvickt när de förstod vad hon höll på med.
Det verkar ju som om folk var livrädda för reprisallier innan varje kvällstidning hoppade på och började skriva för fulla muggar.
Citera
2010-11-09, 14:42
  #4247
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Italienskan
Du får tro vad du vill!
Det "sensationella" skvallret i boken är 20 år gammalt.

Och ja, han är en hjälte! Karl´n har aldrig bett om att få bli Kung, han vill bara vara bonde och köra traktor. Men råkade födas in till Sveriges mest otacksamma ämbete...

Boken säger mer om de som skrivit den än vad som står i tryck. Som du påpekar är det gammalt skvaller som är vida känt sen 20 år tillbaka.

Är förvånad över att en del människor lägger ned så mycket tid i tråden på att få boken trovärdig. Saknar antagligen både jobb och fritid.

Kungen är bra, han får ett julkort i år.
Citera
2010-11-09, 14:51
  #4248
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
De flesta av kvinnorna (enligt boken) visste inte om att Knugen skulle vara där. Det är rimligt att anta, eftersom det antagligen skulle bli rätt mycket snack. Men de hade inget emot att vara där och ta del av sällskapet och maten. Dumfeministerna verkar ha svårt att komma ifrån sin egen introspektiva analys av situationen, att de själv aldrig skulle vilja sätta sig i den situationen. Människor är olika och det är dags för dem att inse det.

Gillar man inte läget, så reser man sig med en ursäkt och går med högburet huvud ut genom den närmsta dörren man kan finna.
Självklart visste kaffeflickorna om vad som pågick. Att de var där som en pikant dessert åt knugen.

Och att nu utmåla sig som offer i en situation som var helt o hållet självvald, säger mer om dessa hålldamer än om vår kåtbock till knug!

Fan vad jag ogillar dessa fruntimmer som först skrevar och sedan som en pryd nunna vill framstå som något oskyldigt och orörbart!

Någon som vet om Madde är lika kåtglad som sin far? Går sexmissbruk i arv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in