Michaela de la Cour Det här har jag postat precis till
Helen Welton.
Helen tycker att du kunde kontaktat mig innan du droppar mitt namn i Tv angående att jag skulle varit på en fest som kaffeflicka . Du kunde meddelat mig och då hade du fått veta om jag inte var där.
Sitta och förhöja dig på andras bekostnad ...du gör verkligen bort dig.
Jag raderar dig som fb-vän .Visa mernågra sekunder sedan
20 timmar sen
Michaela de la Cour Massor av människor undrar vad du sysslar med tror att du mer är arg på din exman än kungen. Du låter din ilska gå ut över kungen och hans vänner.
Ringa det det var ju just det du inte gjorde till mig eller mailade mig här på fb.
Och det fattar ju alla att det inte hade varit lika kraftfullt att inte få säga mitt namn utan bara anonyma .
Då hade du ju inte ens fått sitta i Tv mitt namn gav dig biljett på första plats .
Är du helt förvirrad är det jag som är elak när du ljuger i böcker och Tv om mig.
Jag har all rätt att vara förbannad och all rätt att exponera vad du gjort.
Sluta o skriv på min sida för jag kommer svara dig var så säker.
för 4 timmar sedan · 1 person
Michaela de la Cour Helen har tagit bort sina inlägg så mycket klarade hon själv av men utsätta andra går bra.
för 4 timmar sedan
Michaela de la Cour Så du står för att du ljuger om mig så bra.
för 4 timmar sedan
Anna Dabrowski Vi skiter i boken, Kungen skiter i boken men alla lycksökerskor och folk som vill tjäna pengar på boken gör ju vad som helst för att få uppmärksamhet! Puss jag är i stan en tid, ses snart!
för 3 timmar sedan · 3 personer
Helen Wellton Jag är trött på detta. Nu får du och dina kompisar fortsätta snacka hur mycket skit du vill om mig. Jag kommer att radera dig samt alla mina inlägg innan du gör det. Det här är både trist och meningslöst. Adjö
för 3 timmar sedan
Anna Dabrowski Om man skriver ut namn så får man stå för det man skriver och räkna med att folk kommer att reagera.
för 2 timmar sedan
Michaela de la Cour Härligt Anna ringer dig.
Är på landet nu hemma i veckan.
Kram
för 2 timmar sedan ·
Anna Dabrowski Om Helen satt i TV och sa ditt namn så ska du polisanmäla henne för förtal. Det är inte okej att det sitter folk hemma nu och tror att det är sant! Vem du umgås med har ingen med att göra och att du inte är någon kaffeflicka det vet alla som känner dig!
för ungefär en timme sedan ·
http://www.facebook.com/michaela.delacour?v=wall