2010-11-07, 15:21
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Kan tyvärr inte fortsätta att svara på dina inlägg då det bara är offtopic. Tror du får diskutera vidare angående moraliska värderingar i en annan tråd och med andra som är villiga. PUNKT.

När man läser tidningarna så börjar bilderna bli ganska samstämiga. Nu hävdar dock kvinnorna att de blev manipulerade och lurade in i detta. De fick inga pengar men de anser att betalningen för deras medverkan skedde i mat och dryck. Jag tolkar det som att de säger de var prostituerade.

Nu är det ännu mer intressant att få reda på mer information om "kaffeflickorna".

Ja vill se vilka kvinnor dessa kaffeflickor är
Kallhamrade affärslystna karriär luder förmodligen
De är väl känt i alla städer att det finns någon som ringer in kvinnor tex då Jagger kommer till stan eller vem fan det nu är
Så det där är ju säkert en kölista på vilka man kan ringa då kvinnorna är villiga att kasta sig framför kändisarna, groupies helt enkelt!

Undrar hur mycket den kvinnan som framträdde i Aftonhoran med sina privat bilder fick några 100 tusen är väl möjligt
Och bilderna sa inget mer än just kalas

Nej Serbens klubb googlade jag på i går fick inget på det, inte restaurangen ovanpå heller
Så har någon information om utpressarens klubb?
Inte snack nu utan proof.

Så kaffeflickorna vilka är dom?
Björn Borg blev utsatt för samma utpressning av den serbiske gangstern , men då åkte fanskapet i fängelse
MILLE MARKOVIC. Den ökände torpeden knarkaren kriminell, brottsdömd , suputen.
Fy fan för sen sån jävla typ!

Sen författarna ska man dra i med hårdhandskarna och granska med lupp
Kommunister i all ära men detta är ju för fasen rena landsförrädare !

Denna Maria Robsahm som skiver i Newsmill
Hon dömdes i oktober 2005 till villkorlig dom och böter för bokföringsbrott
Hon kandiderade i riksdagsvalet 2006 för Feministiskt initiativ.
En i fittstimmet alltså.
Vad egentligen var det för klubb Serben hade?
Senast redigerad av MrsMagoo 2010-11-07 kl. 15:35.
Citera
2010-11-07, 15:33
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Testa skrev
Japp! Att media darrar på manchetten är dessvärre inget nytt. Herr Lettström verkar uppenbarligen ha lyckats skrämma en del personer till tystnad genom åren. Vi får hoppas på att det är slut med det i fortsättningen. Nu kanske det är han som darrar...

Det kanske han har anledning till.

Från newsmill: Rätt att kräva besked om kungen var på Mille Markovic bordell

Citat:
"Detta är det en moralisk och maktpolitisk fråga. Vilka är männen som utan problem utnyttjade flickor som den sönderslagna, halvnakna unga kvinna som jag hittade i min hiss? Det skriver Maria Robsahm, tidigare Europaparlamentariker."

"Låt oss tala klarspråk – denna svartklubb var en bordell och det hände ganska ofta att trasiga unga kvinnor förirrade sig upp med hissen ända till femte våningen där jag bodde. En morgon låg en halvnaken, blåslagen flicka i hissen när jag skulle till jobbet, en annan morgon på väg ut till min väntande taxi mötte jag fyra kritstrecksrandiga krutpaket som klev ur en svartblänkande Audi."

"Alla visste att den jugoslaviska maffian ägde bordellen i bottenvåningen, men ingen av husets hyresgäster vågade polisanmäla det vi alla visste. Det ryktades om skottlossning, misshandel, mordförsök. Och naturligtvis unga tjejer från öststaterna, bordellens mänskliga förbrukningsvara."

"Bland annat lät han bygga en gigantisk bubbelpool, som var betydligt större och mer påkostad än någon han tidigare byggt. Här kunde gästerna åka hiss direkt ner till poolen. Han lät också tillverka ett antal guldnycklar som han hyrde ut till medlemmar för 10.000 kronor. Ett par av nycklarna gav han till kungens kompisar."
http://www.newsmill.se/artikel/2010/11/06/r-tt-att-kr-va-besked-om-kungen-var-p-mille-markovic-bordell
Citera
2010-11-07, 15:36
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Ja vill se vilka kvinnor dessa kaffeflickor är
Kallhamrade affärslystna karriär luder förmodligen
De är väl känt i alla städer att det finns någon som ringer in kvinnor tex då Jagger kommer till stan eller vem fan det nu är
Så det där är ju säkert en kölista på vilka man kan ringa då kvinnorna är villiga att kasta sig framför kändisarna, groupies helt enkelt!

Undrar hur mycket den kvinnan som framträdde i Aftonhoran med sina privat bilder fick några 100 tusen är väl möjligt
Och bilderna sa inget mer än just kalas

Nej Serbens klubb googlade jag på i går fick inget på det, inte restaurangen ovanpå heller
Så har någon information om utpressarens klubb?
Inte snack nu utan proof.

Så kaffeflickorna vilka är dom?
Björn Borg blev utsatt för samma utpressning av den serbiske gangstern , men då åkte fanskapet i fängelse
MILLE MARKOVIC. Den ökände torpeden knarkaren kriminell, brottsdömd , suputen.
Fy fan för sen sån jävla typ!

Sen författarna ska man dra i med hårdhandskarna och granska med lupp
Kommunister i all ära men detta är ju för fasen rena landsförrädare !

Visst finns det massor kvar att försöka få klarhet i. Bland annat vilka kvinnorna är, vad det är som egentligen har hänt och eventuellt också få en försklaring till deras agerande.

Än så länge så är det ingen som har påvisat annat än att Kungen och hans vänner festar. När de festar så har de inbjudna sällskapsdamer.

Dock är det klarlagt, genom pressens intervjuer, att kvinnorna finns och att de har en story. Men det visste vi förstås innan.

Detta med juggen är helt groteskt. Han är en kriminell utpressare och hans ord är inte mycket värd. Och skulle även Carl Serung vara inblandad då det påstås att prostituerade kvinnor från hans klubbar hyrdes in så är det mycket märkligt att det varit tyst i 20 år. Detta känns som riktiga rövarhistorier.

Angående hans krog hyrde han väl en lokal under någon restaurang. På måndagar så abonnerade Kungens vänner krogen vilket innebar att det var en privat sammanslutning och inte en öppen svartkrog för allmänheten, denna dag. Att få detta till att kungen gått på svartkrog är löjeväckande.

Detta med Henemark är svårt att sätta fingret på. Visst har hon funnits i Kungens närhet. Men finns det verkligen så mycket som påvisar annat än att hon var en sällskapsdam till kungen. Man kan ju tycka att det borde skett mer saker, men det är fortfarande bara tyckande och inte fakta.

Nej, kvinnorna skulle vara mycket intressant att få ta del av. Finns nog en hel del skit bakom varför de sitter och berättar detta nu.

Slutligen, angående författarna, så är de inte vatten värda. Detta är det lägsta klassen av skandaljournalistik och har bara ett syfte och det är att tjäna pengar.
Citera
2010-11-07, 15:58
Medlem
MrsMagoos avatar
Michaela de la Cour Det här har jag postat precis till Helen Welton.
Helen tycker att du kunde kontaktat mig innan du droppar mitt namn i Tv angående att jag skulle varit på en fest som kaffeflicka . Du kunde meddelat mig och då hade du fått veta om jag inte var där.
Sitta och förhöja dig på andras bekostnad ...du gör verkligen bort dig.
Jag raderar dig som fb-vän .Visa mernågra sekunder sedan
20 timmar sen

Michaela de la Cour Massor av människor undrar vad du sysslar med tror att du mer är arg på din exman än kungen. Du låter din ilska gå ut över kungen och hans vänner.
Ringa det det var ju just det du inte gjorde till mig eller mailade mig här på fb.
Och det fattar ju alla att det inte hade varit lika kraftfullt att inte få säga mitt namn utan bara anonyma .
Då hade du ju inte ens fått sitta i Tv mitt namn gav dig biljett på första plats .
Är du helt förvirrad är det jag som är elak när du ljuger i böcker och Tv om mig.
Jag har all rätt att vara förbannad och all rätt att exponera vad du gjort.
Sluta o skriv på min sida för jag kommer svara dig var så säker.
för 4 timmar sedan · 1 person
Michaela de la Cour Helen har tagit bort sina inlägg så mycket klarade hon själv av men utsätta andra går bra.
för 4 timmar sedan

Michaela de la Cour Så du står för att du ljuger om mig så bra.
för 4 timmar sedan
Anna Dabrowski Vi skiter i boken, Kungen skiter i boken men alla lycksökerskor och folk som vill tjäna pengar på boken gör ju vad som helst för att få uppmärksamhet! Puss jag är i stan en tid, ses snart!
för 3 timmar sedan · 3 personer
Helen Wellton Jag är trött på detta. Nu får du och dina kompisar fortsätta snacka hur mycket skit du vill om mig. Jag kommer att radera dig samt alla mina inlägg innan du gör det. Det här är både trist och meningslöst. Adjö
för 3 timmar sedan
Anna Dabrowski Om man skriver ut namn så får man stå för det man skriver och räkna med att folk kommer att reagera.
för 2 timmar sedan
Michaela de la Cour Härligt Anna ringer dig.
Är på landet nu hemma i veckan.
Kram
för 2 timmar sedan ·
Anna Dabrowski Om Helen satt i TV och sa ditt namn så ska du polisanmäla henne för förtal. Det är inte okej att det sitter folk hemma nu och tror att det är sant! Vem du umgås med har ingen med att göra och att du inte är någon kaffeflicka det vet alla som känner dig!
för ungefär en timme sedan ·

http://www.facebook.com/michaela.delacour?v=wall
Senast redigerad av MrsMagoo 2010-11-07 kl. 16:17.
Citera
2010-11-07, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Det kanske han har anledning till.

Japp! Uppenbarligen. Det är exakt som författarna säger. Det mest klandervärda har utelämnats av förklarliga skäl. Detta är stort. Enormt stort. Det intressanta är de personer som i nuläget väljer att hålla helt tyst. Jag kan tänka mig hur en del av de inblandade känner/tänker just nu. Hoppas det blåser över snarast. Allt är slut om det och det kommer fram. H-lvete! F-n!...
Citera
2010-11-07, 16:01
Medlem
Citat:
Michaela de la Cour Massor av människor undrar vad du sysslar med tror att du mer är arg på din exman än kungen. Du låter din ilska gå ut över kungen och hans vänner.
Ringa det det var ju just det du inte gjorde till mig eller mailade mig här på fb.
Och det fattar ju alla att det inte hade varit lika kraftfullt att inte få säga mitt namn utan bara anonyma .
Då hade du ju inte ens fått sitta i Tv mitt namn gav dig biljett på första plats .
Är du helt förvirrad är det jag som är elak när du ljuger i böcker och Tv om mig.
Jag har all rätt att vara förbannad och all rätt att exponera vad du gjort.
Sluta o skriv på min sida för jag kommer svara dig var så säker.
för 4 timmar sedan · 1 person
Michaela de la Cour Helen har tagit bort sina inlägg så mycket klarade hon själv av men utsätta andra går bra.
för 4 timmar sedan

Michaela de la Cour Så du står för att du ljuger om mig så bra.
för 4 timmar sedan
Anna Dabrowski Vi skiter i boken, Kungen skiter i boken men alla lycksökerskor och folk som vill tjäna pengar på boken gör ju vad som helst för att få uppmärksamhet! Puss jag är i stan en tid, ses snart!
för 3 timmar sedan · 3 personer
Helen Wellton Jag är trött på detta. Nu får du och dina kompisar fortsätta snacka hur mycket skit du vill om mig. Jag kommer att radera dig samt alla mina inlägg innan du gör det. Det här är både trist och meningslöst. Adjö
för 3 timmar sedan
Anna Dabrowski Om man skriver ut namn så får man stå för det man skriver och räkna med att folk kommer att reagera.
för 2 timmar sedan
Michaela de la Cour Härligt Anna ringer dig.
Är på landet nu hemma i veckan.
Kram
för 2 timmar sedan ·
Anna Dabrowski Om Helen satt i TV och sa ditt namn så ska du polisanmäla henne för förtal. Det är inte okej att det sitter folk hemma nu och tror att det är sant! Vem du umgås med har ingen med att göra och att du inte är någon kaffeflicka det vet alla som känner dig!
för ungefär en timme sedan ·

http://www.facebook.com/michaela.delacour?v=wall

Anna Dabrowski? Tillåt mig skratta högljutt.
Citera
2010-11-07, 16:04
Medlem
MrsMagoos avatar
Alexander Bard La Camilla, I love you!

Petter Wallenberg Så fick Katanga sin comeback i pressen till slut
fredag kl. 02:25

Harald Seiwert wow - Queen Camilla today in every newspaper

http://www.facebook.com/alexander.bard?v=wall

Notera Comebacken

Army of lovers glider på comebacken nu
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=453422112610&set=t.632466402
Senast redigerad av MrsMagoo 2010-11-07 kl. 16:08.
Citera
2010-11-07, 16:12
Medlem
enannanamandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Jag kan inte fatta hur Silvia stått ut med detta spektakel i alla år. Hade det varit lite fitta i henne så hade hon packat och dragit.

Varför det egentligen - hon - i motsats till den kunglige maken - verkar ha hamnat exakt där hon vill vara! Man måste ju erkänna att hon varit en otroligt energisk och duktig PR-människa som skött drottningjobbet perfekt! Det var nog många år sedan, om någonsin, som hon brydde sig speciellt mycket om vad C-G har för sig på "fritiden".
Citera
2010-11-07, 16:13
Medlem
Citat:
Alexander Bard La Camilla, I love you!

Petter Wallenberg Så fick Katanga sin comeback i pressen till slut
fredag kl. 02:25

Harald Seiwert wow - Queen Camilla today in every newspaper

http://www.facebook.com/alexander.bard?v=wall

Notera Comebacken

Army of lovers glider på comebacken nu
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=453422112610&set=t.632466402

Japp! Det blir en sjuh-lvetes comback inom kort. Om de smider medans järnet är varmt så kommer många sköna millar att ticka in på västindienkontona. Folk är helt enkelt tillräckligt dumma för att köpa hela skiten.
Citera
2010-11-07, 16:16
Medlem
Bystskuggas avatar
Men va fan. Ska de skriva en bok om Silvia nu med? Detta börjar mer och mer likna ett långsiktigt organiserat angrepp på kungahuset. Vad jag undrar är vad i helsike har utlöst detta just nu? Är det bokens publicering som gjort att journalisterna öppnat slussarna eller ligger det något annat bakom?
Citera
2010-11-07, 16:18
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Testa skrev
Anna Dabrowski? Tillåt mig skratta högljutt.

Hon brukar hänga på vingmutterns hak.
Citera
2010-11-07, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Hon brukar hänga på vingmutterns hak.

Japp! Jag vet.

Här får du en liten ledtråd E.Merckx (och övriga som gräver). Sköldnora kungsgård med omnejd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in