2010-11-07, 14:38
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Väldigt vad den här tråden börjar mjuka upp dig. I början vägrade du gå med på att något alls är sant i boken.

Det är inte tråden utan snarare att det börjar komma mer information som styrker mer och mer saker.

Det var det jag eftersökte. Fortfarande inte helt nöjd men jag tycket att uppgifterna nu känns mer trovärdiga när även pressen har intervjuat dessa. Det talar ju för att kvinnorna faktiskt finns.

Och jag sa redan tidigt att så fort det finns saker som styrker eller att det kommer fram information om att kvinnorna faktiskt finns så är jag förstås beredd att böja mig för den nya information. Ingen mening att förneka allt in i absurdum.
Citera
2010-11-07, 14:52
Medlem
E.Merckxs avatar
På expressens förstasida: Expressen avslöjar: Ny skandalbok om Silvia av samma författare.
http://www.expressen.se/Nyheter/1.2196054?articlePopup=true

Kungahuset verkar vara hårt ansatt.
Senast redigerad av E.Merckx 2010-11-07 kl. 15:00.
Citera
2010-11-07, 14:57
Medlem
Nån som har läst expressen än? Orkar inte köpa.
Citera
2010-11-07, 15:03
Medlem
2asidans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
... jag tycket att uppgifterna nu känns mer trovärdiga när även pressen har intervjuat dessa. Det talar ju för att kvinnorna faktiskt finns.

Instämmer. Detta är viktigt.

Töm inbox.
Citera
2010-11-07, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komposthink
Nån som har läst expressen än? Orkar inte köpa.

Vem köper numera en s.k. kvällstidning?
Citera
2010-11-07, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Feghet och dubbelmoral verkar vara svensk media i ett nötskal. Helt otroligt irriterande!!

Japp! Att media darrar på manchetten är dessvärre inget nytt. Herr Lettström verkar uppenbarligen ha lyckats skrämma en del personer till tystnad genom åren. Vi får hoppas på att det är slut med det i fortsättningen. Nu kanske det är han som darrar...
Citera
2010-11-07, 15:09
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2asidan
Instämmer. Detta är viktigt.

Töm inbox.

Visst är det så. Har tömt inboxen också!
Citera
2010-11-07, 15:11
Medlem
fredrikdenstores avatar
Jävlar vad smaskigt det här kommer att bli.
Citera
2010-11-07, 15:13
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
På expressens förstasida: Expressen avslöjar: Ny skandalbok om Silvia av samma författare.
http://www.expressen.se/Nyheter/1.21...iclePopup=true

Kungahuset verkar vara hårt ansatt.

Det måste vara ett skämt. Vad har denna kvinna för skandaler att tala om, efter att hon blev drottning.

Hon värnar om barn och kvinnor. Stödjer massa hjälporganisationer. Hon är väl godheten själv.
Citera
2010-11-07, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Jävlar vad smaskigt det här kommer att bli.

Äntligen! Som jag har väntat och längtat efter att knugahusets riktiga jag ska komma fram i offentlighetens ljus. Äntligen får vi bekräftat att det är ett riktigt vulgärt patrask vi har på slottet.
Citera
2010-11-07, 15:20
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Lalajlaj skrev
Det måste vara ett skämt. Vad har denna kvinna för skandaler att tala om, efter att hon blev drottning.

Hon värnar om barn och kvinnor. Stödjer massa hjälporganisationer. Hon är väl godheten själv.

Hon kanske berättar om vem som är far till Ciggen.
Citera
2010-11-07, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj

Det var precis vad Joseph Fritzls grannar trodde om honom också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in