Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Kanhända men glöm inte att dessa trådar är i skvallerdelen av forumet.
Det är jag väl medveten om. Men faktakvaliten i de genomsnittliga icke-kungliga skvallertrådarna är betydligt bättre, och det finns en hel del användare i den som inte bara spekulerar, utan av och till är påfallande välinformerade.
Men de här trådarna liknar mera Knutbytråden än vad de liknar andra skvallertrådar. Rena chattrådar fyllda med en massa negativt önsketänkande och stereotypa fördomstolkningar. De är fullkomligt oanvändbara för den som söker faktiskt skvaller om kungafamiljen - negativt, positivt eller neutralt.