2012-03-19, 21:56
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Du är närmast gullig i din naivitet.

Hans mycket begränsade intellektuella förmågor är mycket välkända. Hur många statsråd är det inte som försökt informera honom om olika angelägenheter? Med samma deprimerande resultat. Under dessa fyrtio år är det kanske bortåt hundra, och du tror väl inte att alla håller käften?

För övrigt var inte Expressen sen med att publicera Knugens studentbetyg. Så att påstå att dessa dels skulle vara enastående, och dels hemliga, är enbart löjligt.

Däremot har du helt rätt i att han har rykte om sig att vara en trevlig festprisse.

Hans gymnasie- och studentbetyg är offentliga precis som mitt, JagHarEnLitens och till och med WTFSTHLM:s!

Dom finns där i de offentliga registren och har till och från publicerats i pressen så tro inget annat!
Jag har sett studentbetygen i min ungdom och konstaterat att jag hade marginellt bättre betyg än honom, men förbättrat dem genom mer plugg, vilket man inte kan säga att Kungen gjort. Visst jag är yngre än honom, men när han knullade runt med unga skönheter, Skoog, Ehn och allt vad dom lättsärade låren hette på den tiden så pluggade jag!
Citera
2012-03-19, 22:31
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Illa...illa... ....hör bara här om det senaste:

"Kungahuset fick inkassokrav"

Nu kan hovet få kronofogden i hasorna.
Idag skickades ett inkassokrav ut till Kungliga Djurgårdens förvaltning.
...

Jag har hört att hovet begärt att apanaget ska höjas...
Citera
2012-03-19, 22:34
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Hans gymnasie- och studentbetyg är offentliga precis som mitt, JagHarEnLitens och till och med WTFSTHLM:s!

Dom finns där i de offentliga registren och har till och från publicerats i pressen så tro inget annat!
Jag har sett studentbetygen i min ungdom och konstaterat att jag hade marginellt bättre betyg än honom, men förbättrat dem genom mer plugg, vilket man inte kan säga att Kungen gjort. Visst jag är yngre än honom, men när han knullade runt med unga skönheter, Skoog, Ehn och allt vad dom lättsärade låren hette på den tiden så pluggade jag!

Ja, ja. Du må ha bättre akademiska meriter än Knugen. Men han partajar både bättre och dyrare än du! (...och mig...)
Citera
2012-03-19, 22:52
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Ja, ja. Du må ha bättre akademiska meriter än Knugen. Men han partajar både bättre och dyrare än du! (...och mig...)

Klart som fasen han gör! Men jag är inte avundssjuk även om det kan vara kul att vara kung, i våra ögon alltså....
Citera
2012-03-22, 06:14
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Knugen har fått en spännande "närvaro". Onsdagen den 22 april är det hårt arbete som gäller.

Närvaro vid Scouternas vårstädning av Djurgården, Stockholm

Vad betyder "närvaro" här egentligen? Kommer han gå runt med de andra gröngölingarna och plocka papper, eller gå runt och utdela glada uppmuntrande tillrop åt barnen. Frågan är bara hur han ska kunna smyga till sig en rök?
Citera
2012-03-22, 08:20
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Illa...illa... ....hör bara här om det senaste:

"Kungahuset fick inkassokrav"

Nu kan hovet få kronofogden i hasorna.
Idag skickades ett inkassokrav ut till Kungliga Djurgårdens förvaltning.
- Det är kungahuset, eller i själva verket kungen, som bestämmer över fastigheterna
på Djurgården,
säger Jens Blomquist vid kammarkollegiet.

Senast den 10 april ska 5000 kronor var inbetalda. Annars så...

http://www.expressen.se/nyheter/kungahuset-fick-inkassokrav/

Kanske dags för en liten insamling bland folket så vår älskade konung kan göra rätt för sig
och betala sina skulder...
Han har ju inte råd att betala alla räkningar pga det dåliga ap-anaget som han har. Han har ju klagat en massa gånger över detta. Vi skattebetalare får väl ställa upp igen antar jag.
Citera
2012-03-22, 11:03
Medlem
P55s avatar
Fint besök i dag av hans like och kompis:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14560437.ab

Undrar vad dom ska prata om, in och ut, trosor och tampongaskar?
Citera
2012-03-23, 18:43
Medlem
RadioGaGas avatar
Finns det videolänk till Kungen och Prins Charles tal?
Citera
2012-03-25, 07:53
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Fint besök i dag av hans like och kompis:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14560437.ab

Undrar vad dom ska prata om, in och ut, trosor och tampongaskar?
Jag tror inte charles ser vår knullkung varken som like eller kompis. Utan mer som något katten släpat hem
Citera
2012-03-25, 09:34
Medlem
citizeninsanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun67
Hahaha.

Den var rolig. Jodå, Charles är ju en riktigt fin gubbe. Hade den goda smaken att sätta på Camilla (snygg, not) när han var gift med Diana (hyfsat snygg). Och dessutom var han en så stor poet att han ville vara Camillas tampong.

Ja, då känns kungens kaffeflickor riktigt sunkigt, eller hur???

Jag säger bara, heja Kungen!

/TG

Du satte nog fingret på skillnaden. Charles kan skalda och skriva om när han knullar runt. Knullkungen kan inte skalda och skriva om när han knullar runt
Citera
2012-03-25, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av citizeninsane
Du satte nog fingret på skillnaden. Charles kan skalda och skriva om när han knullar runt. Knullkungen kan inte skalda och skriva om när han knullar runt
Men han knullar snygga babes

Knullkungens senaste påsättning: 26-årig tjej inflyttad till stockholm från Småland, kallas för "Cattis".
Citera
2012-03-25, 14:24
Medlem
citizeninsanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetgirige
Men han knullar snygga babes

Knullkungens senaste påsättning: 26-årig tjej inflyttad till stockholm från Småland, kallas för "Cattis".

Cattis känner jag inte till, berätta mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in