Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Du är närmast gullig i din naivitet.
Hans mycket begränsade intellektuella förmågor är mycket välkända. Hur många statsråd är det inte som försökt informera honom om olika angelägenheter? Med samma deprimerande resultat. Under dessa fyrtio år är det kanske bortåt hundra, och du tror väl inte att alla håller käften?
För övrigt var inte Expressen sen med att publicera Knugens studentbetyg. Så att påstå att dessa dels skulle vara enastående, och dels hemliga, är enbart löjligt.
Däremot har du helt rätt i att han har rykte om sig att vara en trevlig festprisse.
Hans gymnasie- och studentbetyg är offentliga precis som mitt, JagHarEnLitens och till och med WTFSTHLM:s!
Dom finns där i de offentliga registren och har till och från publicerats i pressen så tro inget annat!
Jag har sett studentbetygen i min ungdom och konstaterat att jag hade marginellt bättre betyg än honom, men förbättrat dem genom mer plugg, vilket man inte kan säga att Kungen gjort. Visst jag är yngre än honom, men när han knullade runt med unga skönheter, Skoog, Ehn och allt vad dom lättsärade låren hette på den tiden så pluggade jag!