Hej, du låter precis som skojaren, har du bytt avatar?
Att betala dig? Det var drygt sagt. Du kan ju likaväl vara en finnig 14 åring som leker doktor på nätet!?
Först säger du att alla har bakterier och är infekterade, sen säger du att inte alla är det!? Hur skall man då veta? Jag frågade om WBC och tycker inte ditt svar var så utförligt. Kan du förklara? Kan man inte se i ett modernt högupplöst mikroskop efter vita blodkroppar?
Citat:
Ursprungligen postat av
Isomeren
Det var många frågor som ställts.
Jag har inte tid att besvara alla grundligt.
Jag vill inte besvara dem halvdant och utan grund heller såsom de flesta verkar göra i tråden.
Då det verkar vara en hel drös med patienter här så rekommenderar jag er att starta en förening/fond eller liknande. På det sättet kan ni organisera er och hjälpa varandra samt ha en möjlighet att påverka vården i Sverige så att ni faktiskt får den vård som ni behöver. Likt diverse andra vård relaterade föreningar/fonder som redan existerar.
Ni har ju stått still på samma ställe i åratal.
Om ni vill att jag ska avvara min tid på era frågor så får ni räkna med att ersätta mig för min tid.
Jag tog upp infektioner då den gruppen behöver behandling snarast. De av er som inte lider av en infektion har inte samma akuta behov av vård, hur tråkiga symptomen än är.
Att det inte skulle gå att säga något baserat på enbart symptom håller jag inte med om.